Αυτή η σελίδα είναι η σελίδα της πραγματικότητας. Εδώ δεν ερμηνεύουμε όνειρα. Για τα όνειρα υπάρχουν όλα τα λήμματα και η ονειροπαγίδα. Σ’ αυτή τη σελίδα θα μας πείτε όποιο πρόβλημα σας απασχολεί για να  βρούμε λύση,  ώστε να αφαιρέσουμε το αγκάθι που σας εμποδίζει να βλέπετε ωραία όνειρα.

788 σχόλια στο Κουβεντούλα
  • Τρίτη, 2 Φεβρουάριος 2016 στο 20:31
    Σύνδεσμος

    ΒΟΥΒΗ ΚΟΥΒΕΝΤΟΥΛΑ: ΘΕΜΑ ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ Η ΜΟΝΑΞΙΑ
    ΣΩΜΑ – ΨΥΧΗ- ΠΝΕΥΜΑ

    http://happymind.gr/2011/12/08/7-%CF%84%CF%81%CF%8C%CF%80%CE%BF%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%BE%CE%B5%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AC%CF%83%CE%B5%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%B7-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%AC/

    http://www.psychology-athens.com/psychology-articles/44-monaxia-epiptoseis.html

    http://medlabgr.blogspot.com/2014/12/loneliness.html

    https://www.youtube.com/watch?v=zvNuJnh3Yxg

    Απάντηση
  • Κυριακή, 31 Ιανουάριος 2016 στο 18:22
    Σύνδεσμος

    Καλησπερα στην υπεροχη παρεα μου ,

    ειναι εδω και καιρο κατι σκεψεις που με βασανιζουνε παρα πολυ και θα ηθελα την αληθινη αποψη σας

    Προκειτε για την σχεση και το φερσιμο απο τα πεθερικα και της κουνιαδας μου και θα ηθελα πολυ να μαθω αν εχω αδικο.

    Για οσους δεν με γνωριζουνε , επειδη λογο δουλειας μπαινω δυστυχως σπανια λιγα πραγματα για μενα.
    Ειμαι 35 χρονων , εχω ενα παιδι απο πρωτον γαμο που δυστηχως πριν δυο χρονια για διαφορους λογους εχασα την επιμελεια.Ξαναπαντρευτηκα πριν λιγους μηνες τον μακροχρονο συντροφο μου που πολλα χρονια ειχαμε σχεσει απο αποσταση.Ειμαι εγκυος στο δευτερο τριμηνο.Αυτα τα λιγα για μενα.Ιδου το προβλημα μου
    Εχω εναν πολυ καλον συντροφο.Σαν ζευγαρι ειμαστε πολυ αγαπημενοι.Το ξερω οτι τωρα πολυ θα πουνε οτι αυτο εχει σημασια.
    Δυχως να θελω να πενεφτω εχω καλη δουλεια με ενα σεβαστο (σεβαστο , οχι και το εισοδημα!!) εισοδημα,ειμαι αρκετα καλη νοικοκυρα ξερετε το σπιτι καθαρο,μαγειρεμενο φαγητο και παρολου που εχω δυσκολο παρελθον λογο της επιμελειας που εχασα δεν εχω δοσει κανενα δικαιωμα ουτε για τσακομους με τον συζηγο ουτε γκομενελικια ουτε τιποτα.
    Πριν πανο απο εναν χρονο αποφασισαμε με τον συντροφο μου να συζησουμε.Αφησα λοιπον το χωριο μου και ηρθα κοντα του.Νοικιασαμε ενα σε αρκετα χαλια κατασταση διαμερισμα.Οτι υπαρχει εδω μεσα ειτε ηλεκτρικα ειτε επιπλα τα εφερα εγω.Τα πεθερικα μου δεν συμετηχανε καθολου οταν ειδανε το διαμερισμα ειπανε οτι ουτε οι Αλβανοι δεν ζουνε σε τετοιο σπιτι , και δεν τα παω καθολου μα καθολου καλα με τον ρατσισμο.
    Α ξεχασα να πω οτι ο συζηγος μου δουλευει εποχιακα , δηλαδη περιπου πεντα μηνες δουλευει και μετα ειναι ανεργος παιρνει ταμειο αλλα μονο για 80 ημερες.
    Τον Αυγουστο 2015 παντρευτηκαμε.
    Ποιο λοιπον ειναι το προβλημα μου; Οτι τα πεθερικα μου βγαζουνε οτι αφορα οικονομικη βοηθεια παντα την ουρα τους και οχι μονο αυτο βγαινουνε και απο πανω!!! Εχουνε λεφτα, ας τα χαιρονται αλλα τα τρωει ολα η κουνιαδα μου , η οποια χρωσταει παντου , τραπεζες,εφορια κτλ αλλα χτενιζετε μονο στα κομμωτιρια και φοραει μονο αξιας ρουχα και βαζει και καθε Σαββατοκυριακο φωτογραφιες στο φασεμποοκ πως διασκεδαζει στα μπαρακια.Οτι θελει το εχει δεδομενο οτι θα το πληρωσουνε οι γονεις της.Την λειπουντε τα πεθερικα μου κιολας γιατι ο αντρας της ειναι ανεργος.
    Την κανανε ενα σπιτι τα πεθερικα μου και χρονια παιρνει τα ενοικια.Το πατρικο το σπιτι ειναι για τον συζηγο μου αλλα μετα θανατου!!Τον ειχανε υποσχεθει οτι μολης παντρευτει θα του δωσουνε το σπιτι και θα χτυσουνε δυο δωματιακια για τον εαυτο τους.Αυτο δεν εγινε.
    Μπορω να πω οτι ειμαι αρκετα της θρησκειας και ηθελα να κανω θρησκευτικο γαμο , δεν χρειαζετε ητανα η απαντηση των γονεων του.Το πολιτικο δεν το θεωρω εγω γαμο.Εντομεταξη η αδελφη του εκανε δυου θρησκευτικους γαμους αλλα «ειναι κοριτσι και επρεπε να δωσουνε κατι παραπανο»
    Εχω ενα σεβαστο εισοδημα αλλα δυστηχως ανοικω σε αυτους που πρωτα θα πληρωσει τους λογαριασμους ξερετε εφορια,ενοικια,ρευμα κτλ αν τα αφαιρεσεις αυτα δεν μενουνε πολλα.Με τον συζηγο κανουμε οικονομια οπου μπορουμε να μαζεψουμε καπια λεφτα για ωρα αναγκης.

    Το ξερω οτι οι γονεις του δεν με θελουνε για την χαμενη επιμελεια του παιδιου μου εγω ξερω τι τραβηξα και επισεις ξερω οτι ποτε δεν εκανα κακο στο παιδι μου αλλα πρεπει να βλεπουνε κιολας οτι ο γιος τους ειναι καλα.
    Και αλλοστε στα χρονια της κρισης μπορεσε να κανει ο γιος τους οικογενεια και μπορουμε και ζουμε αρκετα καλα δηλαδη δεν επρεπε λιγο να συμμετεχουνε;
    Δεν αξιοθηκανε να παρουνε ενα κρεββατι στον γιο τους μου δινουνε πραγματα σαπια και πατσαβουρες πχ ενα σερβιτσι που φτιαχτηκε πριν γεννηθω εγω , κοβει η πεθερα μου το σαπιο μερος του χαλιου ραβει ενα αλλο κομματι και μου το δινει και απορει γιατι δεν το στρωνω.

    Αλλα καταταλλα ο γιος ειναι κερδισμενος γιατι μια μερα των ημερων μετα θανατου θα κληρωνωμησει το σπιτι.Ζωη να εχουνε αλλα σκοπος του σπιτιου ειναι να το χαρεις οσο εισαι νεος.Μαλλον ο γιος μας θα το χαρει.

    Το ξερω οτι οι καιροι ειναι δυσκολοι.Η πεθερα μου συνεχια πενευετε γιατι ξερει να κανει οικονομια και δεν αξιοθηκε να δωσει εστο 100 ευρω για το σπιτι μας.Για τον «γαμο»μας ουτε ενα δωρακι ολα εμεις τα πληρωσαμε.

    Και τωρα που σε λιγο καιρο γενναω αναφερα οτι στα βαφτισια που εκει θελουνε να κανουνε γλεντι γιατι μπαινει το ονομα τους και τι θα πει ο κοσμος εαν δεν κανει γλεντι να γινει και ο θρησκευτικος γαμος.Με πολυ ασχημο τροπο και τα πεθερικα μου και η β—— κουνιαδα μου μου ειπανε οτι δεν χρειαζετε και ο Θεος αλλα πραγματα περιμενει απο εμας και οχι θρησκευτικο γαμο.Εγω το βλεπω διαφορετικα το ιδιο και ο πνευματικος μου.

    Α ναι ,οτι αφορα την μανα μου δεν ειναι υποχρεωμενη να μου κανει δυο γαμους και ουτε υποσχεθηκε τιποτες.Αλλοστε οι σχεση μου μαζι της δεν ειναι καλη.Οταν ηρθε για τον γαμο μου μαζι με την θεια μου τα πεθερικα μου πενευονταν το τι σπιτι θα κληρωνομισει ο γιος τους μπλα μπλα
    Ο αντρας μου ειναι ησυχος,δεν θελει φασαριες.Ουτε εγω.Ο αντρας μου πιστευει οτι μια μερα των ημερων θα κληρωνομησει σπιτι και το θεωρει αρκετο.Εγω το βλεπω διαφορετικα.
    Ενοιειτε οτι για το παιδι μας μονο μεταχειριζμενα παλια πραγματα και «δεν χρειαζετε κρεββατακι δικο του να κοιμαται στο καροτσι κοστιζει το κρεββατακι»
    Αυτο που με πειραζει ειναι οτι με αυτον τον τροπο μου δειχνουνε οτι δεν με θελουνε.Δεν μου ειναι τοσο για τα λεφτα οσο γιαυτο.Στο σπιτι τους ουτε μια φωτογραφια απο τον γαμο μας.Εχουνε φωτογραφια απο τον αρραβωνα του ανιψιου του αντρα μου αλλα οχι απο τον γαμο του γιου τους.
    Ειμαι πολυ περιεργη για τις αποψεις σας

    Απάντηση
    • Τρίτη, 2 Φεβρουάριος 2016 στο 17:02
      Σύνδεσμος

      Η προσωποποίηση της κακιας πεθεράς έτσι?
      Ο σύζηγος σου είναι ο μόνος που ισως βγάλει άκρη και τους βάλει φρένο.αν ουτε αυτός δεν μπορεί,το μονο που εχεις να κανεις είναι να δεχθεις μέσα σου την κατάσταση και να μην επιτρεπεις στην ψυχή σου να επηρρεάζεται απο αυτους
      Εύχομαι με τον καιρό να αλλάξουν στάση.
      Δεν πρεπει να σε στεναχωρουν ειδικα τώρα.οτι και αν λένε οτι και αν κανουν άστα να περνάνε.διαφύλαξε την σχέση σου με τον άντρα σου και κρατά τους όσο γίνεται σε απόσταση.
      Ολοι μια μερα δικαιωνονται.

      Απάντηση
    • Τετάρτη, 3 Φεβρουάριος 2016 στο 13:20
      Σύνδεσμος

      Πασχαλιτσα ,

      Εχω περάσει ακριβώς τα ίδια , σωστα θέλεις μια κίνηση απο τους γονεις του συντρόφου σου οτι σε αποδέχονται οτι εισαι κομμάτι της οικογένειας τους. Μερικές φορες όμως αυτο δεν γίνεται . Πρεπει εσυ να χτίσεις την δίκη σου οικογένεια με τον σύντροφο σου και το παιδί που περιμένετε .

      Η δίκη μου ιστορία διαφέρει σε πολυ λίγα σημεία . Παντρεύτηκα τον άντρα μου μόλις τελείωσα τις σπουδές μου , τα πεθερικά μου δεν θα μπορούσαν να με λατρέψουν περισσότερο , τουλάχιστον αυτο είχαν δείξει με την έως τοτε συμπεριφορά τους . Μετα απο λίγο καιρο παντρεύτηκε και η κόρη τους . Η πεθερά μου απ έξω απο την πόρτα μου περνούσε για να παει στην κόρη φορτωμένη δώρα , πρωί μεσημέρι βράδυ . Οταν της εκανα παράπονα και της έλεγα οτι πίστευα πως είχαμε χτίσει μια ωραια σχεση η δικαιολογία της παντα ήταν οτι η κόρη της την χρειαζόταν ενω εγω δεν ειχα ανάγκη τα κατάφερνα καλυτερα μόνη μου χωρίς βοήθεια.
      Στην αρχή πήγαινα γεμάτη δώρα εγω στα πεθερικά μου επο εκείνους τιποτα , πήγαινα τη φρόντιζα οταν δεν ήταν καλα και εκεινη μόλις γινόταν καλα τα ίδια , ψώνια και κατευθείαν στη κόρη .
      Αισθανόμουν μεγάλο κορόιδο , απο τη πλευρά τους οχι απλά δεν με βοήθησαν σε τίποτε αλλα το αντίθετο ο άντρας μου τους βοηθούσε παντα . Τα παιδιά μας τα μεγαλώσαμε μόνοι μας με τον άντρα μου , για χρονια δουλεύαμε διαφορετικές βάρδιες και επικοινωνούσαμε με μηνύματα στο ψυγείο.
      Τα πεθερικά μου παντα την ίδια δικαιολογία , τα καταφέρνετε εσείς , ενω την ίδια στιγμή έτρεχαν στην κόρη μη βγάλει τα παιδάκια της έξω ακομα κι οταν παει βόλτα . Κατα κάποιο τροπο κατασκήνωσαν στην κόρη τους προσφέροντας οικονομική και οποιαδήποτε αλλη βοήθεια χρειαζόταν .
      Κάποια στιγμή αναρωτήθηκα δηλαδή για να νοιαστούν πρεπει να μας δουν να υποφέρουμε ή και τοτε τα ίδια θα λένε . Να μη μακρυγορω κάθισα και συζήτησα με τον άντρα μου και αποφασίσαμε οτι οι σχέσεις των ανθρώπων κάποια στιγμή πρεπει να ειναι επί ίσοις όροις. Απο κοινού αποφασίσαμε να κράταμε τις αποστάσεις μας. Στο κατώ κατω δεν ειναι υποχρεωμένοι να μας φροντίζουν . Καταλήξαμε πλέον να εχουμε μονο τυπικότητες .
      Θα σου συνιστούσα να κανεις και εσυ τα ίδια, προσπάθησε να ασχοληθείς μονο με την οικογένεια σου. Εφόσον μεταξύ σας υπαρχει αγάπη όλα τα αλλα ειναι περιττά .

      Απάντηση
      • Πέμπτη, 4 Φεβρουάριος 2016 στο 20:10
        Σύνδεσμος

        Εγώ δεν έχω εμπειρία και γνωση στο θέμα αυτό. Ελπίζω να σε κάλυψαν τα κορίτσια.

        Απάντηση
  • Σάββατο, 30 Ιανουάριος 2016 στο 12:56
    Σύνδεσμος

    Καλημερα σε ολους!! Εχω ενα προβλημα εδω και αρκετο καιρο. Δηλαδη δεν ειναι το μονο που εχω, αλλα ειναι το μονο που με τρομοκρατει απεριγραπτα. Γκομενικο δεν θα το λεγα, ουτε οικογενειακο. Μαλλον πιο πολυ στις φιλιες και στην εμπιστοσυνη κατατασσεται.
    Δεν ειμαι ουτε 18 ετων και αυτη η ανησυχια θολωνει το μελλον μου, φανταζεστε ποσο σοβαρο ειναι για μια εφηβη. Τελος παντων, δεν ξερω αν γινεται να διορθωθει ή οχι,επειδη επικρατει ενα χαος στο μυαλο μου πανω σε αυτο το θεμα
    Ειναι απλα μια προταση
    Θελω απεγνωσμενα ενα ατομο που να με χρειαζεται επειδη με αγαπαει, περα απο την οικογενεια μου.
    Σας ακουγεται τραγικοποιημενο με αυτα που ειπα πριν, ε;
    Εχω γνωρισει τοσα πολλα ατομα, και πολυ λιγα τα κρατησα ως κοντινα μου. Θα ξεκινησω με την πρωτη σημαντικοτερη φιλια της ζωης μου. Στην πεμπτη δημοτικου ηρθε μια καινουρια κοπελα στο σχολειο μου και συγκεκριμενα στην ταξη μου. Εγω, αυτη και μια αλλη συμμαθητρια μου «κολλησαμε» και καναμε παρεα αρκετο καιρο. Με αυτες περασα πολλα πραγματα. Χαζοι τσακωμοι της ηλικιας μας τοτε, αγορια, πλακες, γελια,δακρυα κλπ.
    Στην Α’ γυμνασιου η καινουρια αυτη μαθητρια (θα την λεω Ν, και την αλλη Γ, για συντομια) μετακομισε πισω στην περιοχη της, απο οπου ηρθε. Η παρεα χαλασε και αποφασισα εγω με την Γ να ειμαστε κολλητες φιλες και στο ιδιο γυμνασιο. Αλλα η τυχη δεν ηταν με το μερος μου. Με εστειλαν σε αλλο γυμνασιο. Η επαφη μας τοτε ηταν δυσκολοτερη. Η Γ γνωρισε μια αλλη κοπελα, την Α. Καταλαβαινετε τοτε,πως εμενα με παρατησε ολοκληρωτικα.
    Να επισημανω πως μια μερα η Γ και η Ν μου ελεγαν πως αλλαξα και δεν ηθελαν να κανουμε παρεα πια. Εχετε ακουσει αυτο που λενε μαχαιρι στην καρδια; Ε αυτο επαθα.
    Το γεγονος οτι εγω της αγαπουσα με ολη την παιδικη αγαπη που κατειχα τοτε δεν τους ενοιαζε. Τους ενοιαζε μοναχα οτι ειχε αλλαξει ο χαρακτηρας μου προς το χειροτερο,πραγμα που δεν καταλαβα ποτε,ουτε τωρα.
    Εκλαιγα καθε μερα με λυγμους και χωρις για εκεινες. Οι παιδικες φιλιες πονανε περισσοτερο οταν χωριζουν.
    Προσπαθησα ομως να βοηθηθω. Αρχισα να κανω παρεα με μια αλλη κοπελα απο το δημοτικο, την Ι. Η Ι ηταν η πιο ομορφη κοπελα που γνωριζα, και ειχε πολυ καλο χαρακτηρα. Μαζι σε παρτυ, μαζι σε βολτες
    Ωσπου μια μερα, σταδιακα, αρχιζε να με ξεχναει και με θυμοτανε μονο οταν χρειαζοταν κατι. Ετσι κι εγω τσακωθηκα μαζι της. Απο γλυκια και καλη εγινε ντιβα, επιθετικη και ψευτικη
    Παει και αυτη, σειρα ειχαν δυο κοριτσια που γνωρισα στο καινουριο μου σχολειο επιτελους. Και με μια αλλη κοπελα που γνωρισα φετος το καλοκαιρι, εχουμε γινει μια παρεα.
    Ειμαι σχεδον σιγουρη ομως πως με «χρειαζονται» για την παρεα, και οχι επειδη με αγαπουν. Και αυτο δεν μου αρκει. Γιατι απο τη στιγμη που βρουν καποια καλυτερη, δεν θα με θυμουνται.
    Επισης προσπαθησα να κανω φιλια και με αγορια. Ο Ν ηταν σημαντικός. Τον γνώρισα περσι το καλοκαίρι και ειχε πολυ πλακα το παιδι, τρελο χιουμορ και με βοηθαγε αρκετα. Δεν αργησα να δεθω μαζι του. Μου εβγαζε και ψευδωνυμα επειδη ειμαι και 2 χρονια μικροτερη. Θυμαμαι κιολας την μερα που δεν ημουν καλα, και μου ελεγε πως με θελει στη ζωη του
    Αυτα ξεχαστηκαν φαινεται, οταν τα εφτιαξε με μια κοπελα και αρχισε να με γραφει. Οχι αγκαλιες, επειδη ζηλευε. Οχι καρδουλες στα μηνυματα, επειδη ζηλευε. «Δεν μπορουμε να ειμαστε όπως παλια, δεν ξερω γιατι» τα λόγια του.
    Οταν ομως η γκομενα σε πληγωσει, εγω δεν θα σε δεχτω πίσω, μην με ρωτησεις γιατι.
    Ηταν αλλο ενα ατομο για το οποιο απογοητευτηκα πολυ. Εχω γινει τοσο επιφυλακτικη πλεον, που αμφιβαλλω για το αν εχω πραγματικους φιλους. Η αγαπη για μενα ειναι τα παντα, η φιλικη βεβαια πιο πολυ. Τα «σ’αγαπαω’ που μου λεει ο καθε άκυρος δεν τα πιστευω καθολου. Ή το λενε για να συνεχισω να ακουω τα προβληματα τους ή για να συνεχισουν να εχουν καποιον να περνανε την ωρα τους. Η εκμεταλλευση παει συννεφο.
    Οσο για την ερωτικη αγαπη που δεν ανεφερα, τα αγορια τι σκεφτονται νομιζετε; Την τρυφεροτητα ή να περασουν την ωρα τους μαζι μου; Εγω το δευτερο εχω καταλαβει.
    Αφηστε που υπηρξαν δευτερες ευκαιριες. Και τριτες,και τεταρτες, και πεμπτες. Αλλα τι καταλαβα; Αλλαξε κατι; Οχι. Δεδομενη παντα θεωρουταν η Ιωαννα. Ελα μωρε να βγουμε μαζι της. Ας της υποσχεθουμε πως θα μαστε μαζι για μια ζωη. Ωχ τη βαρεθηκα, ας της (συγγνωμη για την φτηνη εκφραση) γ…… την καρδια. Τι; Δεν με συγχωρει; Ας της πω οτι ειναι τα παντα για μενα, φιλη μου, αδερφη μου. Ενταξει, ολα ενταξει. Τωρα θα την ξεχασω μεχρι την ημερα που δεν θα εχω κανεναν.

    Απάντηση
    • Σάββατο, 30 Ιανουάριος 2016 στο 19:48
      Σύνδεσμος

      Φιλια και σχέσεις ανθρωπων.μια μάστιγα της σημερινής εποχής που πληγώνει τις ευαίσθητες ψυχές.
      Ιωάννα έχω ζησει σε 4 διαφορετικους τόπους της Ελλάδας και έχω χτίσει ισχυρούς δεσμους φιλίας.εφτασα 32 χρονων για να βρω την αληθινή αγάπη.
      Εχεις δίκιο όμως έχουν αλλάξει οι εποχές και οι περισσότεροι δεν βλέπουν την έννοια φιλια εις βάθος και ρομαντικά.
      Είσαι νέα ακόμη,τώρα βγαινεις στον αληθινό κοσμο.θα πληγωθείς,θα χαρείς,θα ευτυχησεις!όλοι τα περάσαμε και τα περνάμε.κάπου εκεί εξω υπάρχει η δική σου αληθινή φιλη και ο ιδανικός σύντροφος.θωρακισε την ψυχή σου και μην κλαις με λυγμούς για όσους δεν το αξίζουν.
      Κοιτά πριν βουτηξεις στην θάλασσα αν έχει καθαρά νερά…έλεγξε δηλαδή πρωτα με τι ανθρώπους εχεις να κανεις,δοκίμασε τους και μετα αφεσου!
      Η ζωή είναι δυσκολη αλλά ειναι και ομορφη!δες τα θετικά και θα σε δουν και αυτά!

      Απάντηση
    • Κυριακή, 31 Ιανουάριος 2016 στο 16:58
      Σύνδεσμος

      Αγαπημενη μου Ιωαννα ,

      διαβασα της σκεψεις και ανησηχιες που εχεις. Θα σου απαντησω με κατι που μαλλον δεν θα σου αρεσει:
      Εισαι τυχερη και δεν ξερεις ποσο!!!
      Εκανες και κανεις αυτες τις δυσκολες εμπειριες σε μικρη ηλικια των 18 χρονων.Αφου καταλαβες απο τωρα οτι οι ανθρωπινες σχεσεις ειναι δυσκολες θα σε προστατεψει απο πολλες απαγοητευσεις στο μελλον.
      Εγω δυστηχως επρεπε να γινω 35 ετων για να το καταλαβω.Εχω ζησει στο εξωτερικο σε διαφορες πολεις και εδω στην Ελλαδα σε διαφορα μεροι.Δεν μου εχει μεινει καμια φιλη.Με την μια παιδικη μου μονο στο τηλεφωνο μιλαμε οταν ερχεται διακοπες της φαινονται πολλα τα 300 χμ που μας χωριζουνε και ας της εχω προτεινει να βρεθουμε στην μεση.
      Στις πολλες αποτυχιες που ειχα στην ζωη ειχανε μεγαλο φταιξιμο ατομα που τα θεωρουσα δικα μου.Ατομα που τους ανοιξα τα χερια να τους βοηθησω ηρθανε για να με καταστρεψουνε και δυστηχως το χειροτερο ειναι οτι το επετρεψα γιατι τους αφησα να σημετεχουνε στην ζωη μου.Ολα αυτα γιατι δεν μπορουσα να καταλαβω οτι δεν υπαρχουνε φιλιες.
      Εσυ το καταλαβες και εχεις ενα μεγαλο μπραβο απο εμενα.
      Εχεις ακουσει σιγουρα οτι η πετρα απο κοντα ποναει. Ενας φιλος η μια φιλη μπορουνε να σου κανουνε μεγαλητερη ζημια απο τον συντροφο η την οικογενεια γιατι γνωριζουνε πιο πολλα πραγματα για σενα τους εμπιστευεσε περισσοτερο.
      Αδικα στεναχωριεσε Ιωαννα μου γιατι δεν υπαρχουνε φιλιες υπαρχουνε μονο γνωστοι.Εχω σπασει νυχτες ολοκληρες το κεφαλι μου προσπαθωντας να καταλαβω γιατι,ματαια.
      Γελαω λιγο με την εκφραση «φιλοι» και «αιτηση φιλιας» που χρησιμοποιειτε στο φασεμποοκ και αλλα τσατ γιατι αυτους τους διθεν «φιλους» σου μπορει να τους συναντησεις και ουτε να σε χαιρετισουνε.

      Οσο για τα αγορακια δεν ειναι μονο στην δικη σου ηλικια που σκευτονται το ενα πιστεψε με ειναι και σε μεγαλυτερες.

      Ισως επειδη δεν υπαρχουνε φιλιες ο κοσμος καταφευγει στο ιντερνετ.Εγω προσοπικα την Νεκταρια δεν την αλλαζω με τιποτες και ας μην την εχω δει ποτε.Με παρηγορησε παρα πολυ και θα της το ευχαριστω για παντα.

      Ιωαννα μου , κανε τις παρεες σου , τις γνωριμιες σου με αντρες αλλα να εχεις παντα μα παντα στο πισω μερος του κεφαλιου σου οτι δεν υπαρχουνε φιλιες και παντα υπαρχει ενα συμφερων.Αυτο θα σε προστατεψει απο πολυ κλαμα.

      Φιλακια

      Απάντηση
      • Δευτέρα, 1 Φεβρουάριος 2016 στο 10:22
        Σύνδεσμος

        κρίμα που πεσατε σε λάθος ανθρώπους.εγώ είμαι πολύ καλη φιλη για τους φιλους μου και εκείνοι αντίστοιχα σε μενα.διαφωνω λοιπον.υπάρχει φιλια.απλα πρεπει να γνωρισεις τα κατάλληλα ατόμα.
        Οι άνθρωποι που μας πληγωνουν ναι δεν είναι φιλοι.όμως υπαρχουν και εκείνοι που έχουν ψυχή και καρδιά.υπαρχουν εκείνοι που είναι δίπλα μας στα εύκολα και στα δύσκολα.στις χαρές και στις λύπες.απλα πρεπει να μπείτε στο ίδιο τρένο.

        Απάντηση
      • Τετάρτη, 3 Φεβρουάριος 2016 στο 13:44
        Σύνδεσμος

        Γλυκό μου παιδί ,

        Πολυ λυπάμαι που έχεις χάσει την πίστη σου στους συνανθρώπους σου . Δυστυχώς ετσι είναι η ζωή άλλος φεύγει άλλος έρχεται . Οι άνθρωποι εξελίσσονται, αλλάζουν , ωριμάζουν , άλλοι ασχημενουν άλλοι ομορφαίνουν ,, εσωτερικά . Όσος για τις φίλες σου δεν το επέλεξαν η ζωη άλλαξε τα δεδομένα της κι εκείνες έπρεπε απλά να προσαρμοστούν . Η εφηβεία μερικές φορες ειναι αρκετά δύσκολη , πολλές παιδικές φιλίες διαλύονται με την πάροδο της παιδικής ηλικίας .

        Όσο για τα αγόρια μη τα δαιμονοποιούμε άνθρωποι ειναι σαν κι εμάς με τους φόβους , τα όνειρα , τις ελπίδες τους . Δεν αντιλέγω υπαρχουν και σκαρτοι άνθρωποι γενικά οχι μονο άντρες αλλά και γυναίκες . Μόλις όμως βρεις τον κατάλληλο θα νιώσεις τα πιο έντονα συναισθήματα που εχεις νιώσει ποτε .

        Οι άνθρωποι τείνουμε να είμαστε σαν κομμάτια παζλ, με άλλους ταιριάζουμε ενω με άλλους δεν θα μπορέσουμε να ταιριάξουμε ποτέ . Για αυτούς τους λόγους τείνουμε όλοι μας να βρίσκομαστε σε μια διαρκή αναζήτησή για το κατάλληλο φίλο-η , σύντροφο , δουλεια κτλπ.

        Ποτέ μη χάσεις την πίστη στους συνανθρώπους σου δεν έχεις ιδέα πόσο ευχάριστα μπορούν να σε εκπλήξουν

        Απάντηση
        • Τετάρτη, 3 Φεβρουάριος 2016 στο 13:51
          Σύνδεσμος

          Όλα είναι θέμα επιλογής. Δεν φταίνε όλοι οι άνθρωποι όταν οι επιλογές που κάναμε βγήκανε σκάρτες. Έχετε δίκιο. Η ζωή είναι μια διαρκής αναζήτηση. Κάποτε θα έρθει και η καλή επιλογή και θα είμαστε δυνατοί να τη γευτούμε. Όταν όμως μοιάζουμε με ναυαγισμένο καράβι, η σωστή επιλογή σε όλους τους τομείς δεν θα μπορέσει να μας επαναφέρει στην παλιά μας κατάσταση ούτε να την καταλάβουμε σωστά. Άρα προσπαθούμε και υπομένουμε μέχρι κάποτε να μας αποζημιώσει η ζωή, με την προυπόθεση να μείνουμε όρθιοι μέχρι την τελευταία στιγμή.

          Απάντηση
  • Σάββατο, 30 Ιανουάριος 2016 στο 11:05
    Σύνδεσμος

    ΠΑΡΑΘΕΣΗ:

    Σάββατο, 30 Ιανουαρίου 2016 ,12:58 πμ

    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Κ ΤΙΣ ΔΥΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ Κ ΓΙΑ ΟΣΑ ΛΕΤΕ.ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ,ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ. Κ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΣΗΚΩΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΟ ΟΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ. 2 ΜΗΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩ Κ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΙΣΘΗΣΗ, ΟΥΤΕ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ. ΕΓΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΠΟΝΑΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΞΙΑ ΜΟΥ, Κ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΞΩ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ Κ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΤΕΛΙΚΑ, ΧΩΡΙΣ ΕΝΑΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΜΟΝΗ, ΤΡΟΜΑΖΩ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ, ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΜΑΙ ΕΤΣΙ. ΓΙΑΥΤΟ ΕΚΑΝΑ ΠΟΛΥ ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ 1ΧΡΟΝΟ. ΑΛΛΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΘΑ ΕΙΧΕ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΜΗΝΑ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΠΕΡΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΜΑΜΑΚΙΑ. ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΝΑ ΤΟΥ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΓΑΠΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΓΥΝΑΙΚΑ.ΣΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΕΙΜΑΣΤΑΝ 3 ΟΧΙ 2. ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΑ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΣΤΗΝ ΣΧΕΣΗ. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ Κ ΝΑ ΤΗΣ ΛΕΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ. Κ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ, ΕΙΧΕ ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ 2ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ Κ ΕΚΛΑΙΓΕ ΑΚΟΜΗ ΣΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΑΣΕ ΧΘΕΣ. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΒΛΕΠΑ ΕΝΑΝ ΑΝΔΡΑ ΜΕΣ ΣΤΑ ΚΛΑΜΑΤΑ. ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ Η ΣΧΕΣΗ ΜΑΣ ΘΑ ΤΟΝ ΑΛΛΑΖΕ. ΤΙΠΟΤΑ, ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΜΑΣ ΞΕΧΝΙΟΤΑΝ. ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΩ? ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΩ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΕΙ, ΤΟΥ ΜΙΛΟΥΣΑ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΠΟΙΟΥΣΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΟΥ ΚΟΥΒΕΝΤΑ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ. Ο ΙΔΙΟΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ Κ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ. ΚΟΝΤΕΥΕΙ ΤΑ 50 Κ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΜΑΝΑ ΤΟΥ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ. ΑΝΕΧΤΗΚΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΝ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΕΓΩΙΣΜΟ,ΙΔΙΟΤΡΟΠΙΕΣ. Κ.ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΦΥΓΩ ΕΓΩ, ΕΚΕΙΝΟΣ ΜΕ ΕΔΙΩΞΕ. ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΜΕ ΔΕΙ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ. ΜΕ ΕΝΑ ΜΝΜ ΤΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΤΕΛΟΣ. ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ,ΤΑΠΕΙΝΩΘΗΚΑ. ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΣΑΚΙΣΕ Κ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΦΥΣΙΚΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ ΜΠΡΟΥΣΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΩ. ΕΙΣΤΕ ΤΥΧΕΡΗ ΠΟΥ ΜΕΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΡΘΕΙ ΠΟΤΕ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΑΛΑΩ ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΩ ΕΝΑ ΠΡΩΙ Κ ΝΑ ΠΩ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΜΕΡΑ ΞΗΜΕΡΩΣΕ Κ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!!!!! ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ Κ ΟΙ ΔΥΟ (ΚΑ ΝΕΚΤΑΡΙΑ Κ Ο ΑΕΤΟΣ). ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
    —————————————————
    Αγαπητή μου φίλη. Έχεις όλα τα δίκια του κόσμου. Όμως έχεις άδικο να πιστεύεις ότι θα μείνεις μόνη. Αφού έχεις τροφοδοτήσει μέσα σου αυτή τη σκέψη, μ’ αυτή προχωράς. Ο αετός σου απάντησε και σου έφερε σαν παράδειγμα τον εαυτό της. Ναι, κι εκείνη είχε μια άσχημη σχέση και την έκανα να πιστέψει. Ποτέ δεν ήταν απαισιόδοξη στο σημείο που είσαι εσύ. Δεν είναι όλοι οι άνδρες μαμάκιες. Έτυχε να πέσει σε σένα «ο πρώτος αριθμός του λαχείου» τι να πω κοπέλα μου; Δεν τα έφτιαχνες καλύτερα με σκύλο; Πιο καλά θα περνούσες. Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω. Αυτοί οι άνθρωποι δεν ξέρουν να αγαπούν. Δεν έχουν αισθήματα. Για να λες ότι είναι κοντά στα 50 θα πρέπει να είσαι κι εσύ κοντά στην ηλικία μου, γύρω στα 40+; Μήπως ισχύει το άλλο, έχετε μεγάλη διαφορά ηλικίας; Αν είσαι μεγάλη φοβάσαι μη μείνεις μόνη. Αυτή τη φοβία την είχα κι εγώ όταν μπήκα στα 42. Το μόνο που ανακάλυψα ήταν ότι δεν είχα πίστη. Σαν να μην πίστευα ότι υπάρχει θεός, διότι ποιος θεός αφήνει ένα άτομο που θέλει να δημιουργήσει οικογένεια μόνο του; Όμως εσύ κλείνεσαι στο καβούκι σου, κόλλησες μ’ αυτόν. Αν δεν βγεις που θα τον βρεις; Περνάνε τα χρόνια. Δεν πρέπει να κλαίμε αυτό που χάσαμε στην ηλικία μας. Πρέπει να κλείνουμε ένα βιβλίο και να ανοίγουμε ένα άλλο μέχρι να βρουμε αυτό που μας ταιριάζει. Άλλωστε, δεν τον αγάπησες, γιατί λες ότι αν ήταν άλλη θα εφευγε από τον πρώτο μήνα. Ήξερες από την αρχή ότι οι συνθήκες δεν ήταν οι κατάλληλες. Κι όμως, έμεινες μαζί του γιατί δεν είχες κάτι καλύτερο απ’ αυτόν και τώρα που σου ζήτησε να χωρίσετε σε έπιασε πανικός. Έχω δίκιο; Όχι, ακόμα κι αν παντρευόσασταν θα είχατε χωρίσει. Είναι καλύτερο να γνωρίσεις την αληθινή ευτυχία, μέσα από ένα συνοικέσιο, παρά να έχεις έναν άνδρα από κεραυνοβόλο έρωτα, που δεν ξέρεις πώς θα εξελιχθεί, χωρίς να ξέρεις κάτι γι’ αυτόν, για να λες ότι έχεις παντρευτεί. Όταν μετά φύγει και μείνεις μόνη; Αυτός ο πανικός θα φέρει πολλά κακά. Παντρεύονται οι άνθρωποι από πανικό και γεννούν προβληματικά παιδιά, επειδή φοβούνται τη μοναξιά και καταλήγουν σε ένα διαζύγιο. Αυτά ήταν τα όνειρά σου; Να κάνεις ένα γάμο απελπισίας για να μην μείνεις μόνη; Εγώ έχω ξεπεράσει αυτό το επίπεδο κι ας είμαι 46. Αν είναι να’ ρθει θε να ρθεί, αλλιώς θα προσπεράσει. Όχι θα κάτσω να σκάσω!!!
    Όταν φτάσεις σ’ αυτό το επίπεδο, σίγουρα θα παντρευτείς. Όπου υπάρχει φόβος και πανικός, η ευτυχία βλέπει κλειστή πόρτα και μιζέρια και δεν μπαίνει. Άφησε τη ψυχή σου ελεύθερη και θα γίνει αυτό που πρέπει. Δες αλλιώς τη ζωή, αφοσιώσου στη δουλειά σου, μπορεί κάτι να φανεί εκεί, ακου τους δικούς σου που σ’ αγαπάνε, ζήτησέ τους να σου κάνουν ένα συνοικεσιο ή να σε γνωρίσουν με κόσμο, βγες, διασκέδασε και κοίτα τα χρώματα του δειλινού, νιώσε το άρωμα των λουλουδιών, γέμισε την ψυχή σου με ευχάριστες νότες και η τύχη θα έρθει να σε βρει την κατάλληλη στιγμή, και παράλληλα θα την αναζητάς κι εσύ. Απέκτησε πίστη και όλα θα γίνουν, φτάνει να απαλλαγείς από τον πανικό και τον φόβο αυτό. Δεν σε ωφελεί να πονάς. Αύριο θα κλαις τα χρόνια που έχασες μένοντας κολλημένη σε μια χίμαιρα. Αν γύριζε πίσω ο χρόνος, θα έκανα αυτό. Κάνε το τώρα. Έτσι, θα βγει και η ερμηνεία του ονείρου που έδωσα ότι τον ξεπέρασες. Πρέπει να γίνει για το καλό σου. Δεν σε οδηγεί πουθενά. Όταν πονάμε πάμε στο γιατρό. Άρα, ο γιατρός για σένα είναι η αλλαγή στάσης ζωής. Θα δεις ότι θα με θυμηθείς. Ο πόνος θα πάψει, και θα χαρώ πολύ να μάθω ότι έχεις δεσμευτεί με ένα καλό παιδί, που σ’ αγαπά και σε νοιάζεται πραγματικά, όπως χάρηκα για την επιτυχία του αετού. Πρέπει να αντέξεις, πρέπει να φανείς δυνατή, όταν έρθει η ευτυχία πρέπει να σε βρει όρθια. Τότε θα δεις την ανατολή του δικού σου ήλιου που θα ανατέλλει μόνο για σένα. Αξίζει να παλέψεις γι’ αυτό.

    Απάντηση
    • Σάββατο, 30 Ιανουάριος 2016 στο 11:30
      Σύνδεσμος

      Μπράβο Νεκταρία μου!
      γνωριζω κοπέλες που αγχωνονται απο τα 25 για τον γαμο τους.εδώ που ζω, η πλειοψηφία παντρεύεται μέχρι αυτήν την ηλικία.εγώ είμαι 32.για πολλους είμαι πλεον μεγάλη!χαχαχα εμένα μου ακούγεται αστείο!
      Ο γάμος είναι η ένωση δυο ανθρώπων ενοπιον του θεού με σκοπό την δημιουργία οικογενειας.μιας οικογένειας υγιούς ψυχολογικά.καμια λοιπόν οικογένεια δεν είναι υγιής αν δεν υπάρχει αγαπη φροντιδα και κατανόηση.
      Ο φόβος της μοναξιας μας κανει πολλες φορες να γατζωνομαστε απο τον λάθος ανθρωπο και κάπου εκεί χάνουμε την ευκαιρία να βγάλουμε τις παροπιδες και να δουμε τον σωστό ανθρωπο που βρίσκεται λίγο πιο δίπλα απο εμας.
      Μην φοβάσαι πλεον Έλενα.Ο θεός έχει ενα σχεδιο για ολους μας.με την ελευθερη βούληση που μας έχει δοσει,είσαι ικανή να το ακολουθησεις η όχι.
      Σκέψου απλα πραγματα.αν είσαι μέσα στην κατάθλιψη και τον πόνο,αν δεν βγεις να διασκεδάσεις αν δεν εκπεμπεις χαμόγελο,πως να σου χαμογελάσει η ζωή?
      Χαμόγελα,ηρέμησε,στάσου στο υψος σου και όλα θα έρθουν εκεί που δεν το περιμένεις!ενα πρωι που θα πας στην δουλεια δεν θα φαντάζεσαι την τύχη που θα σε βρει το απόγευμα!έτσι έγινε με μένα.
      Η ηλικία δεν είναι ενα κοκκινο Χ για την αγάπη.την αγάπη την αληθινή…
      Νιωσε οτι αξιζεις πολλά για να έρθουν να σε βρουν!αγάπησε τον εαυτό σου και θα σε αγαπήσουν!
      Αύριο ειναι κυριακη.θέλω να ξυπνησεις να ετοιμαστεις και να πας μονη σου μια βόλτα.πήγαινε να περπατησεις.ο εαυτός μας θέλει που και που να συζητάμε μαζί του.όταν τα βρεις με τον εαυτό σου θα νιώσει καλά η ψυχή σου και αυτό θα το εκπέμπει στους γύρω της.αμέσως μετα πάρε τηλέφωνο αγαπημένους φιλους και διασκέδασε!
      Έλενα η ζωή σου χρωστάει και εσύ χρωστάς στον εαυτό σου χαμόγελο!!!!!
      Μετα θα ερθει ο σύντροφος όμως θα είναι ο σωστός!

      Απάντηση
      • Σάββατο, 30 Ιανουάριος 2016 στο 16:43
        Σύνδεσμος

        ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΣΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΕ!!!! ΚΑ ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΕΣΕΙΣ ΑΙΣΘΑΝΟΣΑΣΤΑΝ ΤΟΤΕ, ΕΤΣΙ Κ ΓΩ ΤΩΡΑ ΧΩΡΙΣ ΠΙΣΤΗ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ 43 ΓΙΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΛΠΙΔΑ ΣΕ ΤΙΠΟΤΕ. ΖΩ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ Κ ΔΕΝ ΥΠΣΡΧΟΥΝ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ. ΜΕ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΠΑΝΙΚΟΣ. ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΣΤΑΘΩ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΗΝ ΖΩΗ. ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΛΟ Σ/Κ Κ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ.

        Απάντηση
        • Σάββατο, 30 Ιανουάριος 2016 στο 19:09
          Σύνδεσμος

          Έλενα παντα υπαρχουν λύσεις,σε όλες τις ηλικίες.όταν σταματησεις να βλέπεις την ηλικία σου σαν εμπόδιο τοτε θα γευτεις την αληθινή ευτυχία.πήγαινε ενα ταξίδι.μπορει αυτός που θα καθεται δίπλα σου στο λεωφορειο,στο αεροπλανο,να είναι κάποιος που νιώθει όπως εσύ!βρες μια δραστηριότητα στο διπλανο χωριό.πηγαινε σε μια εκδήλωση της κοντινής πολης.μεσα στο σπίτι και με χαρτομάντιλα στα χέρια δεν αλλάζει κάτι.εγώ ήμουν τυχερή όλα αυτά με ανάγκαζαν οι φιλοι μου να τα κάνω.είχα άρνηση όμως είχα τύχη.η Νεκταρία και η Ντόρα με τις συμβουλες τους με βοήθησαν παρα πολύ.
          Να σαι καλα και να σε αγαπάς.!!!!

          Απάντηση
    • Τετάρτη, 3 Φεβρουάριος 2016 στο 01:30
      Σύνδεσμος

      Είχα μια φίλη που περνούσε τα ίδια , κάποια στιγμή πέθανε η πέθερα της και ηρέμησε . Δεν χάρηκε η κοπελα με το θάνατο της πεθεράς της αλλα εκεινη τη στιγμή άρχισε να δένεται η οικογένεια της .
      Απλά το παραθέτω για να σας πω οτι παρά πολλα κορίτσια περνάνε το ίδιο δράμα.

      Απάντηση
  • Δευτέρα, 25 Ιανουάριος 2016 στο 00:56
    Σύνδεσμος

    Καλησπερα σας..εχω μια απορια για κατι και θελω τη γνωμη σας η απο οποιον διποτε..επειδη εδω περα οι περισσοτεροι ειναι εμπειροι απο μενα σιγουρα!
    Βρηκα μια δουλεια και μου ζητησαν τα στοιχεια μου ολαα και χαρτια και ταυτοτητα και ολα..και μ ειπαν οτι θα με επερναν τηλ για να πηγαινα για 2 εβδομαδες εκπαιδευση!!!
    εσεις τι λετε;; θα με παρουν τηλ αραγε;;; το σαββατο μου ειπαν θα σε ενημερωσουμε!! ενω μου φανηκε πως οντως θα με επαιρναν στη δουλεια!!!
    αν ζητανε τα στοιχεια σου σε μια δουλεια παει να πει οτι θα με παρουν ετσι ε;;

    Απάντηση
    • Δευτέρα, 25 Ιανουάριος 2016 στο 11:48
      Σύνδεσμος

      Όχι απαραίτητα. Πάντα δίνουμε τα πλήρη στοιχεία σε μια δουλειά είτε μας πάρουν, είτε όχι. Επίσης, σε όλους λένε θα σε ειδοποιήσω και μετά κάνουν την επιλογή τους και παίρνουν την απόφαση. Ακόμη δεν ξέρουν ποιους θα πάρουν και τους βλέπουν όλους σαν δεδομένους. Όταν τελειώσει αυτό Βλέπουν όλα τα στοιχεία των υποψηφίων και παίρνουν αυτούς που θέλουν.

      Απάντηση
      • Δευτέρα, 25 Ιανουάριος 2016 στο 11:57
        Σύνδεσμος

        Ναι αλλα το θεμα ειναι πως μονο με εμενα μιλησαν για τη δουλεια…δλδ δεν εψαξαν παραπανω βιογραφικα για αλλες κοπελες γτ θελαν μια απο τη περιοχη μας κοπελα και βρεθηκα εγω!!!

        Απάντηση
        • Δευτέρα, 25 Ιανουάριος 2016 στο 12:02
          Σύνδεσμος

          Τότε είναι αυτονόητο ότι θα σε πάρουν τηλέφωνο, εφόσον δεν υπήρχαν άλλες υποψήφιες.

          Απάντηση
          • Δευτέρα, 25 Ιανουάριος 2016 στο 12:58
            Σύνδεσμος

            τσαμπα αγχωνομαι νιωθω αλλα απ την αλλη πρωτη φορα θα ποιασω δουλειαα και δεν ξερω καλα απο αυταα!!

            Απάντηση
            • Δευτέρα, 25 Ιανουάριος 2016 στο 13:09
              Σύνδεσμος

              Αν φανείς αδαής να ξέρεις ότι δεν θα σε πάρουν. Θα ξανακάνουν αυτή τη διαδικασία να βρουν έναν το ίδιο άσχετο με τη δουλειά, αλλά με πίστη, ψυχραιμία και αυτοπεποίθηση. Έχει γίνει πολλές φορές αυτό. Να είσαι ψύχραιμη λοιπόν. Αφού θα σε διδάξουν και ξέρουν ότι μόλις έχεις τελειώσει το σχολείο, εννοείται ότι δεν έχεις πείρα. Θα την αποκτήσεις με την εξάσκηση και την διδαχή του αντικειμένου. Πάψε να βασανίζεσαι, σκέψου πόσο τυχερή είσαι που δεν υπάρχει άλλη υποψήφια. Μην το χαλάς με αρνητικές σκέψεις και βασανίζεσαι. Τον φόβο μπορούν να τον διαβάσουν στα μάτια σου. Μη δείχνεις όμως πόσο φοβάσαι. Δείξε τους ότι έχεις ζήλο για δουλειά, ότι μαθαίνεις εύκολα. Έτσι, θα μπορέσεις να μάθεις καλά αυτά που σου λένε, κράτα και σημειώσεις και σε 2 εβδομάδες θα είσαι εξπερ, φτάνει να έχεις το μυαλό σου σ’ αυτά που σου λένε, να μην σε βασανίζουν τρίτες σκέψεις και να αποβάλλεις τον φόβο. Αλλάζει η ζωή σου Μαγδαληνή και πρέπει να κάνεις καλές σκέψεις. Έτσι, θα σε εγκαταλείψουν και τα κακά όνειρα.

              Απάντηση
              • Δευτέρα, 25 Ιανουάριος 2016 στο 13:28
                Σύνδεσμος

                Συμφωνώ με την Νεκταρία.
                Μαγδαληνή,ακόμη και αν είχες πείρα,θα ηταν λογικό να εχεις λίγο άγχος.όμως αυτό δεν πρεπει να το δειξεις πολύ.έχε αυτοπεποίθηση και κάνε οτι καλυτερο μπορείς αν σε προσλάβουν.δείξε οτι θες να μάθεις την δουλεια και οτι εχεις διάθεση και όρεξη.
                Αν δεν σε προσλάβουν εκεί,θα σε προσλάβουν αλλου.κανεις δεν χάνεται.
                Σου ευχομαστε το καλυτερο!

                Απάντηση
                • Δευτέρα, 25 Ιανουάριος 2016 στο 21:56
                  Σύνδεσμος

                  Νιωθω καπως καλυτερα …εχετε δικιο!!! Ευχαριστωωω!!!!
                  Αν και απ το σαββατο μου ειπε τελευταια φορα θα με παρει τηλ και μεχρι σημερα δε πηρε…ελπιζω μεσοβδομαδα γτ ετσι μου ειπε μια γυναικα που κανει μια παρομεια σχεδον δουλεια παρα πολλα χρονια

                  Απάντηση
  • Πέμπτη, 17 Δεκέμβριος 2015 στο 14:55
    Σύνδεσμος

    Σε συνέχεια στην συζήτηση που είχαμε κατάλαβα ότι όλα δεν μπορούν να γίνουν δεκτά στις ζωές μας. Τελικά, είναι ο πιο σωστός γάμος ο θρησκευτικός, διότι έχει ηθικές απαγορεύσεις. Π.χ. δεν μπορεί ένας πατέρας να πάρει μια κόρη και ο γιος τη μητέρα αυτής. Υπάρχουν μπλεξίματα. Δείτε αυτό κι αν βγάλετε άκρη ενημερώστε κι εμένα.

    https://www.youtube.com/watch?v=PgX7zviZiOA

    Απάντηση
  • Τρίτη, 15 Δεκέμβριος 2015 στο 15:57
    Σύνδεσμος

    Kαλημέρα ή μάλλον καλησπέρα!
    Όσον αφορά το θέμα της υιοθεσιας συμφωνώ Νεκταρία μου!
    Δεν υπάρχει λόγος να υιοθετήσουν 2 άντρες ή γυναίκες ένα μωρό. Η οικογένεια έχει ρόλους πολύ συγκεκριμένους και δεν είναι φυσιολογικό αυτό να υιοθετήσει ένα ζευγάρι ανδρών παιδί. Τα παιδιά χρειάζονται μητέρα και πατέρα. Το σύμφωνο συμβίωσης νομιμοποιεί το δικαίωμα τους να ζουν μαζί και να καλύπτονται νομικά σαν ζευγάρι. Τέλος είναι εγωιστικό … το παιδί θα μεγαλώσει με ψυχολογικά προβλήματα.
    Όσον αφορά την καύση των νεκρών θεωρώ ότι έχουμε όλοι το δικαίωμα να διαθέσουμε τον εαυτό μας οπως επιθυμούμε. Και είναι σωστό να επιτραπεί.
    Αυτά Νεκταρία μου γλυκιά

    Απάντηση
    • Τρίτη, 15 Δεκέμβριος 2015 στο 18:33
      Σύνδεσμος

      Άρα, συμφωνείς απόλυτα με όσα έχω κι εγώ πει. Οι κοινωνικοί λειτουργοι λοιπόν πριν αποφασίσουν να εγκρίνουν μια τέτοια υιοθεσία πρέπει να σκεφτούν καλά τις συνέπειες.

      Απάντηση
  • Δευτέρα, 14 Δεκέμβριος 2015 στο 15:44
    Σύνδεσμος

    To Θεμα της υιοθεσίας εγείρει και σημαντικές ενστάσεις απο ψυχαναλυτικής πλευράς. Πχ πώς το παιδί θα μπορέσει να ταυτιστεί με τον γονέα του αντίθετου φύλου και να ξεπεράσει έτσι τις ενδοψυχικές συγκρούσεις της οιδιπόδειας φάσης? Προσωπικά, πιστέυω ότι μελλοντικά θα υπάρξουν πολλοι άνθρωποι μπερδεμένοι ,με περιπεπλεγμένο συναίσθημα ,πιο απλά ,δεν θα μπορουν αβίαστα να ταυτιστούν με κανέναν ρόλο,αντρικό ή γυναικείο. Αυτό δεν ξέρω πώς και εάν μπορεί να επιλυθεί.

    Το θέμα του συμφώνου για τους ομοφυλόφυλους, είναι μια χαρά. Οπως είπες κι εσυ Νεκταρία , θα πάψουν κομπλεξικά οι ομοφυλόφιλοι να αναζητούν βιτρίνα για την κοινωνία και ετσι δεν θα παιρνουν στο λαιμό τους αλλες γυναίκες.

    Απάντηση
  • Δευτέρα, 14 Δεκέμβριος 2015 στο 10:58
    Σύνδεσμος

    Καλημέρα Κορίτσια μου, θέλω να Σας ρωτήσω κάτι. Αυτές τις μέρες η βουλή μετά από τις γιορτές θέλει να φέρει σε ισχύ δύο νέους νόμους, τους οποίους μάχεται η εκκλησία μας να μην επικρατήσουν. Την καύση των νεκρων και την ένωση των ομοφυλόφιλων με ένα γραπτό συμφωνητικό συμβίωσης, ενώπιον συμβολαιογράφου. Το άκουσα στην εκπομπη της Αννίτας Πάνια χθες στο Ε. Για μένα προσωπικά είναι καλό να ισχύσουν για διάφορους λόγους. Ο θεός είπε ότι είμαστε ατομικά ελεύθεροι να αποφασίσουμε για τη ζωή μας, και μας έδωσε την ελεύθερη βούληση. Έτσι, θέλοντας και μη, πρέπει να δεχτούμε ότι κάποια άτομα διαλέγουν να έχουν σχέση με άτομα του δικού τους φύλου. Ζητάνε να υπάρχει συμβίωση με την άδεια της πολιτείας. Παλιά, με τη σκέψη ότι είναι ανώμαλοι, ή αποβράσματα της κοινωνίας, όπως τους ονομάζει τώρα η εκκλησία, παντρεύονταν ετεροφυλόφιλες και έκαναν μαζί τους παιδια, χωρίς εκείνες να το γνωρίζουν, για να ρίξουν στάχτη στα μάτια ότι είναι φυσιολογικοί. Τώρα, ο ομοφυλόφιλος θα μπορέσει να ζήσει με τον άνθρωπο που αγαπά ελεύθερα, να είναι περήφανος για αυτό που είναι και θα ησυχάσει το κεφάλι μας. Θα συμμαζευτούν, θα ξεχωρίζουν, θα ξέρουμε ποιοι είναι, χωρίς εμείς οι ετεροφυλόφιλες να κινδυνεύουμε πια να πέσουμε σε μια τέτοια παγίδα. Μακάρι όμως να μην υπήρχαν οι αμφισεξουαλικοί. Δυστυχώς, αυτή τη σκέψη να είχε πάει με άνδρα και τώρα να είναι με μια γυναίκα δεν μπορώ να την χωνέψω και να την δεχτω ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. Μόνο αυτή. Είμαι της γνώμης ότι οι άνδρες αυτοί πριν κάνουν σχέση με γυναίκα πρέπει να το λένε στην κοπέλα τους, να φανούν ειλικρινείς, διότι μερικές το αντέχουν και άλλες όχι. Όταν το μάθουν οι δεύτερες μπορεί να τρελαθούν. Να μην ξαναπιστέψουν πια σε κανέναν άλλο άνδρα, γιατί θα νομίζουν ότι όλοι είναι το ίδιο. Για τις πρώτες είναι μια νέα εμπειρία που την δέχονται με περιέργεια και ενθουσιασμό. Αν ήταν με άλλες γυναίκες στο παρελθόν, δεν μας ενδιαφέρει. Θεωρείται ετεροφυλόφιλος. Είμαι κατά όμως της άποψης να υιοθετούν παιδιά αυτοί οι άνθρωποι, διότι η φύση θέλει μια μητέρα και έναν πατέρα για να μεγαλώσουν ισορροπημένα και όχι 2 πατεράδες ή 2 μητέρες. Αφύσικα πράγματα. Το παιδί το ρωτήσανε αν θέλει να μεγαλώσει κάτω από τέτοιες συνθήκες; Όσον αφορά την καύση των νεκρών δεν μου αρέσει σαν σκέψη, αλλά αφού μερικοί το ζητάνε, είναι άδικο να μην γίνει θεσμός μόνο γι’ αυτούς. Όμως, θα αρνιόμουν κατηγορηματικά να επικρατήσει κάποτε αυτή η απόψη για όλους, όπως στην Ινδία που δεν υπάρχουν νεκροταφεία. Ποια είναι η δική σας γνώμη για όλα αυτά;

    Απάντηση
    • Δευτέρα, 14 Δεκέμβριος 2015 στο 13:02
      Σύνδεσμος

      Αν υπάρχει δικαίωμα επιλογής και όχι μια ρητή και παροπιδικη απόφαση τοτε θα συμφωνησω.ναι στην καύση αλλά όχι για ολους.όσοι την επιθυμούν γιατί να μην έχουν το δικαίωμα?ηδη σε μικρές κοινωνίες όσο περίεργο και αν ακούγεται,υπάρχει πρόβλημα χωρητικότητας στα νεκροταφεία.το ζω αυτές τις μέρες…φφφφ Σκέψου ποσο ψυχοφθορο είναι για καποιους η καθημερινή επίσκεψη τους στο νεκροταφείο.για αλλους δε είναι αναγκη και ανάσα νομίζοντας οτι βρίσκονται κοντά στον αποθανών.ας έχει ο καθένας το δικαίωμα να αποφασίσει.
      Όσο για τους ομοφυλόφιλους.άνθρωποι δεν είναι?αισθήματα δεν έχουν?έχω γνωρίσει στρέιτ ανθρώπους που η ψυχή τους δεν χώρα αισθήματα.έχω γνωρίσει ομοφυλόφιλους που η αγάπη τους είναι τόσο ισχυρη που σε κανουν να νιώθεις λίγος μπροστά στα αισθήματα τους.η υιοθεσία όμως είναι άλλο θέμα.η κοινωνία μας δεν είναι έτοιμη για κατι τέτοιο!το παιδι θα είναι δακτυλοδεικτουμενο.μπορεί να το μεγαλώνουν με αγάπη αλλά οι γύρω θα το πονανε διαρκώς….

      Απάντηση
      • Δευτέρα, 14 Δεκέμβριος 2015 στο 13:38
        Σύνδεσμος

        Η Ελλάδα και οι έλληνες είναι πολύ πίσω σε τέτοιες καινοτομίες. Υπάρχει ένας σκοταδισμός. Όμως, δικαιολογημένα νομίζω. Αύριο φοβάμαι ότι θα πουλάνε αβέρτα τα ναρκωτικά όπως στην Ολλανδία. Εκεί υπάρχουν ειδικά μπαρ, τα έχω δει τα γνωστά coffee bar που τα προσφέρουν. Έχω δει ένα τέτοιο απ’ έξω όταν είχα επισκεφτεί το Άμστερνταμ. Δεν μπήκα μέσα. Τα καφέ μπαρ που έχουν σαν έμβλημα την μπύρα είναι αθώα. Εκείνα λέγονται Cafe bar, άρα ξέρουν που θα τα βρουν. Προσπαθούν σιγά- σιγά να μας κάνουν μια χώρα ελευθέρων ηθών, να δεχτούμε τα πάντα. Οι νεότεροι είναι πρόθυμοι σ’ αυτές τις αλλαγές, οι μεσαίοι όπως εγώ, σε άλλα συμφωνούμε σε άλλα όχι, δεκτά υπό΄προϋποθέσεις δηλαδή, αλλά αντιρρησίες σε όλα είναι οι παππούδες μας. Μ’ αυτές τις αλλαγές ήρθε η καταστροφή γι’ αυτούς. Να μην ξεχνάμε ότι η Ελλάδα είναι μια χώρα γερόντων, διότι δεν γεννάνε πολύ οι γυναίκες σήμερα. Έτσι λένε οι στατιστικές. Το διαφορετικό δεν το δεχόμαστε γενικά, διότι μας έχει διδάξει έτσι η πίστη μας. Ο Χριστόδουλος ξέρω ότι θα είχε άλλη γνώμη αν ζούσε και θα μας είχε δώσει άλλα διδάγματα, διότι ήταν κοντά στους νέους. Ελάτε και με σκουλαρίκι στην εκκλησία τους έλεγε. Φαντάσου πόσο διαφορετικά θα αντιδρούσε. Ο κάθε άνθρωπος λοιπόν έχει τις δικές του απόψεις. Θα πρότεινα να γίνει ένα δημοψήφισμα και να επικρατήσει η γνώμη των πολλών, όποια κι αν είναι αυτή και όχι να αποφασίσουν αυτοί για μάς. Να υπάρχει το ΝΑΙ, ΟΧΙ, ΝΑΙ υπο προϋποθέσεις. Συμφωνείς;

        Απάντηση
        • Δευτέρα, 14 Δεκέμβριος 2015 στο 14:02
          Σύνδεσμος

          Για τα δυο θέματα που προανεφερες συμφωνώ απόλυτα.θέμα όμως για τα ναρκωτικά δεν πρεπει να τεθεί.ηδη είναι μάστιγα…αν γίνει ελευθερη διακίνηση παει χαθηκαμε!

          Απάντηση
          • Δευτέρα, 14 Δεκέμβριος 2015 στο 14:09
            Σύνδεσμος

            Το ξέρω. Κι εγώ το φοβάμαι. Γι’ αυτό πρέπει να πατήσουμε πόδι σε όσα δεν γίνεται να ακολουθήσουμε. Να θέσουμε κάποιους όρους και προϋποθέσεις. Πάνε να μας κάνουν Ευρωπαίους, να φορτωθούμε τα λάθη και τα πάθη τους κι εμείς. Γιατί δεν μας δίνουν τα θετικά τους και πρέπει να ακολουθήσουμε τα αρνητικά τους οπωσδήποτε;

            Απάντηση
            • Δευτέρα, 14 Δεκέμβριος 2015 στο 15:15
              Σύνδεσμος

              Κρύβονται πολλά συμφέροντα πίσω απ όλα αυτά Νεκταρία μου….

              Απάντηση
                • Τετάρτη, 6 Ιανουάριος 2016 στο 12:01
                  Σύνδεσμος

                  Ντόρα συμπηρωσέμε όπου έχω λάθος για τα νομικά ζητήματα, εάν γίνεται καύση των νεκρών δεν θα μπορεί να γίνει ξανά εκταφή και πολλά εγκλήματα και δολογονίες δεν θα εξιχνιάζονται, θα καλύπτονται απο τους πλούσιους, συχνά πολλοί δικαστές παίρνουν λάθος αποφάσεις, για διάφορους δόλιους ή μη λόγους, οι δικηγόροι προδίδουν, λυπάμαι πολύ για αυτό, εγώ δεν θα προδώσω, οπότε εάν ενα σώμα καίγεται δεν γίνεται να υπάρχει δεύτερη ευκαιρία επανεξέτασης της υπόθεσης. Μου φαίνεται αρκετά τραβηγμένο να έχουμε τόσους άστεγους στην Αθήνα και να φορολογούν τα πάντα και να ενδιαφέρονται για τη κάψη του νεκρού, ας ενδιαφερθούν επιτέλους για τους ζωντανούς. Ας δημιουργήσουν μια καλύτερη εκπαίδευση, ας φτιάξουν καλύτερες καταστάσεις στα δημόσια νοσοκομεία, ας κάνουν λιγότερο περίπλοκο αυτό το Σύνταγμα, ας ασχολιθούν με ουσιώδες πράγματα και ας αφήσουν τους εκσυγχρονισμούς τους για πιο μετά!!!! Ακόμη οι ομοφυλόφιλοι ναι θα ήταν καλό να έχουν σύμφωνο συμβίωσης αλλά να είναι διακριτικοί στον τρόπο ζωής τους, όχι να φιλιούνται μέσα στη Βουλή, για πιο λόγο όλο αυτό το σόου για να κάνουν το κόσμον να ξεχαστεί και να αποτραβηχτεί απο τη κρίση, για να του στρέψουν αλλού τη προσοχή ή για να λένε ότι έκαναν κάτι; Τίποτα έχουμε πέσει μέσα στο βάλτο και ασχολούμαστε με τα αστέρια του ουρανού.

                  Απάντηση
                  • Πέμπτη, 7 Ιανουάριος 2016 στο 14:10
                    Σύνδεσμος

                    Κορίτσια είναι πολύ λεπτά ζητήματα! !!!Έχει να κάνει περισσότερο με την ηθική και όχι τόσο από νομική απόψεως!!!

                    Απάντηση
    • Τρίτη, 22 Δεκέμβριος 2015 στο 18:21
      Σύνδεσμος

      Kαλησπερα στην υπεροχη παρεα μου ,

      ενδιαφερον Νεκταρια μου το θεμα που γραφεις .

      Εγω προσωπικα δεν συμφωνω με τα σχεδια της Βουλης.Οπως γνωριζετε πιστευω στις παλιες αξιες και αυτα τα μοντερνα πραγματα οπως το να καινε τους νεκρους η να ζησουνε δυο ανθρωποι ιδιου φυλλου δεν μπορω να τα υποστιριξω με τιποτες. Δεν ειναι το θεμα μονο θρυσκευτικο , γιατι υπαρχουνε και ανθρωποι στην Ελλαδα που δεν πιστευουνε στον Χρηστο αυτο ειναι το δικαιωμα του καθενος.
      Τα ενθυμα τα υποστιριζει και η μοντερνα ψυχολογια.
      Τα ενθυμα της κηδειας εχουνε τον σκοπο τους.Οι ψυχολογοι λενε οτι πρεπει να υποφερουμε και να κλαιμε οταν φευγει καποιος για να το παρουμε και αποφαση.Πρεπει να τυρουμε τα τριμερα,εννιαμερα,σαραντα γιατι μονο ετσι το παιρνει και η ψυχη αποφαση.
      Καποιος που δεν τηρει τα ενθυμα θα τον χτυπησει αργοτερα ψυχολογικα.Παραδειγματοσχαρη , οταν πεθανε ο πρωην πεθερος μου ο πρωην αντρας μου αντι να υποφερει γλεντουσε στα μπουσουκια νομιζοντας οτι ετσι θα ξεπερασει τον πονο του.Ουτε στα σαραντα δεν πηγε.Τοσο τον εκοβε.Εκτος που ητανε αντικοινονικο,μηνες αργοτερα συνεδοτοποιησε οτι πεθανε ο αγαπητος του πατερας . Ηταν που ηταν φευγατος,τον βαρεσε πιο πολυ.
      Το να ειναι ο συντροφος σου ιδιου φυλλου ειναι και για την υγεια και την ψυχολογια επικυνδινο.Τον ερωτα που κανουνε οι γκαη προκαλει σοβαρους τραυματισμους.Σε ενα ζευγαρι ο ενας πρεπει να συμπληρωνει τον αλλον, εμεις οι γυναικες μιλαμε πιο πολυ φανταζεστε δυο λεσβιες να μαλωνουνε μερες ολοκληρες μουρμουριζουνε.Οι αντρες σκευτοντε αλλιος απο τις γυναικες.Ο αντρας ας το πω πρακτικα,η γυναικα αισθηματικα.Ετσι συμπληρωνονται.Που να εχει ενα παιδακι δυο πατεραδες ποιος θα σκουπιζει τα δακρυα του,δυο μαναδες ποια θα φουσκωσει το λαστιχο απο το ποδηλατο.

      Εκτος αυτου εδω ο κοσμος καιγεται , η Ελλαδα εχει προς το παρον σοβαρα προβληματα και η Βουλη σπαει το κεφαλι της για πραγματα που δεν χρειαζετε η ανθρωποτητα.Ας λυθουνε τα προβληματα της φτωχειας,των προσφυγων,του ασφαλιστικου εδω τα νοσοκομεια δεν εχουνε γαζες και αυτοι σκευτονται ποιος να υοθετει παιδια…..Κατι δεν παει καλα , συμφωνειτε;

      Απάντηση
      • Δευτέρα, 4 Ιανουάριος 2016 στο 14:33
        Σύνδεσμος

        Ήσουν διαφωτιστική. Με τα έθιμα των νεκρών συμφωνώ, διότι τα ζητάνε οι ίδιοι μέσα στα όνειρά σας. Εσύ που μεγάλωσες και έζησες στη Γερμανία τα βλέπεις έτσι. Όμως εμείς βιώνουμε αυτή την κατάσταση αλλιώς. Τώρα που ήρθες είδες και μπήκες στην καθημερινότητά μας και τα βλέπεις από κοντά. Θέλω να σε ρωτήσω. Πώς τα έβλεπες τότε που ζούσες στη Γερμανία και πώς σήμερα που ζεις στην Ελλάδα; Έχει αλλάξει το τότε με το τώρα πολύ; Σας τα παρουσιάζουν όπως πραγματικά είναι; Έχει σημασία να ξέρουμε την εικόνα που δίδουμε στους έξω. Έτσι μόνο θα είμαστε σε θέση να βάλουμε σε τάξη αυτή τη χώρα που κατά τον πρωθυπουργό θα λύσει μέχρι το τέλος της χρονιάς τα προβλήματά της και θα αναπτυχθεί, ενώ οι εταίροι θα μας επιβλέπουν μέχρι το 2020.

        Απάντηση
  • Παρασκευή, 11 Δεκέμβριος 2015 στο 21:13
    Σύνδεσμος

    Καλησπέρα και από εμένα και συγχαρητήρια για αυτή τη σελίδα!!!!!

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση

Πριν αφήσετε κάποιο σχόλιο διαβάστε τα εξής:

 
  • - Τα σχόλια σας θα πρέπει να εγκριθούν από τους διαχειριστές της ιστοσελίδας πριν δημοσιευτούν.
  • - Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε Ελληνικούς χαρακτήρες, σχόλια γραμμένα σε greeklish δεν θα εγκρίνονται.
  • - Όνειρα που βλέπετε Σάββατο βράδυ προς ξημερώματα Κυριακής δεν θα εξηγούνται. Αν σ' αυτή την ημερομηνία γράφετε όνειρα άλλων ημερών αυτό υποχρεωτικά πρέπει να επισημαίνεται, για να λαμβάνουν απάντηση και τα όνειρα αυτά. Όταν όμως γράφετε όνειρα με Κυριακάτικη ημερομηνία και είναι άλλων ημερών, πρέπει να γίνεται υποχρεωτική επισήμανση αυτού, ώστε να παίρνουν άμεσα απάντηση, αποφεύγοντας την ερώτηση αν είναι Κυριακάτικο. Όταν δεν υπάρχει επισήμανση, θα θεωρούνται Κυριακάτικα και δεν θα παίρνουν απάντηση.
  • - Όνειρα που βλέπετε Σάββατο βράδυ προς ξημερώματα Κυριακής δεν θα εξηγούνται.
  • Διαβάστε τους όρους χρήσης μας
  • - Να είστε υπομονετικοί, οι χρήστες που απαντούν στα σχόλια σας είναι εθελοντές και θα σας απαντήσουν μόλις μπορέσουν.
  • -Παρακαλούμε διαβάστε τους παραπάνω όρους πριν καταχωρήσετε κάποιο σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο