Αυτή η σελίδα είναι η σελίδα της πραγματικότητας. Εδώ δεν ερμηνεύουμε όνειρα. Για τα όνειρα υπάρχουν όλα τα λήμματα και η ονειροπαγίδα. Σ’ αυτή τη σελίδα θα μας πείτε όποιο πρόβλημα σας απασχολεί για να  βρούμε λύση,  ώστε να αφαιρέσουμε το αγκάθι που σας εμποδίζει να βλέπετε ωραία όνειρα.

791 σχόλια στο Κουβεντούλα
  • Σάββατο, 19 Σεπτέμβριος 2015 στο 13:11
    Σύνδεσμος

    Θα ήθελα να συζητήσουμε ένα σοβαρό θέμα που απασχολεί τον κόσμο από το 1900 μέχρι σήμερα. Ο κόσμος μετα από ένα διάστημα ορίζει μια ημερομηνία για το τέλος του κόσμου. Η τελευταία είναι το 2012, ή μήπως όχι; Κι όμως υπάρχει μια νέα θεωρία ότι από τις 22 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 28 ότι θα είναι το τέλος του κόσμου. Θα το πιστέψετε; Δεν νομίζω. Εδώ ισχύει η ιστορία που διάβασα πριν μέρες στα ανίψια μου για τον ψεύτη βοσκό που φώναζε λύκος στους χωρικούς για να γελάσει, ενώ μια μέρα είπε την αλήθεια και δεν έγινε πιστευτός πια.
    Το παραμύθι με το ψεύτη βοσκό φαντάζομαι ότι το ξέρετε. Φώναζε “λυκος, λύκος”, μέχρι που είπε την αλήθεια μια μέρα και δεν έγινε πια πιστευτός. Όλο λένε ότι καταστρέφεται ο κόσμος και ακόμα υπάρχει. Άρα, πως να πιστέψω κάτι που μπορεί να μην είναι αλήθεια ή και μπορεί να είναι. Όμως, σκεφτόμενη πόσο έξω πέσανε τις άλλες φορές, πιστεύω ότι θα ξημερώσει κανονικά η 29η Σεπτεμβρίου, όπως ξημέρωσε η 22α Δεκεμβρίου 2012.

    Δείτε λοιπόν τι ανακάλυψα χθες και περιμένω τις απόψεις σας.

    http://www.iefimerida.gr/news/210924/erhetai-telos-toy-kosmoy-septemvrio-i-apisteyti-theoria-kai-i-apantisi-tis-nasa

    Απάντηση
    • Σάββατο, 19 Σεπτέμβριος 2015 στο 14:06
      Σύνδεσμος

      Νεκταρία μου, στο διαδίκτυο γίνεται ένα μικρό πάρτι τον τελευταίο καιρό σχετικά με αυτές τις ημερομηνίες που ανέφερες. Δεν πιστεύω ότι θα καταστραφεί ο κόσμος.Ο φόβος είναι γνώρισμα της διάστασης μας. Φοβόμαστε το τέλος. Πιστεύω ότι περί τέλους πρόκειται, αυτές οι ημερομηνίες είναι σημαντικές για την αφύπνιση μας. Πιστεύω μάλιστα ότι είναι μέρες χαράς γιατί αυτό θα είναι πολύ σημαντικό. Δεν ξέρω αν το παρατήρησες αλλά έχουμε και πανσέληνο στον άξονα Κριού/Ζυγού στις 28.Η Πανσέληνος του Φοίνικα!
      Είναι η στιγμή στην οποία το Νέο γεννιέται μέσα από τις στάχτες του Παλιού, και η δύναμη του νέου αναδύεται μέσα στις Καρδιές, Ψυχές και Πνεύματα μας.

      Διάβασα διάφορα και είμαι πιο κοντά σε αυτό γιατί αυτό θέλω να πιστεύω.
      http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2015/09/28-2015-x.html

      Απάντηση
      • Δευτέρα, 21 Σεπτέμβριος 2015 στο 09:50
        Σύνδεσμος

        Διάβασα με προσοχή το άρθρο. Το δικό μου μιλούσε για ένα κυριολεκτικό τέλος, όμως αυτό που διάβασα, που με παραπέμπεις, είναι πιο αληθοφανές. Μιλάει για ένα τέλος εποχής και την αρχή μιας πιο εξελιγμένης τεχνολογικά εποχής. Σαν να φωτίζεται το ένα τρίτο του πλανήτη και θα μπορούσε να πάρει αυτή την λάμψη πάντα αλληγορικά και το υπόλοιπο. Από μεθαύριο λοιπόν αρχίζει μια νέα εποχή για όλη τη γη. Φτάνει να πάψει ο πόλεμος στη Συρία και να σταματήσει το μεταναστευτικό πρόβλημα που έχει ξεκληρίσει οικογένειες και έχουν χαθεί τόσα παιδάκια άδικα!!! Το παλιό και το νέο που ονόμαζε ο Τσίπρας στο κλιπάκι του θα δείτε ότι έχει ισχύ. Πρέπει να αναγεννηθούμε και να αλλάξουμε τρόπο σκέψης. Είμαστε εν ζωή και πρέπει να φτιάξει η ποιότητα της ζωής μας. Να δημιουργηθεί μια ζωή με καλύτερες συνθήκες. Το θέλουμε και το μπορούμε. Πρέπει να το πιστέψουμε βαθιά μέσα μας για να γίνει. Ίσως αυτό είναι το πεπρωμένο μας και ο τελικός σκοπός της ύπαρξής μας τελικά.

        Απάντηση
    • Δευτέρα, 21 Σεπτέμβριος 2015 στο 00:47
      Σύνδεσμος

      Καλησπέρα Νεκταρία! Πραγματικά πολλές προγνώσεις και προφητείες έχουν ειπωθεί κατά καιρούς. Είτε από σημαντικούς ανθρώπους και πολιτισμούς είτε όχι. Πολλές φορές νομίζω ότι έχει σημασία να βλέπουμε πέρα από την αυστηρή έννοια της λέξης. Στην προκειμένη περίπτωση το τέλος του κόσμου μας μπορεί να είναι το τέλος του κόσμου όπως τον ξέραμε ή η αρχή του τέλους…. Σαφώς και δεν θα μπορούσα να απαντήσω με σιγουριά, ωστόσο και οι εποχές και τα μέσα που διέθεταν είναι λίγο δύσκολο να έχουν ακριβή αντιστοιχία στη σημερινή εποχή. Οπότε πιστεύω ότι ούτε αδιάφορη θα ήμουν ούτε θα πανικοβαλλόμουν. Προσπαθώντας να έχω μία πιο ανοιχτή θεώρηση του κόσμου θα προσπαθούσα να δω τι θα μπορούσε να έχει αντιστοιχία με τη σημερινή εποχή ακόμη και αλληγορικά. Για να δούμε 🙂

      Απάντηση
      • Δευτέρα, 21 Σεπτέμβριος 2015 στο 09:53
        Σύνδεσμος

        Έλενα το ίδιο πιστεύω κι εγώ, όπως ακριβώς τα γράφεις.

        Απάντηση
    • Δευτέρα, 21 Σεπτέμβριος 2015 στο 21:05
      Σύνδεσμος

      Kαλησπερα Νεκταρια μου ,

      σαφως γνωριζω την ιστορια του Ψευτη Βοσκου.Το διαβαζα στην μικρη θυμαμε ποσο γελουσε με τον βοσκο.

      Εγω προσοπικα δεν πιστευω ουτε τις ημερομηνιες που βαζουνε ψευτοπροφητες ουτε αυτα που λεει η ΝΑΣΑ.

      Ολοι γνωριζουμε οτι αργα η γρηγορα θα ερθει η Δευτερα Παρουσια . Αυτο θα ειναι το τελος του κοσμου.Ειναι το μονο σιγουρο στοιχειο και οχι αυτα που λενε στις ειδησεις η στο διαδικτιο.Θυμαμε ποσο γελασα οταν ελεγαν το 2012 θα ερθει το τελος του κοσμου , εδειξαν στις ειδησεις ενα σχολειο που εγραψε καποιος στο φασεμποοκ οτι το τελος του κοσμου ερχεται στις 31.12.2012 που πρεπει να πληρωσουμε Τελη Κυκλοφοριας και λιγουνε αλλοι λογαρισμοι.

      Ας βασιστουμε στα σημαδια που λεει η Αγια Γραφη για την Δευτερα Παρουσια.Τωρα το ποτε θα γινει αυτο δεν γνωριζει κανεις αυτο που εχουμε εμεις να κανουμε ειναι να ειμαστε ετοιμασμενοι τηροντας τα θρησκευτικα μας καθηκοντα.

      Φιλακια

      Απάντηση
  • Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2015 στο 12:26
    Σύνδεσμος

    @Νεφελη

    Καλημερα Νεφελη μου ,

    με λενε Πασχαλια και ειμαι 34 χρονων.

    Εδω στον Ονειροκριτη απαντουμε με σεβασμο και ειλικρινια. Δεν εχω σκοπο να σε πληγωσω αλλα να σου ανοιξω τα ματια , γιατι και εγω καποτε ειμουν 17 χρονων και ξερω τα προβληματα της ηλικιας σου.

    Νεφελη μου αυτος ο τυπος δεν μου αρεσει καθολου μα καθολου.

    Εχει την κλικα του και οποτε του καπνισει χαιρεταει και νομιζει ποιος ειναι.Με φοβερηξε αυτο που ειπε ο φιλος του “η δικια σου”.

    Νεφελη δυστηχως τα αγορια σε αυτην την ηλικια να στο πω ξεκαθαρα βαζουνε στοιχηματα οτι θα ριξουνε μια κοπελα.Προσεχε σε παρακαλω.
    Επειδη αυτοι οι τυποι ειναι κατα βαθος δειλοι ψαχνουνε κοπελες με χαμηλη αυτοπεποιθηση για να αισθανονται αυτοι καλυτερα.
    Μπορει ξαφνικα να αρχισει να δειχνει ενδιαφερον με διαφορο τροπο για να καταφερει τον πονηρο σκοπο του.Σημερων ημερα κιολας με κινητα με φωτο και καμερα οι κοπελες πρεπει να προσεχουνε παρα πολυ.
    Εαν ειχε πραγματικο ενδιαφερον θα το εδειχνε διαφορετικα , οχι μια να τα φτιαχνει με την πρωην του και μια να χωριζει.Θα εδειχνε σεβασμο.Οσο για το που σου εγραψε στο Facebook μην το δινεις μεγαλη σημασια , ολοι ονλινε το παιζουν φιλοι και δινουν ευχες για τα γενεθλια για να φανει στον τοιχο και για να πατησεις like.

    To καλο που σε θελω Νεφελη μου ειναι ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΣΗΜΑΣΙΑ.Μονο ετσι θα μπορεσεις να δεις εαν ενδιαφερετε πραγματικα και να αρχισεις να τον ενδιαφερεις πραγματικα.
    Το ξερω οτι ειναι πολυ δυσκολο , αλλα μην δινεις σημασια.Οταν σε χαιρεταει εσυ μην τον χαιρετας.Οταν σε κοιταει κοιτα εσυ αλλου.
    Ακου λιγο αυτο το λιγο παλιο τραγουδι που τα λεει ωραια

    https://www.youtube.com/watch?v=Ss4gBPhnFW8

    Οσο για το οτι δεν εμπιστευεσε τον εαυτο σου συμφωνω με την Νεκταρια οτι ολοι λιγο πολυ εχουμε αυτο το προβλημα.Ο καλυτερος τροπος να αποκτεισεις αυτοπεποιθηση ειναι η γυμναστικη.Η γυμναστικη θα σε κανει να εμπιστευεσε πιο πολυ τον εαυτο σου.

    Σου ευχομαι καλη επιτυχια Νεφελη μου φιλακια πολλα

    Απάντηση
  • Κυριακή, 13 Σεπτέμβριος 2015 στο 20:05
    Σύνδεσμος

    Καλησπέρα κυρία Νεκταρία!Έχω ένα θέμα που με απασχολεί εδώ και καιρό..είμαι 17 χρονών.Πέρυσι άλλαξα σχολείο ήταν σχετικά δύσκολη η αρχή γιατί έχω και θέματα με τον εαυτό μου.. δεν εμπιστεύομαι τον εαυτό μου, δεν ανοίγομαι εύκολα στους ανθρώπους, πιστεύω οτι ότι κάνω και οτι λέω είναι λάθος..(λόγου των χρονών στο δημοτικό που ηταν σχετικά δύσκολα για εμένα) ..οποτε η γνωριμίες στο σχολείο ήταν δύσκολες και ένιωθα εντελώς αμήχανα!! Μeτα από λίγο καιρό συνήθισα και γνώρισα ενα κορίτσι που έγινε κολλιτή μου με βοηθησε πολύ με τα θέματα μου, έχω αλλάξει πολύ απο πέρυσι..αλλα εξακολουθώ να μην με εμπιστεύομαι..Το θέμα είναι ότι στην διάρκεια αυτής της χρονιάς ένα παιδί από αυτούς που θεωρούνται “δημοφιλής” με κοιτούσε συνέχεια κάθε μέρα στο σχολέιο (οχι μονο αυτος, αλλα με κοιτουσε και όλη η παρέα του) και μου ειχε στείλει μήνυμα στο facebook όταν είχα γενέθλια να μου ευχηθει..Δεν μιλάμε μόνο γνωριζόμαστε αλλα δεν χαιρετάμε ο ένας τον άλλον.Ο χαρακτηρας του είναι κωλόπαιδου (και συγγώμη για την έκφραση) δηλαδη νομιζει οτη ειναι δηθεν και ότι ολες τον θελουν..Επίσης είχα ακούσει να του λέει ενα φίλος του “η δικιά σου” οταν περνούσα από μπροστά τους.Αλλά μετά από 3 μήνες τα έφτιαξε με την πρώην του πάλι στην διάρκεια της σχέσης του με κοιτούσε συνεχώς.Υπήρξαν ευκαιρίες να μιλησουμε άλλα δεν τολμούσα επειδή είναι από αυτούς που σχολίαζει με τους φίλους του (και οι φιλοι του δεν ειναι 2-3 ειναι 8-9, ειναι μια μεγαλη κλίκα)αλλά και επειδή δεν έχω θάρρος.Άρχισα να τον ερωτεύομαι αλλά στην πορεία κουράστηκα με όλη αυτή την κατάσταση ομως επέμεινα και κόλλησα, ίσως να έχω και εμμονή.Το καλοκαίρι χώρισε με την πρώην του και μετα απο λίγο καιρό με χαιρέτησε αλλά δεν τον άκουσα και δεν τον χαιρέτησα.Πιστεύω ότι πληγώθηκε ο εγωισμός του..αλλά παλι συνέχισε να με κοιτάει μέχρι και τώρα..Μερικές φορές νομίζω ότι παίζει μαζί μου αλλά δεν είμαι σίγουρη..δεν ξέρω τι να κάνω!!Εαν με ήθελε πραγματικά δεν θα έκανε κατι; Αλλά εαν σκέφτεται και αυτός το ίδιο; Δεν ήθελα να κάνω το πρώτο βήμα ίσως είμαι λίγο εγωίστρια αλλά έχω απελπιστεί..Να τον χαιρετίσω αν τον δω έξω; και αν παίζει μαζι μου; θα πληγωθώ.. και αν με σχολιάσει με όλους τους φίλους του;..μήπως να τον ξεπεράσω;..όμως με καίει μέσα μου, ότι είχα ευκαιρίες και δεν προσπάθησα…τι να κάνω;Σας παρακαλώ πείτε μου την γνωμη σας και βοηθήστε με.

    Απάντηση
    • Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2015 στο 15:41
      Σύνδεσμος

      Γεια σου Νεφέλη!
      Από ότι διαβάζω,λες ότι έχεις θέματα με τον εαυτό σου, ανασφάλεια και έλλειψη αυτοπεποίθησης.Μην νομίζεις ότι αυτό είναι κάτι που συμβαίνει μόνο σε εσένα, όλοι μας, άλλοι λίγο άλλοι πολύ,έχουμε θέματα με τον εαυτό μας και αυτό δεν είναι κακό. Πόσο μάλλον στην εφηβεία!
      Κανείς δεν έρχεται τέλειος και σωστός σε όλα.Είμαστε εδώ για να τελειοποιηθούμε και να γίνουμε καλύτεροι. Γνώρισες μια φίλη που νιώθεις άνετα μαζί της και αυτό είναι σπουδαίο.
      Όσον αφορά τον δημοφιλή τύπο που αναφέρεις,λες ότι ο χαρακτήρας του δεν σου αρέσει και είναι ‘κωλόπαιδο’,ενώ είχε σχέση λες ότι πάλι καταλάβαινες να σε κοιτάει.Και ότι σε κούρασε όλη αυτή κατάσταση.Είναι πολύ λογικό γιατί είναι ψυχοφθόρο. Δεν έχεις επαφή με αυτό το παιδί παρά μόνο βλέμματα και μια ευχή στα γενέθλια σου.Κουραστικό ( ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ)είναι γιατί μέσα στο μυαλό σου έχεις μεγεθύνει κάποια γεγονότα για να μπορέσεις να ανέβεις ψυχολογικά και να νιώσεις ότι πιστεύεις στον εαυτό σου.Από ότι κατάλαβα δεν ξέρεις και πολλά για αυτόν και μάλλον και αυτός για εσένα.Μπορείς να προσπαθήσεις σταδιακά να αυξάνεται επαφές, να χαιρετιέστε, να πιάσετε μία κουβέντα και μετά δεν ξέρεις τι γίνεται.
      Το πρώτο βήμα που αναφέρεις, πιο θα μπορούσε να ήταν κατά την γνώμη σου? Εννοείς να του πεις πως νιώθεις? Νομίζω κάτι τέτοιο θα ήταν λάθος.Πρέπει πρώτα να αναπτύξεις μια επαφή και μετά αν συνεχίσεις να νιώθεις το ίδιο δεν υπάρχει κανένα κακό να του το πεις.Αν και δεν θα χρειαστεί γιατι θα καταλάβεις τι νιώθει και ο ίδιος.

      Απάντηση
  • Δευτέρα, 7 Σεπτέμβριος 2015 στο 17:25
    Σύνδεσμος

    @Μαγδαληνη

    Γεια σου Μαγδαληνη μου ,

    διαβασα την απορια που εχεις για το πεπρωμενο.Ειναι μια απο τις ερωτησεις που απασχολει την ανθροποτιτα απο αιωνες.

    Αν δεν πιστευεις στο πεπρωμενο ειναι σιγουρα η δικη σου γνωμη και δεν προκειτε να θελω να στην αλλαξω εγω.Ειναι δικαιωμα του καθενος να εχει την δικη του αποψη για ενα θεμα.
    Η Νεκταρια εχει γραψει ενα πολυ ομορφο αρθρο για το πεπρωμενο.Συμφωνο μαζι της , αλλα θελω να προσθεσω κατι

    Πιστευω στο πεπρωμενο.Δεν μπορεις να αποφυγεις το γραμμενο.Τα παραδειγματα ειναι πολλα.Η Νεκταρια εγραψε μερικα.Ενα αλλο να το πω εγω
    Ειναι ενας μυθος απο τους αρχαιους ελληνες.
    Eνα ζευγαρι εκανε ενα αγορακι.Μολης γεννηθηκε πηγανε στο Μαντειο των Δελφων.Τους ειπανε οτι οταν μεγαλωσει το αγορακι θα σκοτωσει τον πατερα του και θα παντρευτει την μανα του.Τρομαγμενο το ζευγαρι το εδωσε για ιοθετιση μακρια σε αλλους γονεις.
    Οταν μεγαλωσε το αγορι συναντησε την βιολογικη του μανα.Δεν ηξερε οτι ειναι η μητερα του και την ερωτευτηκε.Τελικα σκοτωσε τον βιολογικο του πατερα και παντρευτηκε την μανα του.
    Μπορει να μην τα λεω τοσο ομορφα σαν την Νεκταρια αλλα πιστευω να καταλαβες.Δεν μπορεις να αποφυγεις το γραμμενο.ΑΛΛΑ

    Ο Θεος φτιαχνει την μοιρα μας ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΕΙ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙς.
    Εαν κανουμε επικινδινα πραγματα η σκεψεις πχ να πιουμε αλκοολ και να οδηγησουμε δεν φταιει ο Θεος που θα τρακαρουμε.Την ευθηνη για την ζωη μας την εχουμε μονο εμεις.
    Ο Θεος παντα θελει το καλο μας.Οπως γραφει και η Νεκταρια στο αρθρο της οταν βλεπει οτι βαδιζουμε σε λαθος δρομο βρησκει τροπο να μας οδηγησει εκει που πρεπει να παμε.
    Δηλαδη , εμεις εχουμε την ευθηνη , ο Θεος το πεπρωμενο.

    Ενα αλλο πραγμα που προσεξα ειναι οτι οτι και να γινει παντα υπαρχουνε σημαδια.Ο Θεος που μας αγαπαει τοσο μας προειδοποιει , αλλα εμεις δεν ξερουμε η δεν θελουμε να τα δουμε.
    Την παραμονη του πρωτου μου του γαμου ενα βραδυ πριν αρρωστησα πολυ , πυρετος ,μετους και εφκιλιες.Ολοι γλεντουσανε την παραμονη και εγω κλεισμενη στο δωματιο ειμουν χαλια.Ο κοσμος νομιζε οτι ειμαι εγκυος αλλα δεν ητανε αυτο.Ειμουν ετοιμη να ακυρωσω τον γαμο , αλλα λυπηθυκα τοσο για τα εξοδα και τον κοπο που κανανε οι γονεις μου που κουτσα στραβα συνηλθα.
    Ο πρωτος γαμος μου ηταν σκετος εφιαλτης.

    Μεγαλωσα εξωτερικο ελληνικα δεν ηξερα και σπουδασα ενα επαγγελμα που δεν μπορω να δουλεψω εδω στην Ελλαδα.Παντρευτηκα εκει,ειχαμε σπιτι δικο μας και δεν υπηρχε κανενας λογος να ερθω Ελλαδα ενα παραπανο με την κριση που εχουμε.Αλλα απο μικρη ελεγα παντα οτι θα μεινω στην Ελλαδα σε καθε δισκολια ελεγα θα παω Ελλαδα.Πρεπει να προσεχουμε παρα πολυ τι λεμε γιατι αργα η γρηγορα θα γινει.
    Το πεπρωμενο μου με εφερε εδω κατι που ελεγα ετσι χωρις να ξερω τι λεω και που δεν το περιμενα με τιποτες.

    Μια γνωστη μου ειναι γυρω στα 60 χρονων γεννηθηκε εδω στην Ελλαδα.Οι γονεις της δεν πηγανε ποτε Γερμανια.Αυτη απο το χωριο δεν βγηκε ποτε.Απο μικρη ελεγε παντα οτι θα παει Γερμανια.Οτι ειχε σχεση με Γερμανια ηταν το καλυτερο για αυτην.Στα λευκοματα στο σχολειο εγραφε παντα γερμ.ονομα.Παντρευτηκε εδω , παρακαλεσε τον συζυγο της να φυγουνε αλλα αρνηθηκε , κανανε το σπιτι , δυο παιδια.Ο δευτερος απο γεννηθης ειναι αναπυρος.Μεχρι που να γινει 18 χρονον τον ειχε στην Αθηνα.Αλλα δεν τα εβγαζε περα και εφυγε Γερμανια που εκει το κρατος βοηθαει τα παιδια με ειδικες αναγκες.

    Τα σημαδια υπηρχανε , η ελευθερη βουλισει οχι , γιατι ουτε οι γονεις της ουτε ο συζηγος της δεν ηθελανε να φυγουνε , η μοιρα αλλα την οδηγησε εκει που επρεπε στο εξωτερικο.

    Δηλαδη
    Το πεπρωμενο ειναι πεπρωμενο.Αργα η γρηγορα θα γινει το γραμμενο.Δεν μπορουμε να το αποφυγουμε αλλα ουτε δεν κανει να σταματαμε να αγωνιζομαστε γιατι την ευθηνη για την ζωη μας την εχουμε εμεις.Και παντα υπαρχουνε σημαδια , μονο εμεις δεν ξερουμε η δεν θελουμε να τα δουμε.

    Φιλακια

    Απάντηση
  • Τρίτη, 1 Σεπτέμβριος 2015 στο 12:44
    Σύνδεσμος

    καλημερα…θελω να μου πειτε κατι;;!!
    γιατι δεν πιστευω τοσο στη μοιρα η στο οτι ολα ειναι γραφτα να γινουν κ ετσι;;; εμεις δεν καθοριζουμε τη μοιρα μας κ μπορουμε να την αλλαξουμε;;;; θελω λιγο να μ το εξηγησετε να καταλαβω γτ μπερδευομαι μερικες φορες!!!

    Απάντηση
    • Τρίτη, 1 Σεπτέμβριος 2015 στο 19:23
      Σύνδεσμος

      Η ερωτηση σου κατα την αποψη μου ,δεν μπορει να απαντηθει ετσι απλα.Μπορεις να διαβασεις και να ενημερωθεις απο βιβλια μεταφυσικα ή θρησκειων και να αποφασισεις αν πιστευεις σε κατι παραπερα .Εγω προσωπικα αισθανομαι οτι υπαρχει πεπρωμενο,καρμα αλλα και ελευθερη βουληση .Οτι υπαρχει με λιγα λογια σκοπος της υπαρξης μας εδω.

      Απάντηση
    • Τρίτη, 1 Σεπτέμβριος 2015 στο 19:28
      Σύνδεσμος

      Την άποψή μου μπορείς να την διαβάσεις στο άρθρο μου πεπρωμένο, μοίρα, ελεύθερη βούληση.

      Απάντηση
    • Πέμπτη, 3 Σεπτέμβριος 2015 στο 17:37
      Σύνδεσμος

      Το θέμα είναι να δώσεις μόνη σου απάντηση στο ερώτημα σου…Πολλούς τους απασχολεί. Η γνώμη μου είναι ότι το πεπρωμένο δεν αναιρεί την ελεύθερη βούληση αν το αναλύσεις.Θα συμφωνήσω με την Κυριακή αν δεν το ψάξεις μόνη σου, πάντα θα αμφιβάλεις.

      Απάντηση
      • Πέμπτη, 3 Σεπτέμβριος 2015 στο 19:08
        Σύνδεσμος

        Την αναιρεί μόνο στην περίπτωση που έχουμε ξεφύγει από το δρόμο του πεπρωμένου κατά πολύ. Δείχνει αδιέξοδο δρόμο και επιστρέφουμε εκεί που μας οδηγεί η μοίρα. Πολλές φορές το έχω δει να συμβαίνει στον εαυτό μου και τους άλλους. Τραβώ ένα δρόμο που θέλει η ελεύθερή μου βούληση. Ανοίγονται εμπόδια, και στασιμότητα και καταλαβαίνω ότι άλλο δρόμο έπρεπε να τραβήξω. Αυτός ο δρόμος υλοποιεί τα σχέδιά μου, ακόμα κι αν δεν το επιδιώξω ή δεν το ευχηθώ. Έχω αναφέρει πολλά παραδείγματα στο άρθρο μου.

        Απάντηση
  • Δευτέρα, 31 Αύγουστος 2015 στο 17:55
    Σύνδεσμος

    ΠΑΡΑΘΕΣΗ:

    Μαρία
    Δευτέρα, 31 Αυγούστου 2015 ,5:06 μμ

    Νεκταρία μου όταν έμαθα ότι αυτή η θέση τελικά δε θα στελεχωθεί από το άτομο που τελικά ήταν η επιλογή τους σε θυμήθηκα! Ήσουν η μοναδική που μου είπες πως τίποτα δεν έχει χαθεί! Τότε δε σε πίστεψα διότι, γνωρίζοντας με ακρίβεια τα γεγονότα, ήμουν βεβαία για την προσωπική μου «απώλεια». Παράλληλα θυμήθηκα το όνειρο με την αλμυρή πίτα που έκοψα και έφαγα ένα κομμάτι, που μου είπες ότι θα την πάρω τη θέση που επιθυμώ αλλά θα είναι μία δύσκολη εμπειρία για εμένα. Τελικά εάν τελικά επιδιώξω να διεκδικήσω εκ νέου τη θέση αυτή, η όλη εμπειρία της μέχρι τώρα διεκδίκησής της μου αφήνει μία γεύση «αλμυρή». Το σίγουρο είναι ένα: όλα τα εμπόδια που στάθηκαν στον επαγγελματικό μου δρόμο με απογοήτευσαν αλλά δε με πτόησαν. Δεν έχασα τη δύναμη να προσεύχομαι. Από την ώρα δε, που θεώρησα πως όλα τέλειωσαν ακόμη ποιο δυνατά. Ευχαριστώ τον Θεό που μου δίνει καθημερινά μαθήματα, διδάγματα και θέληση να συνεχίσω όρθια τη ζωή μου. Αναφορικά με την οικογένεια, αν και δεν είμαι «ευέλικτη» θα κάνω μία τελευταία προσπάθεια. Ο στόχος μου είναι να επανακτήσω την εκτίμηση του συζύγου, διότι εγώ παρά τα όσα έχω ακούσει συνεχίζω να εκτιμώ ότι καλό έχει. Ελπίζω να υπάρχει γόνιμο έδαφος ώστε ότι σπείρω να πιάσει τόπο. Άλλωστε τι αξία θα έχει μία ενδεχόμενη επαγγελματική επιτυχία, αν δεν υπάρχει στο σπίτι κάποιος που να χαρεί εξίσου για τα όσα με κόπο κέρδισες. Πιστεύω ότι η Θεία Πρόνοια δεν θέλει να μου δώσει την επιτυχία που διακαώς επιζητώ αν δεν είμαι καλά σε όλα τα επίπεδα! Μήπως τελικά αυτό θέλει να μου πει το όνειρο;

    ——————————————————————
    Θα βγω και μέντιουμ στο τέλος, με σένα Μαρία μου. Πόσο μέσα έχω πέσει!!! Τελικά, όπως σου τα είπα τα πράγματα έγιναν. Ναι, συνεχίζουμε εδώ τη συζήτησή μας γιατί το λήμμα καντήλι το παραγεμίσαμε. Λοιπόν, αυτό θέλει να σου πει το όνειρό σου και εφόσον αυτός ο άνθρωπος εχει και κάποια καλά, αξίζει μια προσπάθεια επανασύνδεσης, διότι αν χωρίσετε θα θυμάσαι αυτά τα καλά και θα τα βάζεις με τον εαυτό σου που δεν προσπάθησες. Βλέπω, ότι τον αγαπάς ακόμη τον άνδρα σου και είναι κρίμα να χωρίσετε. Δωστου την ευκαιρία. Ίσως δεν σ’ αφήνει, δεν παίρνει το καπελάκι του να φύγει, γιατί μέσα του όσο σκληρός και αν θέλει να δείχνει, κι αυτός ελπίζει ότι κάτι θα αλλάξει και θα είστε πάλι μαζί. Αφού βλέπω ότι έχεις όλη την καλή θέληση, προσπάθησε να σώσεις ό,τι σώζεται. Αυτό θα είναι το ιώδιο στις πληγές σου. Ζήτα άδεια και πήγαινε κάπου μαζί του ένα τριήμερο. Άσε τα παιδιά στην μητέρα σου. Αυτό θα είναι το ιώδιο για σένα. Το αφεντικό περιμένει. Κι όταν πια με το καλό τα ξαναφτιάξετε, τότε θα δείξεις στα παιδιά ποιος πραγματικά ήταν ο μπαμπάς τους. Αυτό είναι το λάδι που τα άλειψες. Να τους δώσεις ελπίδες μ’ αυτή την κατάσταση, διότι αντίθετα το μόνο που θα καταφέρεις είναι να κάψεις τα ματάκια και τις ψυχές τους. Όλα πρέπει να γίνουν σωστά και στην ώρα τους. Ναι, πίστεψα ότι θα πάρεις την θέση, αλλά όχι τόσο εύκολα. Αν πιστεύεις ότι θα σου δώσει πίκρα και στεναχώρια μην την διεκδικήσεις. Άσε να έρθει μόνη της, αν πρέπει να έρθει σε σένα. Μην πιέζεις καταστάσεις, διότι μόνο ζημιά φέρνουν. Όταν δείχνεις ότι καίγεσαι για κάτι, δεν σε προτιμούν. Αν σε δουν αδιάφορη σε σένα θα την δώσουν. Θα μπορούσα να σου πω πάρα πολλά γι’ αυτό το θέμα, να γράφουμε ώρες, αλλά λακωνικά θα σου απαντήσω ότι το μόνο που τα κρύβει όλα είναι ένα μεγάλο κουράγιο. Ο πατέρας σου θα ηρεμήσει εκεί που βρίσκεται, όταν σε δει ευτυχισμένη με τον άνδρα και τα παιδιά σου. Η δουλειά δεν φαίνεται να τον ευχαριστεί. Τουλάχιστον, προσπάθησε γι’ αυτά προς το παρόν κι αν δεν βρεθεί άλλη να πάρει τη θέση, σε σένα θα καταλήξει. Έτσι γίνεται στην ζωή μας. Ό,τι είναι δικό μας ούτε χάνεται, ούτε φεύγει. Πρόσεξε να τα κάνεις όλα σωστά και μελετημένα και θα νικήσεις. Η αγία Βικτωρία, δηλαδή συμβολικά η νίκη, είναι στα χέρια σου, αλλά χρειάζεται προσπάθεια και επιμονή. Μεγάλη υπομονή και κουράγιο. Μη φοβάσαι, όλοι εμείς θα σε στηρίζουμε καθημερινά στον αγώνα σου. Πήγαινε στην εκκλησία στις 8 Σεπτεμβρίου να προσευχηθείς στην Παναγιά. Εκείνη θα σ’ ακούσει. Έχω αρχίσει να σε θαυμάζω κι ας μην σε γνωρίζω. Εύχομαι τα καλύτερα σε όλους σας.

    Απάντηση
    • Δευτέρα, 31 Αύγουστος 2015 στο 22:59
      Σύνδεσμος

      Νεκταρία σε ευχαριστώ για τη στήριξη και για τις συμβουλές, αλλά δε νιώθω ότι μου αξίζει θαυμασμός για κάτι. Άνθρωπος είμαι κι εγώ με μειονεκτήματα και ίσως λίγο παραπάνω υπομονή. Στις 8 Σεπτεμβρίου θα πάω στην εκκλησία και θα προσευχηθώ, αν και το βιβλίο των ψαλμών είναι μονίμως σε ετοιμότητα στο σπίτι μου και το μελετώ. Αν δεν το έχεις, προσπάθησε να το αποκτήσεις, είναι εύκολο να το βρεις σε βιβλιοπωλεία. Εμένα με βοηθάει πολύ. Με κατευθύνει να κάνω σωστά την προσευχή μου. Υπάρχουν επίσης και στο διαδίκτυο και μάλιστα εξηγούν ποιον ψαλμό να επιλέξεις να μελετήσεις για όποιο πρόβλημα σε απασχολεί.

      Απάντηση
  • Παρασκευή, 28 Αύγουστος 2015 στο 18:40
    Σύνδεσμος

    Λοιπόν διάβασα προσεκτικά το όνειρο της Lisa. Διευκρινίζω πριν ξεκινήσω ότι δεν είμαι ψυχολόγος και πως αν είναι τόσο μεγάλο το πρόβλημα σε σημείο που οι φοβίες να έχουν μεταμορφωθεί σε έμμονες σκέψεις, τότε θα έλεγα λογικά σκεπτόμενη να επισκεφθείς έναν ειδικό. Αλλά…..επειδή η ψυχή της φίλης μας εντόπισε τη λύση στο πρόβλημά της ( θα πω παρακάτω τι κατάλαβα εγώ, χωρίς να είμαι ονειρομάντης) τότε θα προτείνω τη προσέγγιση που ακολούθησα εγώ όταν πήγε να με πιάσει κάποια ανάλογη φοβία (φοβόμουν ότι κάτι θα γίνει και θα πεθάνω από στιγμή σε στιγμή). Ευτυχώς στη δική μου περίπτωση δεν άφησα να πάρει διαστάσεις και να φωλιάσει μέσα μου διότι το πολέμησα με τη δύναμη της προσευχής. Διαβάστε το παρακάτω άρθρο:

    http://oodegr.co/oode/psyxotherap/psyxotherap/pali_logismwn_1.htm

    Η ιστορία ξεκίνησε όταν αρρώστησε ο μπαμπάς μου. Νόμιζα ότι θα πάθω τα ανάλογα και σιγά σιγά μεγάλωσε τόσο ώστε άρχισα να φοβάμαι πιο πολύ. Ένα πρωί ξύπνησα και δεν ήθελα να βγω από το σπίτι μου γιατί φοβόμουν ότι κάτι κακό θα μου συμβεί. Το πάλεψα πήρα θάρρος και βγήκα. Έτυχε την ίδια μέρα να ακούσω για το ραδιόφωνο της εκκλησίας το οποίο κάτι με έσπρωχνε να το αναζητήσω.Την ίδια μέρα άκουσα μία εκπομπή περί λογισμών και συγκεκριμένα πως οι λογισμοί καθορίζουν τη σκέψη μας και τη ζωή μας. Έτσι άρχισα να το δουλεύω μόνη μου μέσα μου και όταν μία κακή σκέψη έμπαινε στο συνειδητό μου την έσπρωχνα για φύγει με προσευχή. Στο όνειρό σου η ψυχή σου σε κατευθύνει πολύ γρήγορα (κόκκινο Πετραχήλι) να απευθύνεις μέσω της προσευχής σου έκκληση στον Θεό να σε βοηθήσει (ιερέας).Πιστεύω πως έχεις προστασία Θεόσταλτη. Δεν λέω να τρέξεις στη πρώτη εκκλησία που θα βρεις μπροστά σου αλλά γνωρίζοντας τον εχθρό σου μπορείς να τον πολεμήσεις καλύτερα. Αυτή τη στιγμή ο εχθρός σου είναι οι κακές σου σκέψεις. Μόνο εσύ ξέρεις πως γεννιούνται και πως φώλιασαν μέσα σου. Για να τις διώξεις πρέπει να τις ξεριζώσεις.
    Εμένα με βοήθησε η βάση της συγκεκριμένης σκέψης. Ότι με φοβίζει είναι αποκύημα της φαντασίας μου. Η φαντασία μου και τα παιχνίδια που παίζονται στο μυαλό μου. Όταν συνειδητοποίησα και συνάμα πίστεψα πως όλα είναι μία μεγάλη φάρσα όχι μόνο του μυαλού μου αλλά και του “ακατανόμαστου” άρχισε μέσα από τη προσευχή να υποχωρεί ο εχθρός. Δοκίμασε να σκεφτείς ανάλογα και ίσως να βρεις κι εσύ ανάπαυση. Σε καταλαβαίνω πως νιώθεις. Μην πτοείσαι! Άλλωστε ο πνευματικός μου με παρότρυνε να έχω στη σκέψη μου πως ο Θεός είναι ο μοναδικός που έχει τη δύναμη να μας σώσει. Μας έχει δώσει τα όπλα του και τα πολεμοφόδιά του. Σε προτρέπω να τα χρησιμοποιήσεις ακόρεστα!

    Απάντηση
    • Σάββατο, 29 Αύγουστος 2015 στο 10:18
      Σύνδεσμος

      Ενώ ο παπάς έχει κακή ερμηνεία στο όνειρο, εντόπισα κι εγώ αυτή την εξαίρεση στη συγκεκριμένη περίπτωση. Οι νέες ψυχικές ασθένειες που υπάρχουν, είναι απομάκρυνση από το θεό. Το άτομο βαδίζει σε έναν αντίθετο δρόμο απ’ αυτό που κρύβει το φως. Από το δρόμο του Χριστού. Η απομάκρυνση αυτή, φαίνεται καθαρά όταν το άτομο νιώθει μόνο, όταν δεν υπάρχει γι’ αυτό αύριο, όταν χάνει το φως, όταν πιστεύει- όπως λές- ότι ο θανατος καραδοκεί, όταν φοβάται τον ίσκιο του, όταν παθαίνει κρίσεις πανικού και άλλα πολλά.
      Μια φράση στην Καινή Διαθήκη επαληθεύει όσα σας λέω παραπάνω. Εγώ ειμί το φως!!!
      Εγώ φοβόμουν μην μείνω μόνη. Λέω φοβόμουν, γιατί δεν το φοβάμαι πια. Έχω συμβιβαστεί μ’ αυτό που θα έρθει, γιατί θέλοντας και μη αυτή είναι η μοίρα μου. Δεν θα αλλάξει τίποτα αν κλάψω ή ξεσπάσω. Αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει. Άλλωστε, η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία.

      http://www.agioritikovima.gr/didaches/gerontos-porfur

      Από τη στιγμή που σε φοβίζει Lisa η ασθένεια, σημαίνει ότι έχεις απομακρυνθεί από το θεό. Στη δική σου περίπτωση δείχνει ότι έχεις ανάγκη απο ένα πνευματικό. Σε αντίθεση με τη Μαρία, εγώ θα σε έστελνα στην εκκλησία. Δεν ξεριζώνονται όλοι οι λογισμοί με τον τρόπο αυτό. Η Μαρία ήταν σε αρχικό στάδιο και τα κατάφερε. Δεν τα καταφέρνουν όλοι με αυτοϊαση. Πρέπει να βρεις ένα πνευματικό, να του πεις όσα νιώθεις, να εξομολογηθείς και να γεμίσεις τα πνευμόνια σου από πίστη, η οποία σου λείπει. Αυτά όλα που συμβαίνουν γύρω σου κλονίζουν την ψυχική σου υγεία και δεν πρέπει να γίνεται αυτό.

      http://www.iatronet.gr/ygeia/psyxiki-ygeia/article/25596/kriseis-panikoy-aities-kai-therapeia.html

      Σου βρήκα το αξιόπιστο άρθρο της iatronet που είναι γραμμένο από ειδικούς. Αυτοί δίνουν συμβουλές αντιμετώπισης. Οι κακοί λογισμοί, όπως σωστά είπε η Μαρία, έφεραν αυτό το αποτέλεσμα. Πες, ότι το μυαλό σου γεμίζει καθημερινά από σκουλίκια. Σκουλίκια και σκουπίδια που το φορτώνεις καθημερινά. Ποιο είναι το αποτέλεσμα; Πιστεύεις ότι θα μείνει καθαρό όπως ήταν; Θα μολυνθεί. Αυτό έπαθες. Το φάρμακο είναι η πίστη. Αν έχεις το φόβο ότι θα αρρωστήσεις, θα γίνει. Αν φοβάσαι κάτι, θα γίνει. Όλα εμείς τα προκαλούμε.
      Μπορεί να μην είσαι ψυχολόγος ή ονειρομάντης Μαρία μου, αλλά το μήνυμά σου ακούμπησε την ψυχή μου, δεν ξέρω αν οι φίλες μου συμφωνούν. Είναι ωραία γραμμένο, έχεις βιώσει κι εσύ παρόμοιες καστάσεις και μπορείς να πείσεις τον άλλο. Ελπίζω να πείσει και τη Lisa. Εύχομαι, να δει τη ζωή αλλιώς και να καθαρίσει από τη μόλυνση την ψυχή της, πριν είναι αργά.

      Απάντηση
  • Παρασκευή, 28 Αύγουστος 2015 στο 17:07
    Σύνδεσμος

    Κορίτσια μου καλησπέρα! Σήμερα το πρωί με διακατείχε μία ανεξήγητη χαρμολύπη! Η χαρά ήταν ανεξήγητη διότι χθες το βράδυ είχα μια μικρή προστριβή με τον σύζυγό μου (ευτυχώς τα παιδιά δεν είναι σπίτι) και η θλίψη διογκώθηκε μετά το όνειρο που σας έγραψα στην ονειροπαγίδα. Το αντικείμενο της προστριβής είναι επίκαιρο και συμβαίνει σε πολλές οικογένειες τα τελευταία χρόνια! Τι άλλο από τα οικονομικά! Βρέθηκα στο τέλος να απολογούμαι επειδή γεννήθηκα από φτωχή οικογένεια! Το κερασάκι στην τούρτα ήταν ότι μου επανέλαβε τρεις φορές ότι θέλει να πάρουμε διαζύγιο. Το προσπέρασα τις δύο φορές σαν να μην το άκουσα. Την τρίτη φορά ξεσπάθωσα και του αποκάλυψα ότι ενώ δεν επιθυμώ τα παιδιά να μεγαλώνουν χωρίς τον μπαμπά τους, δεν θα τον αφήσω να με περνάει για κορόιδο. Η επίθεση ήταν δριμύς και ούτε λίγο ούτε πολύ με κατηγόρησε ότι δεν είμαι καλή μητέρα, καλή σύζυγος, καλή νοικοκυρά κλπ…! Να μη τα πολυλογώ απογοητεύτηκα αλλά τα κεφάλι ψηλά και προχώρησα! Δεν τον αφήνω να με πείθει πλέον με τις ψευδείς εκτιμήσεις του. Από αυτό φάνηκε ότι το άτομο δεν έχει κανένα θετικό συναίσθημα για το πρόσωπό μου. Το βράδυ είδα και το όνειρο με τον μπαμπά μου και έδεσε το γλυκό! Το πρωί όμως είχα και ένα αίσθημα αισιοδοξίας! Περνώντας η ημέρα προς το μεσημεράκι συνάντησα ένα συνάδελφο (αρκετά υψηλά σε θέση και σε καθήκοντα, με τον οποίο έτυχε να παραθερίζουμε τις ίδιες ημερομηνίες στο ίδιο μέρος) ο οποίος μου έδωσε συγχαρητήρια! Απόρησα και τον ρώτησα τον λόγο. Μου απάντησε ως εξής: “Όλες τις ημέρες που ήμασταν μαζί στον ίδιο χώρο παρατήρησα με τη σύζυγό μου ότι έχεις έναν απίθανο τρόπο να εκπαιδεύεις τα παιδιά σου τον οποίο βλέπεις σπάνια. Εγώ έχω δύο μεγάλα παιδιά αλλά αυτό το πράγμα δεν το έχω ξαναδεί” . Λοιπόν πέταξα στα σύννεφα διότι δεν είχα καταλάβει ότι ο κύριος αυτός με παρακολουθούσε πως αντιδρούσα. Εγώ ούτε που είχα καλοκαταλάβει ότι ήμασταν τόσο κοντά ώστε να με παρατηρεί. Πήρα την απάντησή μου αμέσως! Διότι μη μου πείτε ότι όσες είναι μανούλες δεν έχουν τουλάχιστον τον συγκεκριμένο προβληματισμό! “Άραγε τα κάνω καλά;” , “Μήπως δεν τα μεγαλώνω σωστά;”. Εγώ ευχαρίστησα τον Θεό που δεν με άφησε με απορίες για σήμερα!

    Απάντηση
    • Σάββατο, 29 Αύγουστος 2015 στο 13:00
      Σύνδεσμος

      Κύριε ελέησον!!! Αντί να τον χωρίσεις εσύ, σε χωρίζει αυτός. Αυτό φοβόμουν. Ξέσπασε πια το ηφαίστειο και έβγαλε όλη την λάβα του που έκρυβε στα έγκατα της γης. Θυμάσαι που σου λέγαμε να τον χωρίσεις; Τα φαντάστηκα, αλλά δεν περίμενα ότι θα τα κάνει πράξη. Δεν τον θεωρούσα ικανό. Τι πίστη έχει; Είναι χριστιανός; Αν ναι, είσαι τυχερή. Αν ένας μουσουλμάνος πει 3 φορές σε χωρίζω, είναι χωρισμένος. Είναι νόμος στο Ισλάμ. Απορώ, αν είναι χριστιανός γιατί το είπε 3 φορές; Εσύ ξέρεις τι είσαι για τα παιδιά σου, αν είσαι σωστή σύζυγος ή νοικοκυρά. Αν περιμένεις απ’ αυτόν καλό λόγο, σώθηκες!!! Το άσπρο θα το βλέπει μαύρο, προκειμένου να απαλλαγεί από εσένα. Άλλωστε, σπάνια έχει δίκιο ο ένας. Να ακούς τι γνώμη έχουν οι πολλοί για σένα.

      Απάντηση
      • Σάββατο, 29 Αύγουστος 2015 στο 16:52
        Σύνδεσμος

        Χριστιανός είναι αλλά όχι πολύ πιστός. Δεν με ενδιαφέρει τι λέει! Είναι δειλός γιατί μένει μόνο στα λόγια και από πράξεις τίποτα. Δεν κρατάω κανένα με το ζόρι! Αν θέλει να φύγει οι δρόμοι είναι ανοιχτοί. Νομίζει πως αν με απειλήσει με διαζύγιο θα “κουρνιάσω στη φωλιά μου” και δε θα τον ενοχλώ! Κλασσική περίπτωση μεγαλόστομου Έλληνα! Άλλωστε έχω συνηθίσει από αυτή τη συμπεριφορά! Το έχει ξανακάνει πέρσι που πέθανε ο μπαμπάς μου! Τότε είχα τον πόνο μου και παράλληλα έπρεπε να διαχειριστώ και την απειλή διαζυγίου! Πλέον δε με πτοεί τίποτα! Έχω περάσει τέτοιες φουρτούνες που το προχθεσινό μόλις που μου έβρεξε τα δάχτυλα των ποδιών μου. Δεν είμαι αναίσθητη, απλά συνήθισα. Φέτος όμως είμαι αλλιώς. Πατάω πολύ γερά στα πόδια μου και αυτό ενοχλεί!

        Απάντηση
        • Δευτέρα, 31 Αύγουστος 2015 στο 13:02
          Σύνδεσμος

          Κάνε ό,τι πιστεύεις σωστό. Ναι, είναι απειλες, διότι όταν το ξαναείπε άντεξε έναν χρόνο. Δεν το έκανε πράξη. Δεν σε απάτησε, δεν σε εγκατέλειψε. Πρόσεξες ότι βρήκε την πιο ευάλωτη στιγμή σου, τότε που ο πόνος ήταν μεγάλος; Σε γέμισε μ’ ένα διπλό πόνο, αυτήν του διαζυγίου. Να χάσεις σε μια μέρα σύζυγο και πατέρα, πάει πολύ. Όμως, έμεινε και τον έμαθες πια. Το θέμα δεν είναι να το λέει, είναι να το κάνει. Μου θυμίζει τον Αντωνάκη, παίρνω το καπελάκι μου και φεύγω.

          https://www.youtube.com/watch?v=SebM0CznAmE

          Ο σκοπός δεν είναι να το πει, είναι να το κάνει πράξη. Μπορεί; Έχει τα κότσια να το κάνει; Μήπως αν τον έβλεπες λίγο ερωτικά να άλλαζε στάση, να γινόταν αλλιώς; Μήπως κάπου μέσα σου έχει σβήσει η φλόγα; Θα είναι πόνος να κρατάς μια νεκρή σχέση ζωντανή, ενώ θα μπορούσες να πάρεις και να δώσεις αγάπη δίπλα σε έναν άλλο άνδρα, ενώ τα θυσιάζεις όλα για χάρη των παιδιών. Είμαι σίγουρη ότι αν δεν είχες παιδιά θα είχες χωρίσει. Τα παιδιά σου αύριο δεν θα σε ευχαριστούν που θυσιάστηκες γι’ αυτά, αλλά θα σε πουν κορόιδο. Πολλές το έχουν κάνει αυτό για τα παιδιά. Είναι μεγάλη θυσία αυτή. Σκέψου τι θα κάνεις από εδώ και πέρα λοιπόν, κάνε το τώρα, όσο είναι μικρά τα παιδιά και καταλαβαίνουν λίγα. Θα καταλάβουν γιατί το έκανες αργότερα και θα σου πουν μπράβο!!! Να είσαι σίγουρη!!! Εγώ για το καλό τους θα χώριζα. Δεν αξιζει να θυσιαζόμαστε. Άλλωστε, δεν μας το ζήτησαν αυτό τα παιδιά μας. Ούτε η πρώτη είσαι που ζητά ευτυχία, ούτε η τελευταία. Γιατί να την στερείσαι λοιπόν;

          Απάντηση
  • Τετάρτη, 26 Αύγουστος 2015 στο 16:51
    Σύνδεσμος

    @Στεφανος

    Αγαπημενε μου Στεφανε ,

    διαβασα την πονεμενη ιστορια σου και ραγισε η καρδια μου.

    Ονειρα δεν ξερω να ερμηνευω , αλλα ειμαι μια γυναικα που πριν ουτε δυο χρονια καταστραφηκανε τα παντα αλλα τωρα δοξα τον Θεο ειμαι καλα.
    Εδω εισαι στο πιο καταλληλο μερος της παρηγοριας.

    Την ιστορια σου την διαβασα χτες , απο χτες σκευτομαι τη ληση θα μπορουσα να σου δωσω.Δυστηχως καμια.Αλλα θελω να νιωσεις εστο και λιγο καλυτερα ακουλοθοντας τις εξης συμβουλες

    – Πρωτα απο ολα μην περιμενεις ποτε να ακουσεις την λεξη ευχαριστω!!Ουτε απο την μανα σου ουτε απο τα αδελφια σου.Κανεις τοσο πολλα και ειμαι σιγουρη οτι για ανταλαγμα θα ηθελες να ακουσεις εστω αυτην την μικρη λεξη.Ενας απο τις κυριες αιτιες που ειμαστε δυστηχισμενοι ειναι οτι θελουμε να τιμισει ο αλλλος τους κοπους μας και δεν το κανει.
    Ο Χρηστος γιατρεψε εκαντοταδες κοσμο και απο ποσους ακουσε το ευχαριστω? Απο εναν!!! Μονο ο τυφλος τον ευχαριστησε.

    -Μην απελπιζεσε
    Ενα απο τα μεγαλυτερα λαθοι μας ειναι να απελπιζομαστε. Την ζωη του Χρηστου την ξερουμε ολοι , ομως μας εδειξε οτι κανει να απελπιστουμε

    -Δεξου την κατατασταση σου
    Παρε το αποφαση οτι ετσι ηρθανε τα πραγματα.Δεν λεω να μην προσπαθησεις να σωσεις οτι μπορεις να σωσεις αλλα οταν ολλες οι προσπαθειες σου πηγανε ματαια πες απο μεσα σου αυτη ειναι η κατασταση , παρτο αποφαση μην γινεσε επαναστατης στον εαυτο σου.

    -Απασχοληση
    Αποδειχθηκε οτι ο ανθρωπος δεν μπορει να σκευτετε δυο πραγματα ταυτοχρονα. Δηλαδη την ωρα που εισαι συνκεντρομενος σε κατι δεν μπορεις να σκευτεσε και τα προβληματα σου.Εκτος απο την δουλεια σου βρες μια απασχοληση δεν ξερω τι ταλεντα εχεις, πχ ζωγραφικη η διαβασμα η μαστορικα οτι θελεις.

    -Καλη πραξη

    Το να κανεις κατι καλο μια καλη πραξη πχ να βοηθησεις μια γριουλα με τα ψωνια , ενα παιδακι να το κανεις να χαρει κτλ ειναι σαν δυο χρονια ψυχαναλιση.Και εσυ θα νιωσεις καλυτερα και μην ξεχνας ποτε οτι ολα τα καλα γυρισουνε μπουμερανγκ.

    Και μην ξεχνας ποτε οτι ο Θεος δεν αφηνει κανεναν μα κανεναν.Βρησκομαστε σε καταστασης που ειναι μπρος γκρεμος και πισω ρεμα , δεν βλεπουμε ουτε ληση ουτε μπορουμε να ελπιζουμε γιατι δεν ξερουμε ΤΙ να ελπισουμε.Ολα μας φαινονται αχρηστα.
    ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ εκει που δεν το περιμενεις απο καπου ερχεται μια βοηθεια , μια βοηθεια που ουτε καν μπορεσες να φανταστεις.
    Καταλληγουνε ετσι οι καταστασης που δεν μπορεσες να φανταστεις ποτε.Κανε υπομονη , προσευχισου για σωτηρια της ψυχης σου και θα γυρισουνε ολα και στο τελος θα βγεις κερδισμενος.
    Στο υποσχομαι και στο εγκρινω!!!!!

    Εμεις εδω σε αυτην την ιστοσελιδα ειμαστε εδω για σενα. Υπαρχει σεβασμος,κατανοηση και παριγορια.Μην δησταζεις ειμαστε φιλοι σου

    Απάντηση
  • Δευτέρα, 24 Αύγουστος 2015 στο 14:49
    Σύνδεσμος

    Γεια σου Νεκταρια μου , γεια σε ολη την υπεροχη παρεα ,

    Νεκταρια μου μου ελειψες.
    Ευχαριστω για τα καλα σου λογια.
    Με μεγαλη χαρα να μπω στην ομαδα σου,δυστηχως δεν ειμαι πολυ συνεπεις,λογο δουλειας περνανε μερες και δεν μπαινω.
    Βλεπεις ,ονειρα που ειδα μεσα στην εβδομαδα δεν προλαβαινω να στα γραψω και στα γραφω Κυριακη.Ξερω απο τον εαυτο μου οτι οταν καποιος εχει σοβαρα προβληματα θελει αμεση απαντηση.Αλλα θα κανω οτι μπορω.

    Το ηξερα οτι εισαι αστερι , αλλα καθε φορα που μπαινω με εκπληκτεις ξανα.Οταν ειχες γραψει το αρθρο σου για το Στηριγμα,μερες πριν το δω αυτη η σκεψη τριγυρνουσε στο μυαλο μου.Μπαινω και βλεπω οτι εγραψες ακριβως αυτο που σκευτομουν.
    Τωρα ξανα: Ειμαι της γνωμης οτι δεν κανει να μιλας για τα σχεδια σου.Οσο δεν σηζουσα με τον συντροφο και ψαχναμε σπιτι δεν το ειπα σε κανεναν και τελικα βρηκαμε.Για τον γαμο δεν μιλησα σε κανεναν μεχρι που να βγουνε οι αδιες και να εχουμε ημερομινια.Κανεις δεν ηξερε.Γνωστους εχω πολλους,φιλες καμια και δεν θελω.
    Ειχαμε βρει με τον συντροφο σπιτι που οι ηδιοκτητες ειναι εξωτερικο και δεν ζητουσανε ενοικιο μονο να πληρωνουμε ρευμα και να το προσεχουμε.Μεσα στην χαρα που ειχα το ειπα στους συναδελφους μου,τελικα δεν πηραμε το σπιτι ,δηλαδη τα σχεδια μας απο την μια μερα στην αλλη γκρεμιστικανε.
    Βλεπω συναδελφους που λενε οτι θα κανουνε διαιτα και τελικα δεν χανουνε.Εγω δυχως να πω σε κανεναν αρχισα *επιτελους* διαιτα και εχασα αρκετα κιλα.
    Ποτε δεν κανει να μιλας για τα σχεδια σου.

    Αλλα πες μου Νεκταρια πως γινεται αυτο
    Δεν γνωρισομαστε,δεν ξερω ουτε καν την εμφανιση σου αλλα γραφεις ακριβως αυτα που σκευτομαι εγω!!!Ειτε τα αρθρα σου,ειτε που εγραψες στην κουβεντουλα οτι δεν θελω να τιμωριθει ο πρωην μου.Ετσι ειναι Νεκταρια μου δεν θελω να παθει ζημια , απλως το μονο που ελπιζω ειναι καπια μερα να καταλαβει τι εκανε και να εχει τυψεις. Αλλα δυστηχως οι κακοι ανθρωποι δεν καταλαβαινουνε ποτε τα λαθοι τους και ουτε ξερουν την λεξη τυψεις.

    Πιστευω οτι ολα τα αρθρα σου ειναι ενδιαφερον , δυστυχως δεν καταλαβαινω πολλες λεξεις και πρεπει συνεχεια να ψαχνω στον google μεταφραστη κατι που ειναι αρκετα κουραστηκω.

    Νεκταρια μου ο γαμος ειναι τελος του μηνα Αυγουστο ειμαι πολυ χαρουμενη αλλα και αρκετα κουρασμενη εχει πολυ δουλεια για τις προετιμασιες.

    Το οτι ειμαι τοσο χαρουμενη το ευχαριστω επισης και σε σενα , να σε παντα καλα φιλακια

    Απάντηση
    • Δευτέρα, 24 Αύγουστος 2015 στο 19:29
      Σύνδεσμος

      Όσοι είναι μέλη- σύμβουλοι της κουβεντούλας μπορούν να κάνουν κι ένα χρόνο να φανούν. Από ένστικτο ήξερα ότι θα δεχτείς να μπεις στην ομάδα και σε έβαλα μόνη μου σαν πρώτο μέλος, χωρίς να σε ρωτήσω. Ήξερα την απάντησή σου, όπως ήξερα για τον γάμο σου, πριν μου το πεις από προόραση. Ο άγιος Πορφύριος, ο άγιος της διορατικότητας και της προόρασης που προσεύχομαι την έχει μεγαλώσει και έτσι σε μερικά άτομα που είμαι δεμένη μπορώ να βρω μερικά πράγματα, όχι όλα. Όσα είναι σημαντικά. Δεν είσαι υποχρεωμένη σαν μέλος της κουβεντούλας να γράφεις συχνά. Ούτε θα δίνεις αναφορά. Τώρα που παντρεύεσαι θα είναι δύσκολο, έως ακατόρθωτο να είσαι συνεπής. Συνεπείς είναι μόνο οι ονειρομάντεις. Αυτοί που ερμηνεύουν όνειρα. Εσύ, ξέρεις να ερμηνεύεις τα όνειρα των άλλων; Έγραψα όσο πιο απλά μπορούσα τα άρθρα, αλλά αν είναι τόσο απλά θα λένε ότι γράφω για άτομα του δημοτικού και αυτό θα προσβάλει την εικόνα μου. Έχω συνηθίσει να χρησιμοποιώ λέξεις που στολίζουν ένα κείμενο και ξέρω την ερμηνεία τους. Προτιμώ να είναι απλό το κείμενο, παρά να γράψω μια που δεν γνωρίζω. Αν δεν την γνωρίζω μπαίνω κι εγώ στο google για να δω αν ταιριάζει. Τρώω πολύ χρόνο να στολίσω ένα κείμενο όπως πρέπει. Αν προσέξεις στα μηνύματα δεν χρησιμοποιώ τόσο δύσκολες λέξεις, διότι δεν προετοιμάζομαι. Το άρθρο θέλει άλλο ύφος. Όπως βλέπεις και στις ειδήσεις έχει άγνωστες λέξεις, αλλά τις παρακολουθούμε. Δεν μπορούμε σε λογοτεχνικά είδη να χρησιμοποιουμε απλό λεξιλόγιο. Πίστεψε στον άγιο Πορφύριο. Διάβασε γι’ αυτόν και θα καταφέρεις να έχεις κι εσύ τέτοια δύναμη. Αυτό που λες με το σπίτι το έχω δει με παρόμοιες καταστάσεις. Τα λάθη δεν συγχωρούνται. Με το καλό να γίνει ο γάμος σου. Τα όνειρα σου είναι καλά, το παλικάρι που βρήκες άξιο. Μια απορία, κάλεσες τον πρώην συζυγό σου; Επειδή σε ξέρω καλά η απάντηση είναι ΟΧΙ.

      Απάντηση
  • Πέμπτη, 30 Ιούλιος 2015 στο 17:18
    Σύνδεσμος

    Σχετικά με το άρθρο που αναρτήσατε για τις ενδείξεις πως ένας άνδρας απατά τη γυναίκα του μάλλον θα έλεγα ότι τα μισά (μην πω και παραπάνω) τα βιώνω. Πλην ενός βασικού. Δε φεύγει από το σπίτι ανεξήγητα. Είναι σπιτόγατος μέχρι αηδίας. Κολλημένος στην τηλεόραση και τον υπολογιστή κλεισμένος σε ένα δωμάτιο μοναχός του για το σύνολο της ημέρας. Μπορεί να μην έχει άλλη αλλά σίγουρα δεν έχει ενδιαφέρον για ζωή. Βαρεμάρα και ρουτίνα στο μεγαλείο της. Κορίτσια μακριά από τέτοιους, είναι βάσανο. Εγώ είχα ενδείξεις για την ποιότητα της μελλοντικής μου ζωής αλλά τον αγαπούσα και τον αγαπώ βαθιά. Βέβαια χωρίς την ίδια ανταπόκριση.

    Απάντηση
    • Πέμπτη, 30 Ιούλιος 2015 στο 17:31
      Σύνδεσμος

      Σε ποιο άρθρο αναφέρεσαι; Στο δικό μου ή αυτό που βρήκα στο ονειροδρόμιο με τις 32 ενδείξεις; Αν εννοείς το δικό μου, διάβασε κι εκείνο. Αν εννοείς εκείνο διάβασε και το δικό μου με τίτλο Παράνομη σχέση.

      Γυναίκα, αιώνιο θύμα ενός άνδρα!!! Πότε θα αλλάξει αυτό; Μάλλον ποτέ, όσο το συναίσθημα εισχωρεί και μας καταστρέφει την αξιοπρέπεια. Μέσα σ’ αυτό το λάθος, το μωβ, γέννησες δύο υπέροχα παιδιά που μπορούν να σε αποζημιώσουν για τα όσα περνάς, μπλε. Ήταν της μοίρας σου γραφτό να γίνει αυτό. Μέσα στα αγκάθια φυτρώνουν τα πιο όμορφα λουλούδια. Δεν το ξέρεις; Δεν πειράζει. Προσπάθησε να σώσεις το γάμο σου και ό,τι μπορεί να σωθεί για χάρη των παιδιών και της ψυχικής σου υγείας. Βλέπε άρθρο στο ονειροδρόμιο. Αν αυτό δεν γίνεται, τότε πρέπει σίγουρα να βρειτε μια λύση που θα είναι ανώδυνη για τα παιδιά όσο το δυνατόν πιο νωρίς για να μην πονέσουν. Όσο μεγαλώνουν το χάσμα θα βαθαίνει και θα καταλαβαίνουν περισσότερα. Θα σου έλεγα ότι αφού ήξερες τις ενδείξεις γιατί τον πήρες; Δεν το λέω όμως, γιατί τα παιδιά αυτά δεν θα υπήρχαν. Άρα, ουδέν κακό αμιγές καλού φίλη μου.
      Όμως αφού δεν σε απατά, πώς γίνεται να βιώνεις τα όσα γράφει το άρθρο αυτό; Εδώ με μπέρδεψες λίγο. Σε ένα σημείο λες μπορεί να μην έχει άλλη, αλλά λες ότι τα μισά περίπου τα βιώνεις. Γίνε πιο ξεκάθαρη γιατί υπάρχουν αντιφάσεις εδώ. Πώς τα βιώνεις δηλαδή; Εννοείς ότι έχει άλλες ασχολίες και αλληγορικά είναι σαν να έχει άλλη γυναίκα; Ασχολείται με τους πάντες και τα πάντα εκτός από σένα; Κατάλαβα καλα;

      Απάντηση
      • Πέμπτη, 30 Ιούλιος 2015 στο 18:40
        Σύνδεσμος

        Νεκταρία το να είναι πιστός ένας άνδρας δεν σημαίνει ότι έχει απαραιτήτως ενδιαφέρον για τη γυναίκα του και τα παιδιά του. Είναι λίγοι τελικά οι άνδρες που τα δίνουν όλα αβίαστα. Τώρα σχετικά με το γιατί τον παντρεύτηκα είναι άλλη ιστορία. Εμπιστεύτηκα το ένστικτο του μπαμπά μου ο οποίος μου έλεγε συνέχεια πως είναι καλό παιδί και πως θα περάσω καλά μαζί του. Τελικά λίγο πριν πεθάνει κατάλαβε τι ήταν ο άντρας μου, που ούτε μία φορά δεν πήγε στο νοσοκομείο να τον δει. Ο πατέρας μου όμως πέντε ημέρες πριν πεθάνει, όταν πήγα τον σύζυγο με το ζόρι στο σπίτι να τον δει, σηκώθηκε από το κρεβάτι για να τον ευχαριστήσει που πήγε. Τόσο πολύ τον είχε συμπαθήσει. Μέχρι και η μητέρα μου που πάντα μου καταλογίζει ότι μου αναλογεί έχει δει το πραγματικό του πρόσωπο και έχει αλλάξει γνώμη. Δε λέω υπάρχουν ευθύνες και από τις δύο πλευρές αλλά δεν υπάρχει διάθεση για να κλείσουν τα ανοιχτά θέματα. Τώρα όσο για τα παιδιά δεν έχουν καταλάβει τίποτα. Σε ένα σπίτι που δεν υπάρχει κουβέντα δεν υπάρχει και καυγάς.

        Απάντηση
        • Πέμπτη, 30 Ιούλιος 2015 στο 18:55
          Σύνδεσμος

          Λυπηρά πράγματα πραγματικά. Πραγματικά συγκλονίστηκα. Υπάρχουν τέτοιοι άνδρες. Όμως έπρεπε να τον πάρεις. Ήταν ο δικός σου Σταυρός και όσο βαρύς κι αν είναι τον σήκωσες. Τώρα βαδίζεις στην οδό του μαρτυρίου, αλλά είσαι σιωπηλός μάρτυρας, γιατί δεν μπορείς να πεις όσα έχεις να πεις για τα παιδιά. Πραγματικά, όταν είσαι ελεύθερη είναι ένας ο καημός, όταν παντρευτείς μαζεύονται πολλοί. Τι να πω΄!!! Αν έχεις τύχη διάβαινε και ριζικό περπατα!!!

          Θα ήθελα σ’ αυτό το σημείο να πάρω κι άλλες γνώμες. Ποιοι μπορούν να δώσουν μια λύση στο πρόβλημα της Μαρίας; Εγώ είπα την άποψή μου. Περιμένω τις δικές σας. Κυριακή, Αετέ, Ντόρα, Έλενα, Εύη, Παρασκευή κι όποιος άλλος ξέρει, ας δώσει μια λύση στο πρόβλημα της Μαρίας. Το ιστορικό θα το διαβάσετε και στην ονειροπαγίδα.

          Απάντηση
          • Πέμπτη, 30 Ιούλιος 2015 στο 19:21
            Σύνδεσμος

            Η επικοινωνια αναμεσα στο ζευγαρι ειναι για μενα το σημαντικοτερο.Δυστυχως η συνηθεια διαβρωνει πολλα,αν βλεπεις οτι η κατασταση δεν διορθωνεται το καλυτερο κατα τη γνωμη μου ειναι ο χωρισμος ή η δοκιμαστικη διασταση.Βαζοντας και τον εαυτο μου μεσα,διαιωνιζουμε καταστασεις ασχημες ενω θα μπορουσαμε να τις σταματησουμε.Η ζωη δεν σταματαει και πιστευω πραγματικα οτι πρεπει να χαρισουμε στον εαυτο μας ο,τι του αξιζει.Επισης γνωμη μου ειναι πως γενικα τα παιδια μακροπροθεσμα ωφελουνται απο ενα διαζυγιο παρα απο μια μακροχρονη δυστυχισμενη συντηρηση του γαμου των γονιων τους.

            Απάντηση
            • Πέμπτη, 30 Ιούλιος 2015 στο 19:43
              Σύνδεσμος

              Συμφωνώ με την Κυριακή…ίσως τώρα τα παιδιά να μην αντιλαμβάνονται πολλά…ίσως όμως να αντιλαμβάνονται περισσότερα απ όσα νομίζεις Μαρία!!!!το πρότυπο οικογένειας που λαμβανουν αυτη τη στιγμη είναι δυο γονεις με ανενεργή σχέση μεταξύ τους…αυτό εστω μακροπρόθεσμα θα το αντιληφθούν…μην αποδόσεις την παραμονή σου στον γαμο αυτο ,στην ηρεμία των παιδιών σου…μονο οταν σε βλέπουν χαμογελάστη και ευτυχισμένη θα λαβουν σήματα για το οτι έτσι πρεπει να είναι η δική τους ζωή…. Τώρα αυτό που λαμβανουν ειναι το να υπομενουν την αδικια…αυτο αργότερα η θα το πράξουν η θα το αηδιασουν!εύχομαι το δεύτερο…
              Σκέψου τι αγαπάς στον άντρα σου και τι όχι…ζύγισε τα υπέρ και τα κατα της καθημερινότητας σας…νομιζω οτι δεν περνά απο το μυαλό σου το διαζύγιο.Σκέψου τι αγάπησε και τι όχι αυτός σε σένα…υπάρχει κάτι ακόμα μέσα σας?αν υπάρχει και είναι αμοιβαίο σου εύχομαι να βγει στην επιφάνεια για το καλό ολων σας!αν όχι τοτε μην ξεχνάς ποσο μικρή είναι η ζωή και άρπαξε την απο τα μαλλια!ξέρω οτι υπαρχουν πολλοί παράγοντες που σε δεσμεύουν αλλά εχεις ζωή και πρεπει να την ζήσεις!

              Απάντηση
        • Πέμπτη, 30 Ιούλιος 2015 στο 19:47
          Σύνδεσμος

          Μαρία μου, τα παιδιά σήμερα καταλαβαίνουν περισσότερα απ’ όσα πιστεύεις. Ένας καβγάς είναι όμοιος με τη σιωπή. Όταν βλέπουν το μπαμπά τους να μην επικοινωνεί με την μαμά τους, όταν κλειδώνεται για ώρες λές να μην αντιλαμβάνονται την αλήθεια; Είναι πανέξυπνα. Μην υποτιμάς την νοημοσύνη τους. Καταλαβαίνουν πολύ περισσότερα απ’ όσα νομίζεις. Απλά δεν αντιλαμβάνονται το τέλος. Όμως τα πιο πολλά πέφτουν στην αντίληψή τους. Συμφωνώ με τα κορίτσια. Δες τι σας χωρίζει και τι σας ενώνει, ζύγισέ τα, και όσο είναι νωρίς να πάρετε μια απόφαση συμφερουσα για σας και τα παιδιά σας.

          Απάντηση
          • Πέμπτη, 30 Ιούλιος 2015 στο 20:46
            Σύνδεσμος

            Μαρία μου δυστυχώς αλλά τα κορίτσια έχουν απόλυτο δίκιο….μπορεί να μην φταις αλλά την πληρώνουν όλοι!!!Πιο πολύ όμως τα παιδιά!!!Μου κάνει εντύπωση που τον αγαπάς ακόμη…έχεις συναισθήματα αλλά αυτά τα γευεσαι εσύ όμως από κείνον;;;Μακάρι να υπήρχε ένα κουμπί κι όλα να άλλαζαν αλλά δεν υπάρχει!!!Δεν ξέρω αν στην δική σου περίπτωση ισχύει αυτό που λέμε ο χρόνος θα δείξει…αλλά είναι πολύ άσχημο κάποιος να είναι αδιάφορος και απόμακρος!!!Έχεις κάτσει να το συζητήσετε;;;;Τον έχεις ρωτήσει γιατί φέρεται κατά αυτόν τον τρόπο;;;Είναι λυπηρό και αμαρτία να υφίστανται τέτοιες συμπεριφορές!!!

            Απάντηση
          • Παρασκευή, 31 Ιούλιος 2015 στο 19:26
            Σύνδεσμος

            Κορίτσια σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! Έχω λάβει όμως την απόφασή μου εδώ και περίπου ένα χρόνο. Μην απορείτε γιατί τον αγαπώ. Η αγάπη είναι βαθύ και ομολογουμένως ανεξήγητο συναίσθημα. Το γιατί δεν το ξέρω αλλά υφίσταται. Τώρα αναφορικά με τα παιδιά ομολογώ ότι έχω ήδη σκεφτεί την επίδραση των κακών προτύπων στην ψυχοσύνθεση τους και στην υγιή ανάπτυξή τους. Το καλό είναι ότι οι καυγάδες δεν υπάρχουν. Τον έχω αφήσει στην ησυχία του τον άνθρωπο. Άλλωστε αυτό έχει επιλέξει. Έτσι έχω εστιάσει στη σωστή ανατροφή των παιδιών μου. Τους μιλάω πολύ και τους παρουσιάζω τη σωστή εικόνα. Ο μεγάλος μου γιος με κολλήσει στον τοίχο με κάτι ερωτήσεις που κάνει, του τύπου “γιατί το λες αυτό, αφού ο μπαμπάς κάνει το άλλο”, αλλά του δίνω πολλά παραδείγματα και σε πολλές περιπτώσεις πιάνουν τόπο τα λόγια μου. Βέβαια για να μην τον κατηγορώ πλήρως έχει και τις αναλαμπές του. Είναι οι τεχνητές αναπνοές που σας έλεγα. Ξέρω όμως ότι κάποια στιγμή κάτι μικρό και ανούσιο θα τον κλείσει στον μικρόκοσμό του. Το δίδαγμα από όλη αυτή την ιστορία είναι απλό. Εμπιστευτείτε ΜΟΝΟ το ένστικτό σας. Κανένας δεν μπορεί να γνωρίζει τις μικρές λεπτομέρειες σε μία σχέση, οι οποίες δίνουν χαρακτήρα σε μία συνολική εικόνα. Μη ρωτάτε κανέναν. Ακόμη και πιο έμπιστος άνθρωπος για εσάς μπορεί να έχει λανθασμένη κρίση. Βέβαια σε μια σχέση το υποκειμενικό και το αντικειμενικό στοιχείο είναι δυσδιάκριτο αλλά το ένστικτο αλάνθαστο. Ακόμη και την ημέρα που με πήγαιναν στην εκκλησία στον γάμο μου ήθελα να πω στον οδηγό “σταμάτα” αλλά κοίταξα τον πατέρα μου δίπλα μου και σιώπησα. Κανείς δεν κατάλαβε το παραμικρό. Μόνο ο μπαμπάς μου κάτι υποψιάστηκε και όταν μίλησε με επηρέασε ως προς το να συνεχίσω μαζί του. Τέλος πάντων. Σας ευχαριστώ και πάλι και διεκδικήστε τη ζωή σας όπως σας κατευθύνει το ένστικτό σας. Φιλιά!!!!

            Απάντηση
            • Σάββατο, 1 Αύγουστος 2015 στο 10:34
              Σύνδεσμος

              Φαίνεται ότι ο πατέρας σου σε επηρεάζει και μεταθανάτια. Θυμάσαι που σου είπα ότι δεν του άρεσε αυτή η θέση στη δουλειά; Πάντα γίνεται το δικό του έτσι; Τέλος πάντων, δική σου είναι η ζωή, εσύ αποφασίζεις από εδώ και πέρα. Έτσι έπρεπε να γίνει, γι’ αυτό άκουσες τον πατέρα σου. Πίστεψέ με, αν είχες φύγει ή έλεγες στον οδηγό να σταματήσει θα έκανες μια διαφορετική ζωή. Δεν θα ήταν αυτή η μοίρα σου. Βλέπε το άρθρο μου τι θα γινόταν αν… Για να την ακολουθήσεις ως το τέλος, αυτό έπρεπε να γίνει. Μπορεί κάποια στιγμή να αλλάξει χαρακτήρα. Το αύριο κανείς δεν το ξέρει. Πολλοί άνθρωποι έγιναν καλύτεροι ή χειρότεροι. Ίσως αν προσπαθούσες κι εσύ να του δώσεις με τον τρόπο σου να καταλάβει ότι δεν έχει σβήσει η φλόγα που σας ενώνει, θα μπορούσε να αλλάξει στάση. Ασχολήσου λίγο μαζί του. Μπες στον χώρο του και πες, είναι πιο ενδιαφέροντα όλα αυτά από μένα;
              Θα ήθελα να ήξερα το ζώδιο σου Μαρία. Αποκλείεται να είσαι ζώδιο του νερού. Για δίδυμο, κριό, ταύρο, παρθένο ή αιγόκερω σε κόβω. Αυτά τα άτομα είναι πιο ανθεκτικά, αντέχουν αυτές τις καταστάσεις. Αν δεν είσαι, μάλλον ωροσκόπο τα έχεις. Εμείς οι σκορπιοι αν και δυνατοί δεν αντέχουμε να συμβιώνουμε με κάποιον κάτω απ’ αυτές τις συνθήκες. Θα τον είχαμε διώξει από την αρχή, όσο κι αν τον αγαπάμε. Αετέ, Ντόρα, εσείς τι θα κάνατε στη θέση της Μαρίας;

              Απάντηση
            • Σάββατο, 1 Αύγουστος 2015 στο 15:56
              Σύνδεσμος

              Γεια σου Μαρία! Από αυτά που διάβασα κατάλαβα ότι είσαι μια γυναίκα που δεν πτοείται από δυσκολίες και προσπαθει να μην προκαλέσει πόνο στους άλλους και αυτό σε όδηγεί στο να καταπιέζεις τον εαυτό σου και μάλλον αυτό το στοιχείο του χαρακτήρα σου το γνωρίζουν και οι άλλοι και είναι και αυτό που εκμεταλλεύονται. Διόρθωσε με αν κάνω λάθος.
              Πάνω στο λεπτό θέμα των παιδιών είμαι τις άποψης ότι τα παιδιά δεν μιμούνται τα λόγια μας αλλά τις πράξεις μας.Όταν βλέπουν μια κατάσταση μέσα στο σπίτι, έστω και αυτη της αδιαφορίας, και εσυ τους περιγράφεις πως θα πρέπει να είναι το παιδι καταλαβαίνει ότι αυτό που τους περιγράφεις είναι ανέφικτο και το μόνο πραγματικό είναι αυτό που ζουν.
              Άυτο που χρειάζεται κατα την γνώμη μου είναι τα πεις τα πραγματα με το όνομα τους και να πάρεις την ζωή στα χέρια σου.Πιστεύεις ότι για να ζεις αυτήν την καθημερινότητα έχεις έρθει στη ζωή? Δεν νομίζω καλή μου.
              Απλά το θέμα είναι ότι δεν μιλάς,κρατάς μέσα σου γίγαντια συναισθήματα και σκέψεις και αυτοκαταπιέζεσαι,όλοι γνωρίζουν και είναι σίγουροι ότι δεν πρόκειται να αντιδράσεις και εχουν επαναπαυτεί,το ίδιο κανει και ο άντρας σου,ξέρει ότι δεν θα μιλήσεις.

              Απάντηση
        • Κυριακή, 2 Αύγουστος 2015 στο 12:53
          Σύνδεσμος

          Κορίτσια και Μαρία καλησπέρα! Διάβασα με προσοχή όλες τις αναφορές και τα σχόλια. Αυτό στο οποίο θα ήθελα να εστιάσω Μαρία είναι ότι η επιλογή που έκανες δεν βασίστηκε στο δικό ένστικτο στις δικές σου ανάγκες. Με έναν τρόπο άφησες τον έλεγχο και τις αποφάσεις της ζωής σου στους γονείς σου και στα θέλω τους. Σαφώς και όπως είπε η Νεκταρία ήταν ένας δρόμος για εσένα εκείνη την περίοδο και έπρεπε να μάθεις κάποια πράγματα. Αυτά που μαθαίνουμε όμως είναι για να εξελιχθούμε να δούμε τελικά τι θέλουμε εμείς, τι έχουμε ανάγκη. Είμαι σίγουρη ότι οι αναλαμπές με τις τεχνητές αναπνοές δεν είναι αυτό που έχεις ανάγκη αλλά κάτι που έχεις αποδεχτεί και έμαθες να αρκείσαι σ αυτό. Δεν χρειάζεται αναλαμπές μία σχέση χρειάζεται να υπάρχει, να έχει συνέχεια και να εξελίσσεται. Ξέρεις ότι έκανες λάθος επιλογή αλλά το θέμα είναι ότι ακόμη και τώρα σκέφτεσαι και μιλάς για τους άλλους. Τον Πατέρα σου, την Μητέρα σου, τον άντρα σου τα παιδιά σου. Δεν είδα πουθενά όμως εσένα. Μόνο τη σιωπή όπως ανέφερες κάπου και την αποδοχή. Όσο για τα παιδιά σαφώς αντιλαμβάνομαι ότι αλλάζουν το σκηνικό και επηρεάζουν τις αποφάσεις σου και είμαι σίγουρη ότι είσαι πολύ καλή Μαμά. Όμως συμφωνώ με όλους, τα παιδιά επηρεάζονται και αντιλαμβάνονται τα πάντα. Κανείς δεν μπορεί να σου πει τι να κάνεις και καμία απόφαση δεν είναι εύκολη, αλλά αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι πρέπει να ζήσεις αυτά που έχεις ανάγκη εσύ, να γίνεις εσύ, να ζήσεις τη δική σου ζωή. Μην μεταθέτεις πια άλλο τις ευθύνες σου, μην κρύβεσαι απ τον εαυτό σου. Αναρωτήσου τι απ’ όσα θέλει η ψυχούλα σου έχεις σήμερα. Νομίζω ότι έχει έρθει η στιγμή να της τα δώσεις. Πολλές ευχές!

          Απάντηση
          • Δευτέρα, 3 Αύγουστος 2015 στο 10:32
            Σύνδεσμος

            Μαρία μου, ίσως φταίει η δική σου στάση. Πιστεύω ότι απομονώνεται διότι δεν βρίσκει πια ενδιαφέρον τον γάμο σας. Λες ότι απομονώθηκες απ’ αυτόν και αφοσιώθηκες στη δουλειά και στα παιδιά. Έπρεπε να τον βγάλεις από την αρχή με τον τρόπο σου από την απομόνωσή του. Με τον δικό σου τρόπο. Να του δείξεις την αγάπη σου. Ότι υπάρχεις γι’ αυτόν. Σε μια σχέση δεν φταίει ποτέ μόνο ο ένας. Από τη στιγμή που άρχισε αυτή η απομόνωση έπρεπε να του βγάλεις. Αφού δεν το πέτυχες τότε, δεν θα το πετύχεις ποτέ. Ίσως τις στιγμές της τεχνητής αναπνοής να είσαι πιο κοντά του και να μην το καταλαβαίνεις. Ο γάμος σας δεν έχει ανάγκες από τεχνητές αναπνοές. Η έρημος παραμένει έρημος κι ας έχει οάσεις πρασίνου. Το σκοτάδι παραμένει σκοτάδι αν υπάρχουν μικρά φώτα στους δρόμους. Το θέμα είναι να υπάρχει πράσινο στο γάμο σας και φως. Μόνο τότε μπορεί να ευδοκιμήσει ένας γάμος. Καταπιέζεις όπως λένε οι φίλες μας τα θέλω σου και κάποτε θα ξεσπάσεις. Ποιες θα είναι οι επιπτώσεις και τι θα κάνεις αγνοώ, όταν γίνει αυτό.

            Απάντηση
            • Τετάρτη, 5 Αύγουστος 2015 στο 01:39
              Σύνδεσμος

              Είναι δύσκολο να πει κάποιος τι θα έκανε στη θέση της Μαρίας.εκ του ασφαλούς λέω οτι θα χωριζα για τα παιδιά μου και για μένα.πίσω απο τέτοιες συναισθηματικες ανοχες συνήθως κρύβεται ανασφάλεια…
              Μαρια μου Σκέψου τι κερδίσεις και τι χάνεις!!να είσαι καλά και σου εύχομαι να σου χαμογελασει η ζωή με οποίον δρόμο και αν συνεχίσεις…λες την απόφαση την εχεις πάρει και θα παραμείνεις στον γαμο σου!σου εύχομαι να δεις ηλιαχτιδα στην χαραμαδα της πόρτας του δωματίου οπου απομονώνεται ο άντρας σου!

              Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση

Πριν αφήσετε κάποιο σχόλιο διαβάστε τα εξής:

 
  • - Τα σχόλια σας θα πρέπει να εγκριθούν από τους διαχειριστές της ιστοσελίδας πριν δημοσιευτούν.
  • - Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε Ελληνικούς χαρακτήρες, σχόλια γραμμένα σε greeklish δεν θα εγκρίνονται.
  • - Όνειρα που βλέπετε Σάββατο βράδυ προς ξημερώματα Κυριακής δεν θα εξηγούνται. Αν σ' αυτή την ημερομηνία γράφετε όνειρα άλλων ημερών αυτό υποχρεωτικά πρέπει να επισημαίνεται, για να λαμβάνουν απάντηση και τα όνειρα αυτά. Όταν όμως γράφετε όνειρα με Κυριακάτικη ημερομηνία και είναι άλλων ημερών, πρέπει να γίνεται υποχρεωτική επισήμανση αυτού, ώστε να παίρνουν άμεσα απάντηση, αποφεύγοντας την ερώτηση αν είναι Κυριακάτικο. Όταν δεν υπάρχει επισήμανση, θα θεωρούνται Κυριακάτικα και δεν θα παίρνουν απάντηση.
  • - Όνειρα που βλέπετε Σάββατο βράδυ προς ξημερώματα Κυριακής δεν θα εξηγούνται.
  • Διαβάστε τους όρους χρήσης μας
  • - Να είστε υπομονετικοί, οι χρήστες που απαντούν στα σχόλια σας είναι εθελοντές και θα σας απαντήσουν μόλις μπορέσουν.
  • -Παρακαλούμε διαβάστε τους παραπάνω όρους πριν καταχωρήσετε κάποιο σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο