Αυτή η σελίδα είναι η σελίδα της πραγματικότητας. Εδώ δεν ερμηνεύουμε όνειρα. Για τα όνειρα υπάρχουν όλα τα λήμματα και η ονειροπαγίδα. Σ’ αυτή τη σελίδα θα μας πείτε όποιο πρόβλημα σας απασχολεί για να  βρούμε λύση,  ώστε να αφαιρέσουμε το αγκάθι που σας εμποδίζει να βλέπετε ωραία όνειρα.

794 σχόλια στο Κουβεντούλα
  • Πέμπτη, 30 Ιούλιος 2015 στο 14:01
    Σύνδεσμος

    ΣΤΕΦΑΝΟΣ 85

    … Εδώ εμφανίζεται το όνειρο που δεν αφορά την κουβεντούλα. Συνεχίζει με την πραγματική του ζωή. Το όνειρό του θα το βρείτε στο λήμμα μαχαίρια.

    ΠΑΡΑΘΕΣΗ

    Αυτόν τον καιρό οι γονείς μου βρίσκονται σε διάσταση και η κατάσταση έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις και σήμερα ήταν το δικαστήριο στο οποίο πήραν αναβολή. Ο πατέρας μου αγαπά πολύ η μητέρα μου παρόλο που η δεύτερη δείχνει ότι τον έχει ανάγκη μόνο για να συντηρείται παρόλο που είναι ίδιες ηλικίες. Και φυσικά είναι περισσότερο με τον πατέρα μου δεν συμφωνώ με την μητέρα μου που δημιουργεί μία δήθεν κατάσταση ενώ όλοι ξέρουμε τι θέλει αλλά υπάρχει περίπτωση να έχει κάποια μορφής ψυχική ασθένεια διότι δεν χορταίνει με τίποτα στο κομμάτι της ψυχαγωγίας, παραλληλα θεωρει ενοχο τον πατερα μου για οτι γινεται και ταυτόχρονα δεν μπορώ να πω ότι είναι κακός άνθρωπος. Ο αδερφός μου όμως που την υποστηρίζει είναι είναι. Εχει διάφορες σκοπιμότητες. θέλει να τον συντηρούν οι άλλοι, ακόμα και εγώ που είμαι ο αδερφός του και αυτός ότι χρήματα βγάζει να τα χαλαει σε διακοπές και στην καλή ζωή. Το εισοδημα ΜΟΥ δεν ειναι περισσοτερο απο 300 ερω ανα μηνα. Συγκατοικούμε και πολύ συχνά καταναλώνει τρόφιμα αγοράζω εγώ και τα αλλα ηδη πρωτης αναγκης. Παλιότερα μου έκλεβε λεφτά που αφήνα στο τραπέζι. Ηθελε να πετύχουν με τη μητέρα του μεγάλη διατροφή με την δικαιολογία το μικρότερο αδερφό μου και είναι 10 χρόνον και βασίζεται στο φιλότιμο μιας πιθανόν της γυναίκας (της μανας μου) για να τον ταιζει και να μην κουράζεται να δούλεψει ως ντιλιβερας η να πλενει αυτοκινητα η να σερβιρει. Να τονισω πως ειναι ενηλικας είναι 29 χρονών.

    Η μητέρα μου κατάγεται από μία οικογένεια όπου ο πατέρας της ταιζε τα αδέρφια του απλά και μόνο επειδή ήταν τεμπέληδες. Τώρα αυτή η ίδια επιτρέπει να την εκμεταλλεύονται σε οικογένεια συγγενική που χώρισαν και πήγαινε ταιζε τα παιδιά τους και απαιτούσε με πλαγιους τρόπους από τον πατέρα μου να πληρώνέι και αν δεν φτάνουν να πάει να δουλέψει ενώ είναι συνταξιουχος. Και γενικά τρέχει και κάνει εξυπηρετήσει τους άλλους παραμέλοντας τις δικές της υποχρεώσεις.

    Ο Πατέρας μου ψάχνει τρόπο να επανασυνδεσει την οικογένεια αλλά πολύ φοβάμαι ότι απλά αγαπάει αρωστημενα την μάνα μου.

    Εγώ αναγκαστηκα μενω στο κατω το σπιτι με τον αλλον. Νιώθω ότι σε αυτό το κομμάτι πρέπει να υποστηρίξω τον πατέρα μου γιατί δεν γύρισε ποτέ την πλάτη. Ενώ έχω κάτι οργανικό από τότε που γεννήθηκα και έχω μειωμένες αντοχές καθώς και χαμηλό αιματοκρίτη αυτός μου έδωσε πολλές ευκαιρίες να σπουδάσω και να τα καταφέρω να βγάζω έστω και αυτά τα 300 ευρώ με το πτυχίο μου σήμερα.

    Ψυχολόγους ειδαμε ολοι δεν εχουμε κατι. Η μανα μου ενδεχομενος ναι γιατι εχει κανει πολλες συνεδριες και ειδα και κατι χαπια να παιρνει.Ο αδερφος μου λεει ψεμματα οτι παει. Τον μικρο τον εχουμε κρατησει σε αποσταση απο αυτά.

    Οσο αφορά το όνειρο το είδα χθες βράδυ. Δεν κοιμηθηκα καλά και δεν μπορούσα να τα βγάλω πέρα σήμερα γενικά.

    ——————————————————————-
    Τι θα μπορούσατε να τον συμβουλεύσετε; Απευθύνομαι στους ονειρομάντεις, τους συμβούλους κι όποιον άλλο γνωρίζει το θέμα αυτό. Επειδή δεν είμαι γνώστης του συγκεκριμένου θέματος, θεώρησα σωστό να μην απαντήσω και να γράψετε τη δική σας άποψη. Τα λέμε μια άλλη φορά. Στέφανε διάβασε καλά τις απαντήσεις που θα πάρεις και σκέψου καλά τι θα κάνεις από εδώ και πέρα. Το όνειρό σου κρύβει πόνο. Κουράγιο φίλε μου!!!

    Απάντηση
    • Πέμπτη, 30 Ιούλιος 2015 στο 17:00
      Σύνδεσμος

      Στέφανε 85 μάλλον σε έχει πάρει από κάτω όλη αυτή η κατάσταση που βιώνεις. Θα έλεγα ότι για να περιγράφεις τους υπόλοιπους με αυτό τον τρόπο μάλλον έχεις πλήρη επίγνωση σε αντικειμενικό επίπεδο του τι συμβαίνει γύρω σου. Δυστυχώς Στέφανε πολύς κόσμος στη χώρα μας θέλει να ζήσει εις βάρος των κόπων άλλων. Δεν θα σε συμβουλεύσω να κρατήσεις αποστάσεις. Αν και η ουδέτερη στάση είναι η πιο ασφαλής αφήνει απωθημένα. Ιδιαιτέρως αν λάβεις υπόψη σου ότι στο μέλλον αν βλέπεις τα πράγματα να βαίνουν χειρότερα, τότε είναι που θα μετανιώσεις για την ουδετερότητα που υιοθέτησες. Αυτό που προέχει είναι να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου και να μη μετανιώσεις για αυτό που θα επιλέξεις. Πάντως αν θες βοήθεια η εκμετάλλευση σε όλες τις μορφές της μου προκαλεί απέχθεια. Είναι σαν μια μορφή σκλαβιάς. Δουλείας. Είναι αναξιοπρεπές και υποβιβάζουν το υποκείμενο της εκμετάλλευσης ανεξαρτήτως μορφωτικού επιπέδου, κοινωνικού status κλπ. Τέλος να θυμάσαι ότι δεν υπάρχουν όμορφα λόγια για αυτή τη μάστιγα που λέγεται εκμετάλλευση. Κοίταξε να θέσεις τα όριά σου γρήγορα και να αφυπνίσεις και τον ταλαίπωρο τον πατέρα σου. Δεν χρειάζεται να μεγαλώσει και ο μικρός σου αδερφός με τέτοια πρότυπα. Ανέλαβε δράση να σωθεί η ψυχούλα του παιδιού. Για τη δική σου δεν φοβάμαι είναι καλά «χτισμένη». Θα κοπιάσεις αλλά θα τα καταφέρεις. Δεν θέλει ευθείες βολές αλλά τακτικά χτυπήματα που θα σου δώσουν το στρατηγικής σημασίας αποτέλεσμα. Εξουθένωσε τους θήτες με όπλο την αλήθεια. Μίλησε σκληρά αλλά όχι δυνατά και μη φοβάσαι. Ο φόβος είναι το όπλο που χρησιμοποιούν οι θύτες για να κατατροπώσουν τα θύματά τους. Χρησιμοποίησε το όπλο τους και θα τα χάσουν. Άλλωστε τι έχεις να φοβηθείς. Κοίταξε τον αδερφό σου και οπλίσου με θάρρος. Η γιαγιά μου έλεγε «Θάρρος, δύναμη, κουράγιο, ψυχραιμία». Με αυτό το τετράπτυχο δίνουμε μάχες. Εγώ θα προσθέσω και υπομονή στην περίπτωσή σου, διότι ο επιμένων νικά. Ο Θεός στέκεται δίπλα στους δίκαιους. Δεν θα σας αφήσει ήσυχους. Απλά ζήτα του και θα σου δώσει. Θέλει όμως και προσωπική μάχη χωρίς δόλο.

      Απάντηση
  • Τετάρτη, 29 Ιούλιος 2015 στο 13:16
    Σύνδεσμος

    Για μενα ειναι εμφανες οτι υπαρχει ακομα κατι που πρεπει να ειπωθει αναμεσα στο πρωην ζευγαρι.Ειτε απο την Ντορα ειτε απο την αλλη πλευρα.Μια τελικη συζητηση μεταξυ τους πιστευω θα σταματουσε και τα ονειρα.

    Απάντηση
    • Τετάρτη, 29 Ιούλιος 2015 στο 13:21
      Σύνδεσμος

      Αυτό είναι μια άλλη άποψη. Όμως, θα το άντεχε κάτι τέτοιο η Ντόρα;

      Απάντηση
      • Τετάρτη, 29 Ιούλιος 2015 στο 13:28
        Σύνδεσμος

        Τωρα ειδα οτι η Ντορα ειναι μικρη σε ηλικια,παντα ομως το ξεκαθαρισμα αξιζει κι ας ειναι δυσκολο.

        Απάντηση
    • Τετάρτη, 29 Ιούλιος 2015 στο 13:31
      Σύνδεσμος

      Σε ευχαριστω πολυ Κυριακη γαι την απαντηση σου και την βοηθεια σου!Ειναι οντως πολυ καλη αποψη…..και ιδεα….η αληθεια ειναι οτι το εχω σκεφτει να το κανω και μαλιστα συντομα αλλα οπως λεει και η κ.Νεκταρια μπορει να μην το αντεξω!Ομως θελω ειλικρινα να σταματησει ολο αυτο!!!!!Απο την στιγμη που πηραμε αλλους δρομους και κυριως εκεινος γιατι πλεον Κυριακη εχει αλλη σχεση..δεν ξερω αν θα κατεληγα καπου!Εσεις τι λετε κ.Νεκταρια πως να το χειριστω ολο αυτο για να ηρεμησω για παντα??Εσυ Κυριακη που προτεινες αυτο πως θα το χειριζοσουν ολο αυτο???

      Απάντηση
      • Τετάρτη, 29 Ιούλιος 2015 στο 14:29
        Σύνδεσμος

        Μα δε θα μιλησετε για να τα ξαναβρειτε,αλλα για να καταλαβεις οτι τελειωσε οριστικα,αν οντως τελειωσε,και να κλεισει ο κυκλος.

        Απάντηση
        • Πέμπτη, 30 Ιούλιος 2015 στο 10:32
          Σύνδεσμος

          Σε ευχαριστώ πολύ Κυριακή!!!Αυτό θα κάνω για να ηρεμήσω κάποια στιγμή!!!Θα πάω στην Τήνο κι όταν με το καλό επιστρέψω…αφού θα έχω προσευχηθει θα κάνω ένα τελικό ξεκαθάρισμα!!!

          Απάντηση
          • Πέμπτη, 30 Ιούλιος 2015 στο 10:54
            Σύνδεσμος

            Πήγαινε λοιπόν σε ένα μέρος που ξέρεις ότι συχνάζει και κοίταξέ τον χωρίς να τον πλησιάσεις. Μπορεί να δεις κάτι που δεν σ’ αρέσει. Η Γεωργία 05 μια φίλη παλια του ονειροκρίτη μας, από την Γερμανία, ήθελε έναν έλληνα. Έκανε όνειρα γι’ αυτόν και όταν πήγε στην Ελλάδα κατάλαβε ότι ήταν παιχνίδια του μυαλού. Τον είχε ξεπεράσει. Κατά περίεργο τρόπο πάψανε και τα όνειρα που τον αφορούσαν. Τα τελευταία αποθέματα φερομόνης και σεροτονίνης που είχε εξασθένισαν και έβλεπε έναν άνδρα απρόσιτο και απορούσε που πήγε ο έρωτας που του είχα; Αν δεν του μιλήσεις, τουλάχιστον αξιολόγησε τι είναι για σένα, ώστε να μην τροφοδοτείς το υποσυνείδητό σου με την σκέψη του και μετά να ταράζεσαι από τα όνειρα αυτά. Μια άποψη είναι κι αυτή, παρόμοια μ’ αυτή που σου πρότεινε η Κυριακή. Αν τον δεις μόνο του πες του μια καλημέρα. Ήσασταν κάποτε ζευγάρι, δεν γίνατε εχθροί. Ανάλογα θα κρίνεις τι είναι και θα ησυχάσεις. Τα λέω καλά Κυριακή;

            Απάντηση
            • Πέμπτη, 30 Ιούλιος 2015 στο 11:37
              Σύνδεσμος

              Αυτα που ειπες για φερομονες εχουν ενδιαφερον και δειχνουν πραγματι πως η χημεια του εγκεφαλου παιζει μεγαλο ρολο,καλως ή κακως…

              Απάντηση
              • Πέμπτη, 30 Ιούλιος 2015 στο 12:18
                Σύνδεσμος

                Στην αρχή της σχέσης ναι, γι’ αυτό όταν πούμε σ΄αγαπώ πρέπει να γίνει μετά από την εξασθένιση αυτών των ορμονών. Τότε αν το συναίσθημα βαθαίνει αγαπάμε. Αν τον δούμε απρόσιτο και άγριο, τότε ήταν επιφανειακή θέληση. Ο έρωτας είναι μια εγκεφαλική λειτουργία που δεν έχει καμία σχέση με την αγάπη. Ερωτευόμαστε με το μυαλό, αγαπάμε με την καρδιά φίλη μου. Είναι κανόνας χωρίς εξαιρέσεις!!! Αυτός είναι ο λόγος που χαλάνε οι σχέσεις. Δεν φταίμε ούτε εμείς ούτε αυτός. Όλες οι σχέσεις δοκιμάζονται όπως ένα μικρό φυτό δεν ξέρουμε αν θα αντέξει κάθε καιρό. Όταν μεγάλώσει και γίνει γερό, καρποφορήσει, γίνεται η σωστή αξιολόγηση. Όταν νιώθουμε ανασφαλείς για τη σχέση μας, κάπου μπάζουν κενά, τότε πρέπει να σκεφτούμε σοβαρά αν θα πρέπει να την ενδυναμώσουμε ή να την διαλύσουμε.

                Απάντηση
            • Πέμπτη, 30 Ιούλιος 2015 στο 12:59
              Σύνδεσμος

              Αυτο θα κανω κοριτσια..με βοηθησατε πολυ…..ειλικρινα σας μιλαω!!!!!!Σας ευχαριστω πολυ ολες σας για τις συμβουλες σας!!!!Ο θεος να σας εχει καλα!!!

              Απάντηση
      • Τετάρτη, 29 Ιούλιος 2015 στο 19:20
        Σύνδεσμος

        Η γνώμη μου είναι οτι ίσως να σε πονέσει περισσότερο κάτι τέτοιο αλλά στην πορεία όντως θα αηδιασεις με την σκέψη του και θα σε κανει να νιωσεις καλυτερα.για να νιωσεις ομως καλυτερα,πρεπει να μην τα βαλεις με τον εαυτο σου!πρεπει να τα χεις καλα με τον εαυτο σου και να καταλαβεις οτι δεν σου αξιζε αυτος!αν πας για τελικο ξεκαθαρισμα πρεπει να εισαι ετοιμη για ολα και πρεπει να εχεις ξεκαθαρισει πρωτα μεσα σου τι ζητας απο αυτην την κουβεντα!τι θα κερδίσεις….είναι ρίσκο για την ψυχολογία σου!
        ακόμα και αν δεν μιλήσετε όμως ο χρονος είναι γιατρός Ντόρα μου!!!ξέρω οτι προσπαθείς!εχεις δύναμη μέσα σου!απλα θα ξυπνήσεις μια μερα ,θα περάσει ολόκληρη η μέρα και αυτός δεν θα υπάρχει πλεον ουτε στις σκάλες του υποσυνείδητου σου!στρεψε το ενδιαφερον σου στην εξέλιξη σου…στην πορεία θα γνωρισεις κάποιον άξιο σου!στο εύχομαι!!!!

        Απάντηση
        • Πέμπτη, 30 Ιούλιος 2015 στο 10:35
          Σύνδεσμος

          Αετε σε ευχαριστώ πολύ και εσένα για τις συμβουλές σου!!!Να σαι καλά!!Όλα είναι δύσκολα…αλλά πρέπει να γίνουν!!!Θα βρω τον δρόμο μου το ξέρω….αλλά η εμφάνιση του στο όνειρο μου ίσως να συμβολίζει το ξεκαθάρισμα!!!

          Απάντηση
          • Πέμπτη, 30 Ιούλιος 2015 στο 11:00
            Σύνδεσμος

            Το κατακάθι που λέγαμε. Είδατε όταν πιούμε τον καφέ τι μένει; Αυτό είναι που βλέπεις. Κάποτε θα φύγει. Δεν μπορεί να σε βασανίζει αιώνια, εφόσον λες ότι δεν τον σκέφτεσαι πια.

            Απάντηση
            • Πέμπτη, 30 Ιούλιος 2015 στο 13:03
              Σύνδεσμος

              Ετσι ειναι κ.Νεκταρια!!!!!Καποια στιγμη θα φυγει……

              Απάντηση
              • Πέμπτη, 30 Ιούλιος 2015 στο 13:10
                Σύνδεσμος

                Αλληγορικά άνοιξε τη βρύση, πλύνε το φλυτζανάκι του καφέ και το κατακάθι θα πάει στον υπόνομο. Εκεί που είναι η θέση του.

                Απάντηση
  • Τρίτη, 28 Ιούλιος 2015 στο 17:20
    Σύνδεσμος

    ΠΑΡΑΘΕΣΗ

    Ντόρα
    Τρίτη, 28 Ιουλίου 2015 ,3:30 μμ

    Κ.Νεκταρια χρειάζομαι την βοήθεια σας..θυμάστε την ιστορία με ένα παλικάρι;;;;Μέχρι τώρα ακολουθώ όσα μου έχετε πει…να φανταστείτε ότι έχω ξεχάσει πολλά από κείνον!!!Όμως σήμερα μετά απο 1,5 μήνα περίπου τον είδα στο όνειρο μου!!!Τον είδα να είναι αρκετά πειραχτηρι(κάτι που στην πραγματικότητα δεν ισχύει…είναι πολύ σοβαρό παιδί)πείραζε δηλαδή κάποιους φίλους του για πλάκα!!!Είναι κακο ;;;Δεν περίμενα να τον ξαναδώ στο όνειρο μου….νόμιζα ότι το θέμα αυτό είχε τελειώσει!!!

    ——————————————————————-
    Έτσι πίστευα κι εγώ όταν είδα ότι δεν μου μιλάς πια γι’ αυτό, αλλά ως φαίνεται αυτή η κατάσταση δεν θέλει να σε εγκαταλείψει. Μήπως τον σκέφτεσαι και το τροφοδοτείς; Λες ότι ακολουθείς τις συμβουλές μου, αλλά ως φαίνεται αυτό δεν ισχύει. Είχα πει ότι όταν τον ξαναδείς δεν θα δώσεις σημασία. Θα το προσπεράσεις. Εσύ πρόσεξες τις λεπτομέρειες του ονείρου, μεγάλο σφάλμα, και τις αλλαγές που γίνονται στην συμπεριφορά του. Αυτό τροφοδότησε περισσότερο αυτή την ανάμνηση και θα τον δεις ξανά. Σε ταρακούνησε, σε ανησυχησε. Σε έφερε σε σημείο να συμπεριφερθείς έτσι, με αποτέλεσμα να νιώσεις έτσι. Όταν τον ξαναδείς να φτύσεις φτου ή να πεις άκυρο. Θα συμπεριφερθείς σαν να είδες κατσαρίδα. Να δείξεις ότι σε τάραξε αυτή η θέα. Υπάρχουν στα ακασικά αρχεία όλα όσα κάναμε και δεν κάναμε στη ζωή μας. Συνέχεια επανέρχονται για να εμπλουτιστεί ο εγκέφαλος με τα απαραίτητα. Τα υπόλοιπα παραμένουν εκεί. Όσο λοιπόν τον βλέπεις και δεν δίνεις σημασία και προσοχή σε όσα τον αφορούν πάνε στον κάδο ανακύκλωσης. Όσο τα προσέχεις λοιπόν τροφοδοτούν το υποσυνείδητο με αποτέλεσμα να τα ξαναδείς πολλάκις. Πρέπει κάποια στιγμή να απαλλαχτείς. Αυτό θα γίνει αν βρεις μια νέα αγάπη. Αν δεν γίνει όμως, σύντομα αυτό θα σε κάνει να υποφέρεις κι είναι κρίμα. ΜΗΝ ΤΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ. ΑΣΤΑ ΑΝΕΠΗΡΕΑΣΤΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ!!!

    Απάντηση
    • Τετάρτη, 29 Ιούλιος 2015 στο 07:07
      Σύνδεσμος

      Ντόρα μου φαίνεται οτι δεν τον εχεις ξεπεράσει απόλυτα όχι απο το όνειρο αλλά απο την αντίδραση σου στο όνειρο σου.ίσως είναι και λογικο διότι τώρα σε αυτή την ηλικία μαθαίνεις να διαχειριζεσαι τα αισθήματα σου.δεν υπάρχει κουμπάκι να το πατάμε και να παύουν όλα μέσα μας.σίγουρα το εχεις προσπαθήσει αλλά όχι με πληρη επιτυχία.
      Δεν το βρίσκω ανησυχητικό.πιστεύω οτι είσαι σε καλό δρόμο αρκεί να μην σου προκαλέσει πίσωγύρισμα αυτό το όνειρο.ηταν κάτι αντίθετο ουτως η άλλως.πιστεύω οτι το ειδες για να συνειδητοποιήσεις οτι πρεπει να τον αποβαλλεις εντελώς!
      Όταν γνωρίσεις κάποιον άλλο η όταν συνειδητοποιήσεις βαθυα οτι δεν σου αξιζε θα απελευθερωθείς πλήρως απο αυτά τα όνειρα. Να είσαι καλά γλυκιά μου και να εχεις παντα στο μυαλό σου οτι σε περιμένει κάπου κάποιος πολύ καλύτερος άντρας!

      Απάντηση
      • Τετάρτη, 29 Ιούλιος 2015 στο 10:37
        Σύνδεσμος

        Κ.Νεκταρια και Αετε σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!!Μπορεί επιδερμικα να φαίνεται ότι τον έχω ξεπεράσει αλλά πολύ μέσα μέσα μου ίσως η ψυχή μου να θέλει να κρατήσει κάτι από κείνον!!!Κ.Νεκταρια και μένα μου έκανε εντύπωση που τον είδα για αυτό μου έμειναν κάποια πράγματα από το όνειρο!!!Αετε το ξέρω ότι θέλω πολύ δουλειά αλλά θα σου πω ότι έχω καταβάλει υπερπροσπαθειες για να τον ξεχάσω!!!Επίσης γνωρίζω ότι μια νέα αγάπη θα αλλάξει τα πάντα αλλά στην αρχή φοβάσαι μην καταλήξω πάλι να έχω πληγωθεί!!!Σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια!!!

        Απάντηση
  • Δευτέρα, 27 Ιούλιος 2015 στο 11:19
    Σύνδεσμος

    Σε ευχαριστώ αλήθεια σου λέω δεν ήθελα με κανέναν τρόπο να την πληγώσω

    Απάντηση
    • Δευτέρα, 27 Ιούλιος 2015 στο 11:37
      Σύνδεσμος

      Το ξέρω. Όπως το ξέρει κι αυτή, αλλά πολλές φορές άθελά μας με τις επιλογές που κάνουμε γίνεται. Αυτή τη φορά να είσαι πιο προσεκτική στο θέμα αυτό. Πρόσεχε ποιον θα βάλεις στη ζωή σου. Αν πάλι δεν βάλεις κάποιον άλλο στη ζωή σου, θα νιώθεις ότι δεν έζησες εξαιτίας της. Και οι δύο περιπτώσεις είναι δύσκολες. Να ξέρεις ότι όλοι οι άνδρες δεν είναι το ίδιο. Αυτός βγήκε σκάρτος. Υπάρχει η πιο ακραία μορφή στην ελληνική ταινία ΔΑΚΡΥΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΑ,

      https://www.youtube.com/watch?v=wzwlboxtmaI

      αλλά η πιο όμορφη είναι να βρεις έναν συνομήλικό σου, σοβαρό να μην τον νοιάζει ούτε η κόρη σου ούτε οι φίλες σου. Να είναι αποκλειστικά δοσμένος σε σένα. Υπάρχει, αλλά θέλει ψάξιμο και προσοχή. Καλό θα ήταν να είναι λίγο μεγαλύτερος από σένα, κι όχι κοντά στην ηλικία της μικρής ή λίγο μεγαλύτερος απ’ αυτήν π.χ. 25-28. Θα νιώσετε άσχημα. Τις φίλες καλό είναι να μην τις συστήσεις στο σύντροφό σου. Δεν είναι ανάγκη να προκαλέσεις την μοίρα σου ξανά. Πρέπει να ευτυχίσεις. Μην κάνεις παρέα με ωραίες γυναίκες ή μικρότερες για να μην ξανασυμβεί. Το καλό είναι να εμπιστευτεί η κόρη σου αυτόν τον άνθρωπο και να τον νιώσει σεβάσμιο πατριό της. Να τον δει σαν πατέρα της για να πιστέψει ξανά. Να πει μέσα της ότι έπεσες στην περίπτωση, αλλά υπάρχουν αληθινοί άνδρες. Θα την πονέσεις πραγματικά αν ξαναπέσεις δεύτερη φορά στο ίδιο λάθος.

      Απάντηση
  • Πέμπτη, 23 Ιούλιος 2015 στο 13:55
    Σύνδεσμος

    Καλώς η κακώς,είμαι ρομαντική…δεν μπορω τις τυπικές σχέσεις του στυλ απλα βγαινουμε και περνάμε την ωρα μας..καλώς η κακώς επίσης,βλέπω την θετική πλευρα ολων των ανθρώπων…βλέπω πίσω απ τις πράξεις τους οτι κάτι κρύβεται…ξέρεις σαν ψυχολόγος ενα πράγμα…
    Αυτό δεν μου βγαίνει σε καλό…δεν πρεπει να δίνω δικαιολογίες σε ολους….τα αισθήματα μου σε οτιδήποτε και αν κάνω είναι υπερβολικά…όλοι μου λένε και ισχυει οτι στο προσωπο μου φαίνεται παντα το τι νιώθω!δεν κρυβομαι…δεν το ελέγχω…χαχαχαχα αντιπαθω δύσκολα κάποιον αλλά αν το κάνω δεν μου αλλάζει γνώμη…
    Στις σχεσεις ενω δεν μου κεντρίζει εύκολα το ενδιαφέρον κάποιος,αν γίνει αυτό αφήνομαι…αυτό πρεπει να κοντρολαρω ουσιαστικά…

    Απάντηση
    • Πέμπτη, 23 Ιούλιος 2015 στο 14:02
      Σύνδεσμος

      Έτσι σκεφτόμουν κι εγώ στην ηλικία σου. Όμως, όπως βλέπεις αυτή η τακτική δεν μας βγήκε σε καλό. Όταν την κοντρολάρεις, αυτά που έκανες εσύ θα τα κάνει αυτός. Έτσι θα έχει βάθος η σχέση σου και θα είσαι πια ελεύθερη να εκδηλωθείς. Έτσι θα δώσεις την ευκαιρία στον εαυτό σου να αξιολογήσει σωστά τι είναι για σένα.

      Απάντηση
      • Πέμπτη, 23 Ιούλιος 2015 στο 14:09
        Σύνδεσμος

        Αυτό πιστεύω και εγώ!πρεπει να καταπολεμησω την δυναμη των συναισθημάτων μου…να δώσω χώρο στον άλλο να αντιλειφθει τα δικά του αισθήματα!όταν τα δικά μου είναι υπερβολικά,η σχέση εστιάζεται εκεί….δεν λεω οτι δεν έχω βιώσει αισθήματα απο την πλευρα των αντρών αλλά όταν δείχνουμε ποσο ικανοί είμαστε να τα παραδώσουμε όλα σε κάποιον,στο τέλος αυτός ακόμα και άθελά του το εκμεταλλεύεται…

        Απάντηση
        • Πέμπτη, 23 Ιούλιος 2015 στο 15:34
          Σύνδεσμος

          Συμφωνώ πολύ με αυτό που είπες τώρα στο τέλος eagle αλλά και στα παραπάνω της Νεκταρίας. Η αλήθεια είναι ότι είναι νόμος της φύσης: όσο χώρο δίνεις στους άλλους τόσο απλώνονται… Πραγματικά πολλές φορές άθελά τους και όχι απαραίτητα σε ερωτική σχέση. Καλές μου σκορπίνες είστε πραγματικά έντονες και ειλικρινείς στα συναισθήματά σας και αυτό είναι υπέροχο! Αυτό όμως που γίνεται συνήθως είναι ο άλλος είτε να τρομάζει είτε να επαναπαύεται. Στο τέλος καταλήγεις να κουράζεσαι από όλο αυτό και την επανάληψη. Σαφώς αυτό που λέει η Νεκταρία με το να κοντρολάρεις κάπως την εκδήλωση των συναισθημάτων σου σου δίνει τη δυνατότητα και εσύ να καταλάβεις και στον άλλο να εκφραστεί. Έχω φίλη σκορπιό που την αγαπώ και την εκτιμώ πολύ και ξέρω χαχα

          Απάντηση
          • Πέμπτη, 23 Ιούλιος 2015 στο 17:32
            Σύνδεσμος

            Είπαμε ότι εσύ είσαι ψυχολόγος κι όλα τα καταλαβαίνεις. Αυτό θα σου ξέφευγε; Μήπως είσαι πραγματικά ψυχολόγος και μας το κρύβεις;

            Απάντηση
            • Πέμπτη, 23 Ιούλιος 2015 στο 18:01
              Σύνδεσμος

              Έτσι είναι Έλενα…το ξερω… Απλα η πράξη απο την θεωρια απέχει!!!!χαχαχαχα ας ερθει με το καλό η επόμενη σχέση και θα προσπαθήσω να έχω αυτοέλεγχο!!! Τελικά τα δυο όνειρα αυτά,τα είδα σαν προειδοποίηση!!!για να βάλω στην ψυχή μου την ιδέα οτι στην επόμενη σχέση πρεπει να είμαι πιο συγκρατημένη!!!

              Απάντηση
        • Πέμπτη, 23 Ιούλιος 2015 στο 16:29
          Σύνδεσμος

          Ο Έρωτας δεν κοντρολάρεται,και αν γίνει τότε δεν θα είναι πια έρωτας.
          Τα συναισθήματα μας είναι εκεί για να μας μάθουν τον εαυτό μας,ας μην τα καταπολεμάμε.

          Απάντηση
          • Πέμπτη, 23 Ιούλιος 2015 στο 17:30
            Σύνδεσμος

            Εσύ ήσουν από τα άτομα που γνώρισες τον καρμικό έρωτα άμεσα, γι’ αυτό τα βλέπεις αλλιώς. Μέχρι να γίνει όμως έρωτας και να υπάρξει αμοιβαιότητα στις λάθος επιλογές μας, το άτομο πρέπει να είναι συγκρατημένο για να μην πονέσει. Όταν δει αμοιβαιότητα και ξέρει ότι κάτι τέτοιο ισχύει κι από τις δύο πλευρες, τότε ναι, πρέπει να ανοιχθεί. Είναι πιο εύκολο να πέσει θύμα στην γοητεία κάποιου και να πονέσει, όταν από την άλλη πλευρά δεν υπάρχει ο ίδιος ενθουσιασμός. Αν επίσης το άτομο παίζει με τα αισθήματά μας ή δεν μας βλέπει ερωτικά ή μόνο σαν φίλη και το παρεξηγήσουμε, πρέπει να είμαστε επιφυλακτικές. Είναι άσχημο να ανοιγόμαστε σε κάποιον νωρίς, αν δεν γνωρίζουμε αν έχει δεσμό πρώτα, ποιος είναι και ποιοι οι σκοποί του. Μετά θα πιέζουμε τον εαυτό μας να γίνουμε φίλη του και να του λέμε πώς θα την κερδίσει ή θα τον διεκδικήσουμε για τον εαυτό μας, θανάσιμο αμάρτημα, και να τον πάρουμε εμείς. Όποια όμως καταφέρει να τον βγάλει διαπαντός από τη ζωή της και είναι δυνατή, το πνίγει και προσπαθεί να σώσει τον εαυτό της πριν πέσει στην παγίδα του, όσο είναι νωρίς. Είναι καημός αυτό να γίνεται. Το έχουν ζήσει πολλοί αυτό και το γνωρίζω. Τότε πρέπει να σκοτώσεις ό,τι όμορφο έχεις μέσα σου κι από αγαπημένο να τον δεις φίλο. Είναι πολύ άσχημο αυτό, όταν σου λέει πόσο ωραία περνάει με εκείνη κι εσύ ζεις με τα όνειρα να ήσουν στην θέση της, αλλά όλα γίνονται στη ζωή. Λέω την πιο ακραία μορφή. Δεν την έχω ζήσει ευτυχώς. Είναι βιώματα άλλων ευτυχώς!!! Εγώ θαρρείς και έχω θερμοστάτη και το σταματώ. Όταν όμως είναι αληθινό το ενδιαφέρον από μέρους του αφήνομαι!!! Αυτή είναι η διαφορά Παρασκευή!!!

            Απάντηση
            • Παρασκευή, 24 Ιούλιος 2015 στο 01:53
              Σύνδεσμος

              Όντως είμαι ευγνώμων για την σχέση μου,η οποία έχει περάσει από πολλά κύματα όμως γίνεται καλύτερη,μαθαίνω τον εαυτό μου.
              Αλλά και να πονέσουμε στον έρωτα,είναι όμορφο γιατί το ζούμε,δεν γίνεται να υπερπροστατευόμαστε,και να ζούμε φοβικά.Κι ας πονέσουμε,μόνο οι ζωντανοί πονάνε.
              Ο έρωτας δεν έχει εγγυήσεις,είναι μάχη.
              Σίγουρα υπάρχουν περιπτώσεις που σε σπάνε και πονάς.
              ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορεί να μας εκμεταλλευτεί αν δεν το επιτρέψουμε ΕΜΕΙΣ. Ουσιαστικά είναι σαν να κάνουμε τα στραβά μάτια και να λέμε,αποκλείεται,δεν νομίζω,και παραμυθιαζόμαστε για να έχουμε κάτι που δεν έχουμε.
              Το να είσαι φίλη με αυτόν που ερωτευτηκες είναι το λιγότερο μαζοχιστικό!!!!!Πόνος μεγάλος!!!!!!!!!!!
              Αυτός ο θερμοστάτης που λες ότι έχεις,είναι μάλλον ένστικτο,προαίσθημα και σε σώζει γιατί μπορείς και το ακούς.

              Απάντηση
              • Παρασκευή, 24 Ιούλιος 2015 στο 09:20
                Σύνδεσμος

                Εγώ σκέφτομαι αλλιώς. Δεν αξίζει να πονάς για κανέναν. Αν δεις ότι μαζοχίζεσαι σταματάς αυτή τη φιλία και τελειώνει η υπόθεση. Αν το αντέχεις είναι μια καλή πράξη. Έτσι καταλαβαίνεις ότι δεν είναι αυτός που σε αλληλοσυμπληρώνει.
                Όσο για το ένστικτο, αυτό είναι αλήθεια. Είμαι διορατική σ’ αυτά. Όταν δω ότι κάτι δεν τραβάει κάνω πίσω την κατάλληλη στιγμή, πριν γίνει πληγή. Αντιλαμβανομαι το αδιέξοδο και το λάθος και προχωρώ. Με βοήθησε πολύ σ’ αυτό το άρθρο μου Πεπρωμένο, μοίρα, ελεύθερη βούληση. Έτσι, μέχρι σήμερα σπάνια έχω πονέσει. 2-3 φορές. Λίγες φορές έπεσα έξω. Το παράδειγμα που αναφέρω δεν είναι δικό μου βίωμα. Θα γινόταν, αν δεν είχα αυτή τη δύναμη να ελέγχω τον εαυτό μου και να μην τον αφήνω να παρασύρεται. Άλλοι όμως την έχουν πατήσει.

                Απάντηση
                • Παρασκευή, 24 Ιούλιος 2015 στο 16:07
                  Σύνδεσμος

                  Σίγουρα,έτσι είναι,αν δεν πάθεις δεν θα μάθεις…

                  Απάντηση
        • Πέμπτη, 23 Ιούλιος 2015 στο 18:17
          Σύνδεσμος

          Αετέ αυτό εννοούσα. Το εκμεταλλεύεται! Όταν όμως ενδιαφέρεται κι αυτός ερωτικά τέτοια αισθήματα δεν θα δεις. Τότε δεν χρειάζεται να κοντρολάρεις τίποτα. Πριν όμως νιώσεις την αμοιβαιότητα πρέπει να προσέχεις. Αυτό ισχύει για όλες μας.

          Απάντηση
          • Πέμπτη, 23 Ιούλιος 2015 στο 18:20
            Σύνδεσμος

            Παρασκευή Συμφωνώ οτι στον ερωτα δεν υπάρχει αυτοέλεγχος.απλα στην περιπτωση μου πρεπει να περιμένω να δω οτι υπάρχει το ίδιο συναίσθημα απο την αλλη πλευρα…αλλιως παντα θα σπαω τα μούτρα μου!χαχαχαχα

            Απάντηση
            • Πέμπτη, 23 Ιούλιος 2015 στο 18:24
              Σύνδεσμος

              Στον έρωτα τον αμοιβαίο και τον ξεκαθαρισμένο, συμφωνώ. Πριν ξεκαθαριστεί όμως αυτό τι γίνεται; Εδώ σε θέλω Παρασκευή. Αετέ συμφωνώ μαζί σου.

              Απάντηση
              • Παρασκευή, 24 Ιούλιος 2015 στο 02:00
                Σύνδεσμος

                Ααααα…Θέλεις πολλές εγγυήσεις Νεκταρία μου!χαχαχαχα!
                Κοίτα όταν πάω για ψάρεμα,ρίχνω πρώτα λίγα ψιχουλάκια στη θάλασσα για να κόψω (ψαρο)κίνηση,δεν ρίχνω κατευθείαν με το καλάμι!! Α, βρε,ωραίο παράδειγμα βρήκα!!

                Απάντηση
                • Παρασκευή, 24 Ιούλιος 2015 στο 09:22
                  Σύνδεσμος

                  Αυτό ακριβώς στην κυριολεξία συμβουλεύω τον αετό. Στα λόγια μου έρχεσαι. Όταν πια είναι έρωτας αμοιβαίος θα το αισθανθώ και δεν θα με σταματήσει κανείς.

                  Απάντηση
            • Παρασκευή, 24 Ιούλιος 2015 στο 01:37
              Σύνδεσμος

              Αετέ,φαντάσου να κάνει και η άλλη πλευρά την ίδια σκέψη!!!Θέλει και λίγο ρίσκο!Με μέτρο πάντα!Καλύτερα να μετανιώνουμε για πράγματα που κάναμε παρά για πράγματα που δεν κάναμε!

              Απάντηση
              • Παρασκευή, 24 Ιούλιος 2015 στο 09:23
                Σύνδεσμος

                Της λέω να είναι δεκτική, όχι καψούρα. Έχει διαφορά αυτό. Ναι, να μην είμαστε κλειστοί, γιατί θα φύγει. Όχι όμως να δώσουμε τα πάντα πριν καταλάβουμε τι σκοπούς έχει. Σκέψου να τον σκεφτόμαστε ερωτικά κι αυτός να μας βλέπει μόνο σαν φίλη. Τότε θα νιώσεις ότι πρέπει να ανοίξει η γη να σε καταπιεί από ντροπή. Γι’ αυτό το λόγο τα συναισθήματα πρέπει να συμβαδίζουν. Για να δώσουμε την καρδιά μας πρέπει να ξέρουμε ότι αισθάνεται ανάλογα.

                Απάντηση
                • Παρασκευή, 24 Ιούλιος 2015 στο 10:20
                  Σύνδεσμος

                  Παρασκευή μου το θέμα με μένα είναι οτι παντα έπαιρνα αυτό το ρίσκο που λες λόγω του οτι πιστεύω στην ειλικρινή και ατόφια σχέση.στην αρχή όλοι φαίνονται καλοί βέβαια…πρεπει να δίνω πιο πολύ χρονο στον εαυτό μου και στον αλλο για να μην κατάληγω στα ίδια…
                  μην ανησυχειτε πάντως δεν έχω σκοπό να γίνω ένας άλλος άνθρωπος…δεν θα γίνω η κακιά της υπόθεσης.εξάλλου δεν μπορω.απλα όπως λέει η Νεκταρία πρεπει να προστάτεψω τον εαυτό μου απο τις δικές μου υπερβολές.
                  τώρα τα λέμε αυτά για να τα θυμάμαι όταν γνωρίσω κάποιον…

                  Απάντηση
                  • Παρασκευή, 24 Ιούλιος 2015 στο 10:24
                    Σύνδεσμος

                    Δεν θα είσαι κακιά, θα είσαι επιφυλακτική για την ασφάλειά σου, για να μην πονέσεις. Την υπερβολή να την κάνεις όταν πια θα είσαι σίγουρη για τα αισθήματά του. Πίστεψέ με, όταν σ’ αγαπήσει τα ίδια θα κάνει κι αυτός.

                    Απάντηση
                    • Παρασκευή, 24 Ιούλιος 2015 στο 10:29
                      Σύνδεσμος

                      Το ξέρω…ευχαριστώ κορίτσια!

  • Τετάρτη, 15 Ιούλιος 2015 στο 17:52
    Σύνδεσμος

    Έχω παρατηρήσει κάτι και θα ήθελα την γνώμη σας.
    Κατα περιοδους,πολλοί άνθρωποι ασχετοι μεταξύ τους βλέπουν όνειρα με το ίδιο βασικό στοιχειο.δηλαδή πχ έγκυο γυναικα,φορτηγό η κάτι άλλο.
    Ειχα δωσει αυτες τις μερες εδω στο φορουμ ερμηνεία σε δυο διαφορετικά όνειρα που περιείχαν φορτηγό και σήμερα μια φιλη,μου είπε το όνειρο της το οποίο είχε και αυτό ενα φορτηγό σαν βασικό στοιχειο.
    Θεωρώ οτι αυτό ίσως να συνδέεται με τις αστρολογικές όψεις.για να κάνω κατανοητή την σκέψη μου θα χρησιμοποίηση το εξης παράδειγμα.
    Όταν έχουμε ανάδρομο Ερμή,όλοι μπαίνουμε σε μια φαση επαναπροσδιορισμού και αξιολόγησης των κινήσεων μας.και με την ληξη του αναδρομου βλεπουμε τις συνεπειες ολων αυτων.τοτε λοιπον είναι ίσως λογικό να βλέπουμε ενα όνειρο πχ με ενα μωρο.(ενα πρόβλημα) το οποίο σε αλλους πεθαινει Και σε αλλους ζει…
    Θα ήθελα να μου πείτε αν έχετε σκεφτει κάτι διαφορετικο και αν το έχετε παρατηρήσει.

    Απάντηση
    • Παρασκευή, 17 Ιούλιος 2015 στο 18:22
      Σύνδεσμος

      Για το πρώτο σκέλος της ερώτησης διάβασε το άρθρο της ομάδας του ονειροκρίτη Ζώδια και όνειρα. Όχι, δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο και δεν είμαι σε θέση να σου απαντήσω απόλυτα σ’ αυτό, με το φόβο μήπως σε παραπληροφορήσω.

      Απάντηση
  • Παρασκευή, 10 Ιούλιος 2015 στο 13:57
    Σύνδεσμος

    Πολυ ενδιαφερον εχουν οι αποψεις σας κοριτσια…Νεκταρια μου αρεσει πολυ ο τροπος που σκεφτεσαι περι γαμου και τα σχετικα εχω την εντυπωση πως αν ολοι σκεφτονταν ετσι τοτε θα υπηρχε και πραγματικη αγαπη και δεν θα επεφτε τοσο κερατο….
    Εν τω μεταξυ σκεφτομουν χθες αυτα που μου ελεγες δεν ξερω αλλα απο χθες πρεπει να σου πω οτι αισθανομουν λιγο στεναχωρημενη και απογοητευμενη ενω ξερω οτι εκανα το σωστο που το εκοψα δεν περιμενα να με πειραξει τοσο δεν μπορω να χωνεψω οτι κοντεψα να τον ερωτευτω απο την συνομιλια μας ειναι τρελο…

    Απάντηση
    • Παρασκευή, 10 Ιούλιος 2015 στο 18:49
      Σύνδεσμος

      Δεν θα υπήρχε και το διαζύγιο φίλη μου. Δεν είμαι κατά του γάμου, είμαι κατά της λάθος επιλογής. Αν σε πείραξε συνέχισε. Δεν θέλω να νιώθεις άσχημα γι’ αυτό. Όμως, το κάναμε για να δούμε το ενδιαφέρον του. Αν σε ρίξει στην παγίδα του, πιστεψέ με θα νιώσεις πολύ χειρότερα.

      Απάντηση
  • Πέμπτη, 9 Ιούλιος 2015 στο 20:20
    Σύνδεσμος

    «Η ζωη όπου χρωστάει, δινει ρέστα»
    Λενε πολλοί άνθρωποι, εγω ομως ακομα αναρωτιέμαι η ζωη σου δινει αυτο που πραγματικα θελεις; Εσείς τι πιστεύετε;

    Απάντηση
    • Πέμπτη, 9 Ιούλιος 2015 στο 20:24
      Σύνδεσμος

      1 δευτερόλεπτο πριν το θάνατό μου θα είμαι σε θέση να σου απαντήσω σ’ αυτό. Κάθε μέρα ελπίζω. 20 επιθυμίες μικρές και μεγάλες έχουν εκπληρωθεί. Αυτά που ήθελα πάντα. Από το μικρότερο προς το μεγαλύτερο όπως το τοπ τεν. Τα δύο μεγαλύτερα δεν βγήκαν ακόμη.

      Απάντηση
      • Πέμπτη, 9 Ιούλιος 2015 στο 20:31
        Σύνδεσμος

        Μάλιστα Νεκταρια μου….βέβαια πολλες φορες οι άνθρωποι προσεύχονται στο θεό για κατι που επιθυμούν πολλοί και συνήθως λένε πως δεν ερχεται οταν εκείνοι το θέλουν αλλα οταν πρεπει και ειναι η κατάλληλη στιγμη….

        Απάντηση
        • Πέμπτη, 9 Ιούλιος 2015 στο 20:36
          Σύνδεσμος

          Αυτό ισχύει για όσα είναι τυχερό να γίνουν. Εσύ με ρώτησες αν γίνεται αυτό που θέλεις. Εγώ όλα αυτά τα αναφέρω με παραδείγματα στο άρθρο πεπρωμένο μοίρα ελεύθερη βούληση. Διάβασέ το και θα λυθούν οι απορίες σου. Όμως υπάρχουν δύο επιθυμίες. Η αληθινή θέληση και η επιφανειακή. Π.χ. θέλεις έναν άνδρα αυτή τη στιγμή. Αν δεν είναι τυχερό, δεν θα γίνει ποτέ. Όμως αν κάποτε θέλεις να παντρευτείς, αν το θες πραγματικά κάποιος θα έρθει, εκτός κι αν δεν είναι τυχερό!!! Τι να σου πω. Εγώ πάντα ελπίζω σ’ αυτό, γιατί πιστεύω ότι το θέλω πραγματικά. Νομίζω ότι πάντα γίνεται πραγματικότητα αυτό που θέλουμε πραγματικα, όχι αυτό που νομίζουμε ότι θέλουμε, αυτό είναι το τυχερό που λένε. Γνώμη μου. Αν αληθεύει θα είμαι σε θέση να ξέρω, λίγο πριν πεθάνω. Αυτή θα είναι η αποστολή μου στη Γη.

          Απάντηση
          • Πέμπτη, 9 Ιούλιος 2015 στο 20:45
            Σύνδεσμος

            Πολυ σωστά!!!
            Εμενα η επιθυμία ή και ονειρο μπορεις να το πεις ειναι να βρω την αγαπη, το αλλο μας μισό που λένε…
            Δεν ειμαι απο εκείνες που εχουν ως στόχο ζωής το γάμο και τα παιδια ή αλλες που ρε ερωτευονται με τα λεφτα, αντιθέτως για μένα η αγαπη ειναι το σημαντικότερο!!!

            Απάντηση
            • Παρασκευή, 10 Ιούλιος 2015 στο 13:01
              Σύνδεσμος

              Μαζί σου. Κι εγώ το ίδιο όνειρο έχω. Θα ήθελα να κάνω μια ουσιαστική σχέση, όχι να παντρευτώ και μετά από μέρες να είμαι ένα διακοσμητικό στοιχείο που θα ζω και δεν θα ζω παράλληλα στο ίδιο σπίτι. Να περιφερόμαστε σαν φαντάσματα στο ίδιο σπίτι και να πεθαίνουμε από πλήξη. Με τρομάζουν οι σχέσεις του τύπου αυτού. Γι’ αυτό είμαι ελεύθερη. Αν παντρευτείς για να καταλήξεις να ζεις κάτω απ’ αυτές τις συνθήκες, είναι καλύτερα να μείνεις μόνος. Πιστεύω ότι οι άνθρωποι πρέπει να είναι μαζί και να αγαπιούνται δυνατά κάθε μέρα, όπως την πρώτη μέρα. Η αγάπη να μη λιγοστεύει. Να μένει αναλλοίωτη και δυνατή, όπως καιει το φως στην Αγία τράπεζα. Αν πραγματικά υπάρχει μια τόσο δυνατή αγάπη, θα ήθελα να την γνωρίσω και να τη ζήσω. Μ’ αυτό το άτομο ευχαρίστως θα παντρευόμουν.

              Απάντηση
              • Παρασκευή, 10 Ιούλιος 2015 στο 13:42
                Σύνδεσμος

                Εννοειται, ετσι ειναι!!!
                Σου ευχομαι να το πραγματοποιήσεις λοιπόν αυτο το ονειρο γιατι ειναι πραγματικα πολυ όμορφο να εχεις κατι να αγαπας και να σε αγαπάει και αυτο…

                Απάντηση
                • Παρασκευή, 10 Ιούλιος 2015 στο 14:00
                  Σύνδεσμος

                  Ανταποδίδω τις ευχές σου. Πράγματι, σ’ αυτό τον κόσμο ήρθαμε για να ζήσουμε γνωρίζοντας την αληθινή αγάπη. Μετράει πολύ να σε σέβεται και να σ’ αγαπά κάποιος, να είσαι το οξυγόνο του και να είναι ο ήλιος σου, από τον οποίο θα πάρεις ζωή και θα παράγεις αλληγορικά σαν φυτό χλωροφύλλη. Στην άλλη περίπτωση θα είσαι ένα μαραμένο φυτό στη γλάστρα. Αυτός είναι ο σκοπός σου; Να βολευτείς με τον πρώτο τυχόντα για να χαθείς; Η ουσία είναι να γνωρίσεις το φως. Μείνε μόνη σου αν θέλεις να χαθείς. Γιατί αυτό να γίνει αποκλειστικά από κάποιον; Το ίδιο είναι!!!

                  Απάντηση
    • Παρασκευή, 10 Ιούλιος 2015 στο 02:42
      Σύνδεσμος

      Babalou μου και εγω έχω αναρωτηθεί πολλές φορες αν μας δίνεται αυτό που θέλουμε ή αν το δημιουργούμε ακριβώς επειδή το θέλουμε.Βασικά,όλα είναι ένα πάρε-δώσε.Και μάλλον ότι δίνεις αυτό θα πάρεις κιόλας. Όσο για τις επιθυμίες και τα όνειρα κάποιον λόγο θα έχουν που υπάρχουν στην λίστα μας, αν ο λόγος που βρίσκονται εκεί πηγάζει από την αγάπη τότε αργα ή γρήγορα θα τα κατακτήσουμε,και αν βασίζονται στον εγωισμό μας και την ματαιοδοξία μας μάλλον μας κάνουν δυστυχισμένους που δεν τα έχουμε πάρα χαρούμενους που τα αναζητούμε.

      Απάντηση
      • Παρασκευή, 10 Ιούλιος 2015 στο 12:50
        Σύνδεσμος

        Παρασκευή μου θα συμφωνήσω απόλυτα μαζι σου, όντως οτι δίνεις παίρνεις το πιστευω απόλυτα αυτο…όπως και λένε οτι η ζωη ειναι σαν πορτοκαλί οτι αφήνεις πισω θα το βρεις παλι μπροστά σου!

        Απάντηση
        • Παρασκευή, 10 Ιούλιος 2015 στο 13:10
          Σύνδεσμος

          Μια άλλη παροιμία στην περίπτωση αυτή είναι: Ό,τι σπείρεις θα θερίσεις. Λένε ότι το μέλλον εξαρτάται από τις επιλογές του παρελθόντος, τις τακτοποιήσεις του παρόντος και την ελπίδα για το μέλλον. Όμως πολλές φορές το παρελθόν επιδρά θετικά ή αρνητικά πάνω μας. Για να γίνει αυτό όμως, έτσι έπρεπε να γίνει.

          Απάντηση
          • Παρασκευή, 10 Ιούλιος 2015 στο 15:47
            Σύνδεσμος

            Σίγουρα και το παρελθόν παιζει το ρόλο του.Όμως πρέπει να το αφήνουμε εκεί που ανήκει,πίσω μας,παίρνοντας τα μαθήματα μας βέβαια.Χωρίς να το αφήνουμε να μας καθορίζει αρνητικά,γιατί δεν κινούν την βάρκα τα απόνερα αλλά η μηχανή,πρέπει να κοιτάμε μπροστά.

            Απάντηση
            • Παρασκευή, 10 Ιούλιος 2015 στο 19:25
              Σύνδεσμος

              Αυτό βέβαια ισχύει όταν το παρελθόν ήταν αναίμακτο και μας έχει διδάξει κάποια πράγματα χωρίς να ζημιωθούμε. Τι γίνεται όμως αν τα λάθη του παρελθόντος μας έχουν ζημιώσει και δεν μπορούμε να προχωρήσουμε μπροστα. Ποιος φταίει γι’ αυτό; Εμείς, οι επιλογές μας; Κάποιος φταίει, αλλά ποιος;

              Απάντηση
              • Σάββατο, 11 Ιούλιος 2015 στο 02:08
                Σύνδεσμος

                Πως να μας ζημιώσει δηλαδη?Πες ένα παράδειγμα για να καταλάβω την διαφορά.Εννοείς να χάσεις κάτι ή κάποιον δικό σου?

                Απάντηση
                • Σάββατο, 11 Ιούλιος 2015 στο 09:36
                  Σύνδεσμος

                  Να χάσεις την ευκαιρία να κάνεις κάτι καινούριο εξαιτίας του παρελθόντος που σε γέμισε φοβίες και ανασφάλειες, ότι θα πάθεις τα ίδια και χειρότερα. Άλλο εννοουσα, άλλο κατάλαβες.

                  Απάντηση
                  • Σάββατο, 11 Ιούλιος 2015 στο 17:40
                    Σύνδεσμος

                    Αυτό που λες συμβαίνει σε όλους.Είναι θέμα εσωτερικής αναζήτησης,πρέπει να ψάξουμε μέσα μας πολύ,να νικήσουμε τους φόβους.Ο φόβος είναι τόσο καταστρεπτικός..Μεγάλη κουβέντα…

                    Απάντηση
                    • Τετάρτη, 15 Ιούλιος 2015 στο 10:49
                      Σύνδεσμος

                      Να και μια φορά που θα συμφωνήσω μαζί σου.

  • Πέμπτη, 9 Ιούλιος 2015 στο 12:53
    Σύνδεσμος

    Nεκταρια μου σε ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σου πραγματικα…Ειπες μια ατακα που πραγματικα με αντιπροσωπευει τουλαχιστον αυτο το διαστημα οτι »ειναι παιχνιδι του μυαλου» γττ ειμαι μονη….ξερεις οπως σου ειπα ημουν σε μια ευαλωτη φαση εχω βγει απο εναν δυσκολο χωρισμο εδω και ενα μεγαλο διαστημα και ας πουμε οτι παρολο που δεν τον ειχα δει απο κοντα με συγκινησε καπως καποιος μετα απο καιρο(ξερεις δινω μεγαλη βαση στην επικοινωνια) αλλα οχι δεν ημουν ερωτευμενη..ας πουμε οτι το πιστευω οτι πηγα να τσιμπηθω η ενθουσιαστηκα αλλα ας ειμαστε ρεαλιστες σκεφτηκα και εγω πολυ πριν μου το πεις το ενδεχομενο να τον εβλεπα απο κοντα και να μην ενθουσιαζομουν το ιδιο δλδ φαντασου τσαμπα που απογοτευτηκα…οσο για την κοπελα του και αν ειναι ερωτευμενος κοιτα εχω καποιες αμφιβολιες διοτι μου κανουν εντυπωση καποια πραγματα…πρωτον ειναι ολη μερα μεσα διαδικτυακα παρολο που εργαζεται πολυ και απο το σπιτι και δευτερον ακομη και στα γενεθλια του που δεν βγηκε αντι να δει την κοπελα του και να βγει με αυτην μου ειπε οτι δεν ειχε ορεξη και ζητησε απο εμενα…δεν ξερω τι παιζει μεταξυ τους αυτη παντως ειναι καψουρα του ανεβαζει συνεχεια τραγουδια που δειχνουν τον ερωτα της αυτος βλεπω οτι ειναι πιο φειδωλος δεν λεω οτι δνε την αγαπαει αλλα φαινεται να του εχει φυγει η καψα για αυτο και ισως μου προτεινε τοσο ανετα να βρεθουμε και για να ειμαι ειλικρινης εχω την εντυπωση οτι αυτη παιζει να εχει ξαναφαει κερατο δεν νομιζω να ειμαι η πρωτη καθως παρολο που μου ειπε στα ισα οτι πλεον δεν βγαινω διοτι ειμαι αρραβωνιασμενος και εχω μπει σε αυτο το μουντ δεν διστασε να μου προτεινει να βγουμε και μολις του ειπα οττι μου εκανε εντυπωση η ανεση το το καταλαβε οτι δεν σχηματισα πολυ καλη γνωμη και δεν διστασε να μου το πει του τυπου »καταλαβα εφριξες μαζι μου»….οπως και να εχει εληξε δεν σου λεω οτι δεν με πειραξε δεν ξερω οτι απογοητευτηκα καπως το ομολογω ισως γτ μετα απο καιρο ενιωσα μια ελξη η μια χημεια για καποιον αλλο ενιωσα οτι και εκεινος απογοητευτηκε αλλα οκ αυτο που ανεφερες να με ψαξει και τα σχετικα δεν παιζει πιστευω οτι και εκεινος θα ξεκοψει σταδιακα και ας πουμε οτι θα…ξεχαστει ολο αυτο!!

    Απάντηση
  • Τετάρτη, 8 Ιούλιος 2015 στο 14:29
    Σύνδεσμος

    Nεκταρια μου σε ευχαριστω για τις απαντησεις και το ενδιαφερον σου αλλα πρεπει να σου πω οτι το εληξα εγω χθες….ετυχε και μιλησαμε και σε καποια φαση που με ρωταγε τι θα κανω αυριο του ειπα οτι δεν ξερω(καταλαβα οτι το πηγαινε παλι πλαγια για να βρεθουμε) τον ρωτησα αυτον αν θα βγει και πρεπει να σου πω οτι εκει σοκαριστηκα…μου ειπε ευθεως οτι δεν βγαινει γενικα μονο αν υπαρχει ιδιαιτερος λογος(εννοουσε εμενα) και οτι επδ ειναι αρραβωνιασμενος εχει μπει σε αυτο το μουντ….εκει οπως κτλβ αναρωτηθηκα πως γινεται να μου το λεει ευθεως και παρολα αυτα να επιδιωκει να βρεθουμε…ετσι οταν πηγε προς τα εκει η κουβεντα διοτι μου ειπε οτι με εχεις γοητευσει και θα ηθελα να σε γνωρισω απο κοντα εκει λοιπον του ειπα στα ισα οτι παρολο που υπαρχει μια αμοιβαια συμπαθεια θεωρω οτι απο την στιγμη που βρισκεται σε μια συγκεκριμενη κατασταση ακομη και αν ειναι φιλικο μεταξυ μας θα ενιωθα αβολα…εκει εδειξε να απογοητευτηκε καπως του ειπα οτι πιστευω οτι ειναι λαθος και πως απο την στιγμη που δεν βγαινει γενικα γιατι να βγει ποσο μαλλον μαζι μου αφου δεν με γνωριζει…;; εκει μου ειπε οτι εχω ενα δικιο του ειπα οτι ξερει οτι εχω απολυτο δικιο και μου ειπε πως αν ειναι ετσι δεν θα επρεπε να μιλαμε καν και του ειπα οκ απλα μιλαμε δεν καναμε κανενα εγκλημα και εκει φυσικα μου πεταξε ναι για αυτο θεωρησα οτι ενας καφες δεν θα ηταν εγκλημα αλλα μου λεει αν νιωθεις αβολα το καταλαβαινω…ετσι μετα του ειπα πως απο την στιγμη που υπαρχει μια αμοιβαια συμπαθεια μπορουμε να το διατηρησουμε απο εδω μου ειπε μετα καμια αντιρρηση και ετσι του ειπα βεβαια οτι μου εκανε τρομερη εντυπωση οτι ηταν τοσο ανετος και μου ειπε καταλαβα εφριξες μαζι μου του ειπα οχι ακριβως αλλα μου εκανε εντυπωση…να μην στα πολυλογω νεκταρια μου εληξε ετσι….εν τω μεταξυ χθες ειχα ενα μικρο ατυχηματακι στο ποδι και του το ειπα, θελω απο εδω και περα να δω αυτο που ειπες αν οντως θα κανει καμια κινηση να με »ψαξει΄» παρολο που ξερει οτι δεν εχω σκοπο να βγω μαζι του γιατι αν δεν στειλει ενα μηνυμα πχ πως ειναι το ποδι μου και κοψει τελειως παει να πει οτι ηθελε κατι αλλο και για αυτο ηθελε μονο να βγουμε….ξερω οτι εκανα το σωστο απλα ισως και εγω παρασυρθηκα λιγο γτ απλα μου αρεσε η συνομιλια μας δεν ηταν πονηρη ηταν απλα τρυφερη και υπηρχε επικοινωνια αλλα δεν υπαρχει νοημα…ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας!

    Απάντηση
    • Πέμπτη, 9 Ιούλιος 2015 στο 11:25
      Σύνδεσμος

      Ευτυχώς, είμαι από τα άτομα που δεν ερωτεύομαι αν δεν υπάρξει διαπροσωπική σχέση κι έτσι δεν κινδυνεύω. Στη δική σου περίπτωση όμως είδα το αντίθετο. Εσύ ήσουν ερωτευμένη, μεγάλο λάθος, μην το αρνείσαι, τουλάχιστον έτσι δείχνεις. Εγώ ξέρω να το ελέγχω αυτό, διότι αυτό τον έρωτα τον δίνει ο σατανάς. Στην δική σου περίπτωση, κι αυτός είναι ερωτευμένος με την κοπέλα του, αλλά ο σατανάς δεν τον αφήνει να το διατηρήσει. Πρέπει οι άνθρωποι να συγκρατούν τα αισθήματά τους και να ξέρουν να τους δίνουν μια ταυτότητα. Είμαι μαγεμένη, είμαι ερωτευμένη, είναι φίλος μου κ.λ.π. Από τη στιγμή που είναι ξεκάθαρες οι προθέσεις του απέναντί σου ότι δεν είναι αγνές, δεν είναι αυτό που ήθελες, τότε είναι καλύτερα να απέχεις. Να του πεις ξεκάθαρα, ότι δεν θέλω να είμαι ένα από τα κοσμήματα της συλλογής σου, αλλά να είμαι το μοναδικό κόσμημα για σένα. Αν δεν μπορεί να γίνει αυτό, πρέπει να πάψεις να τον βλέπεις ερωτικά και να μείνετε φίλοι. Να του αποβάλλεις αυτή την ιδέα. Από τη στιγμή που εντόπισες ότι δεν είναι φίλος αληθινός πρέπει να κάνεις την τελειωτική κίνηση. Αφού ζείτε στην ίδια πόλη ας σε αναζητήσει αυτός. Όμως για να γίνει μια σχέση πρέπει να χωρίσει την άλλη. Η περίπτωση σου είναι ιδιάζουσα. Όλοι έχουμε μια επαφή στο ίντερνετ με φίλους, αλλά όταν βλέπουμε ότι ξεπερνάει τη φιλία, είναι δεσμευμένος και μας διεκδικεί, πρέπει να φύγουμε. Όταν είναι απλή αγνή φιλία η σύντροφός του πρέπει να το γνωρίζει. Όταν είναι κάτι πονηρό τότε εκείνος εννοείται ότι το κρατά κρυφό. Αυτή είναι η διαφορά φίλη μου. Σκέψου τι υπέρβαση λοιπόν έχεις κάνει και πόσο θα ωφεληθείς που έφυγες. Βρες ένα άτομο σοβαρό, που θα σέβεται εσένα, τη φιλία και τη σχέση του και θα περάσεις καλά. Μην κάνεις το λάθος να τον ερωτευτείς από τα λόγια που σου είπε, την έλξη που νιώθεις. Είναι παιχνίδια του μυαλού επειδή είσαι μόνη. Αν τον δεις μπορεί να μην υπάρξει κάν διαπροσωπική εκπομπή και να στεναχωρηθείς άδικα. Άρα, βρες κάτι άλλο και μακριά από το άτομο αυτό, που ευτυχώς σου είπε ότι έχει άλλο δεσμό και ξεκαθάρισε τις προθέσεις του, ώστε να φύγεις νωρίς από τη ζωή του. Άλλοι δεν το κάνουν. Σ’ αυτό στάθηκες τυχερή. Ζήτησε από το θεό να σου βρει ένα καλό παιδί και μην κολλάς σε ιστορίες που δεν οδηγούν πουθενά!!!

      Απάντηση
    • Παρασκευή, 10 Ιούλιος 2015 στο 11:10
      Σύνδεσμος

      pepy Απ οτι καταλαβα αυτος το εχει συστημα κανει γνωριμιες μεσω ιντερνετ και οτι του κατσει. Γνωμη μου μην ανακατευτεις με την αρραβωνιαστικια του ετσι κι αλλιως δεν τον βλεπω να τον κραταει πολυ τον αρραβωνα του.Και ελευθερος πια να σου πει να κανετε κατι μαλλον θα κανει και σε σενα τα ιδια αν ηταν φιλικο μεχρι τελους χωριζε και εκανε μια τετοια κινηση τοτε ενταξει αλλα τωρα τα πραγματα ειναι διαφορετικα οποτε η τον κοβεις η του λες οτι τον βλεπεις μονο σαν φιλο.

      Απάντηση
  • Τρίτη, 7 Ιούλιος 2015 στο 22:49
    Σύνδεσμος

    πω πω φανταζεσαι νεκταρια;; το σκεφτηκα αυτο λεω εχε γουστο να τον συναντουσα απο κοντα και να μην μου αρεσεεεε…βεβαια αυτος για να μου ζητησε να βρεθουμε προφανως και δεν σκεφτηκε να το αφησει στο πλατωνικο οπως και να χει αστο να ζησουμε να τον θυμομαστε χαχα…βεβαια το μονο που με ανησυχει ειναι αν τυχον και μου ξαναμιλησει και μου το προτεινει(γτ εκει το παει) και του πω οχι πρεπει να το χειριστω σωστα γτ παιζει να μου πει οτι οκ δεν σου ειπα να κανουμε κατι ερωτικο ηθελα απλα να παμε για ενα καφε πχ και οχι τπτ αλλο να εκτεθω εγω μετα οτι και καλα παρεξηγησα την σταση του…να σου πω την αληθεια πριν μιλησουμε ειχα μπει στον πειρασμο να βγω εστω και για ενα καφε να δω ρε παιδι μου αν οντως θα μου αρεσε απο κοντα αλλα τωρα οσο το σκεφτομαι τοσο πιο πολυ λαθος μου φαινεται…

    Απάντηση
    • Τετάρτη, 8 Ιούλιος 2015 στο 12:45
      Σύνδεσμος

      Για να μην παρεξηγήσεις ή παρεξηγηθείς είναι καλύτερα να πεις όχι. Δεν ξέρεις τι σκοπούς έχει. Άλλωστε, έχει δεσμό. Τι θέλει από σένα; Έστω και φιλικό να είναι, μπορεί κάποιος να σας δει μαζί και να το μάθει η κοπέλα του. Είναι πολύ δύσκολη η θέση ενός δεσμευμένου, ειδικά αν ζούμε σε κλειστό περιβάλλον. Φαντάζομαι ότι είναι από την περιοχή σου, γνωριστήκατε από το ίντερνετ και θέλει να βγείτε μαζί για να τα πείτε από κοντά. Πρόσεξε μήπως οι σκοποί του δεν είναι καλοί. Εφόσον θέλεις να φύγεις, φύγε. Ούτε να το σκέφτεσαι. Πολλές την πάτησαν με έναν άγνωστο τετ α τετ. Προσδοκούσαν φιλία ή σχέση και τελικά έπεσαν έρμαια των παθών του. Λίγα ακούμε καθημερινά; Πρόσεχε Πέπη. Θα ήθελα να ακούσω κι άλλες γνώμες στο θέμα αυτό. Οι σύμβουλοι και οι ονειρομάντεις παρακαλώ να πούν τη γνώμη τους. Η θέση της Pepy είναι δύσκολη και θα πρέπει να δει κι άλλες γνώμες. Κορίτσια γράψτε τη γνώμη σας. Εσύ Κατερίνα την έχεις πει. Θέλω τη συμμετοχή και των άλλων κοριτσιών και όχι μόνο.
      Ευχαριστώ.

      Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση

Πριν αφήσετε κάποιο σχόλιο διαβάστε τα εξής:

 
  • - Τα σχόλια σας θα πρέπει να εγκριθούν από τους διαχειριστές της ιστοσελίδας πριν δημοσιευτούν.
  • - Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε Ελληνικούς χαρακτήρες, σχόλια γραμμένα σε greeklish δεν θα εγκρίνονται.
  • - Όνειρα που βλέπετε Σάββατο βράδυ προς ξημερώματα Κυριακής δεν θα εξηγούνται. Αν σ' αυτή την ημερομηνία γράφετε όνειρα άλλων ημερών αυτό υποχρεωτικά πρέπει να επισημαίνεται, για να λαμβάνουν απάντηση και τα όνειρα αυτά. Όταν όμως γράφετε όνειρα με Κυριακάτικη ημερομηνία και είναι άλλων ημερών, πρέπει να γίνεται υποχρεωτική επισήμανση αυτού, ώστε να παίρνουν άμεσα απάντηση, αποφεύγοντας την ερώτηση αν είναι Κυριακάτικο. Όταν δεν υπάρχει επισήμανση, θα θεωρούνται Κυριακάτικα και δεν θα παίρνουν απάντηση.
  • - Όνειρα που βλέπετε Σάββατο βράδυ προς ξημερώματα Κυριακής δεν θα εξηγούνται.
  • Διαβάστε τους όρους χρήσης μας
  • - Να είστε υπομονετικοί, οι χρήστες που απαντούν στα σχόλια σας είναι εθελοντές και θα σας απαντήσουν μόλις μπορέσουν.
  • -Παρακαλούμε διαβάστε τους παραπάνω όρους πριν καταχωρήσετε κάποιο σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο