Βρεφος Μωρο 141

Βρεφος  Μωρο

Αν δείτε στο όνειρό σας πως αποκτήσατε μωρό αυτό σημαίνει πως ανοίγεται μια ευχάριστη περίοδος για σας και την οικογένειά σας. Αν είστε νέα κοπέλα και δείτε αυτό το Όνειρο, τότε σημαίνει πως κάποιος δεσμός σας θα καταλήξει σύντομα σε γάμο. Αν όμως δείτε πως κρατάτε στα χέρια σας ένα μωρό και είστε άνδρας αυτό σημαίνει πως θα σας παρουσιαστούν στενοχώριες και βάσανα, καθώς και πολλά εμπόδια στην δουλειά σας. Αν δείτε πως σκοτώνετε ένα μωρό, αυτό σημαίνει πως θα βρεθείτε σε δύσκολη θέση και θα αναγκαστείτε να κάνετε πράξεις και έργα που θα νιώσετε άσχημα απέναντι στην κοινωνία. Το ίδιο ισχύει αν είστε γυναίκα και δείτε πως σκοτώνεται ένα βρέφος. Αν δείτε πως πετάτε να βρέφος από τα χέρια σας είτε γυναίκα είστε είτε άνδρας, σημαίνει πως όσες στενοχώριες και αν είχατε απαλλαχτήκατε τελείως.

VN:F [1.9.22_1171]
Βαθμολογία: 4.0/5 (6 ψήφοι)
Βρεφος Μωρο , 4.0 out of 5 based on 6 ratings

Περισσότερα:

  • ΒουλιμίαΒουλιμία Ψυχολογική Ερμηνεία: Σημαίνει ότι είμαστε άπληστοι και αχόρταγοι στην πραγματική μας ζωή.
  • Βράχος Βράχος Ψυχολογική Ερμηνεία: Όποιος ανεβαίνει έναν βράχο σημαίνει ότι νοιάζεται πολύ  για την υλική πρόοδο και πώς θα πετύχει τους σκοπούς του. Βρίσκεται ξεκρέμαστος όμως και στέκεται στο κενό. […]
  • ΒασανιστήριοΒασανιστήριο Ψυχολογική Ερμηνεία: Σημαίνει ότι μας αρέσει να βασανιζόμαστε ή να μας βασανίζουν. Το όνειρο πολλές φορές είναι […]
  • ΒούρκοςΒούρκος Ψυχολογική Ερμηνεία: Νιώθουμε ότι είμαστε ηθικά πεσμένοι ή κολυμπάμε στη λάσπη.
  • Βασιλιάς Βασιλιάς Ψυχολογική Ερμηνεία: Φερόμαστε πολύ ηγεμονικά και βλέπουμε τους άλλους αφ' υψηλού.
  • ΒάρκαΒάρκα Ψυχολογική Ερμηνεία: Αν είναι εντάξει είναι όνειρο ευτυχίας. Αν βουλιάζει ή μπάζουν νερά όχι.
Καταχωρήθηκε από:

141 thoughts on “Βρεφος Μωρο

  1. Απάντηση
    βικυ
    Τρίτη, 28 Ιούνιος 2016 ,4:10 μμ

    Καλησπέρα σας, αποψε ειδα ενα ονειρο κ θα θελα να με βοηθησετε….ειδα λοιπον, μια φιλη μου να ειναι σπιτι μου κ να κρατα αγκαλια δυο μωρακια διδυμα, ενα αγορι, ενα κοριτσι. ηταν πανεμορφα, υγειεστατα κ χαρουμενα. το ιδιο και η φιλη μου.τα παιδια αυτα ηταν δικα μου κ της λεω ωραια που τα κρατας να κλειδωσω το σπιτι μην μπει κανεις το βραδυ κ μου τα παρει. και αρχισα να κλειδωνω με καθε λεπτομερεια,ολες τις πορτες. σημειωση, εγω χωρισα απο σχεση προσφατα και η φιλη μου ειναι παντρεμενη κ θελει να κανει παιδι. Το σπιτι μου ηταν πεντακαθαρο, φωτεινο κ ολοι ηταν ηρεμοι κ ευτυχισμενοι εκτος απο εμενα που ειχα αγχος μη μου παρουν τα παιδια.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  2. Απάντηση
    anna_hurricane
    Τρίτη, 26 Απρίλιος 2016 ,9:28 πμ

    καλημερα!θα ηθελα μια βοηθεια για το ονειρο μου!ειμαι 33 ετων παντρεμενη χωρις παιδακια για την ωρα,αποψε στον υπνο μου ειδα πως κρατουσα στην αγκαλια μου δυο μωρα μαζι σε ενα σπιτι μεγαλο παλιο αρχοντικο με μεγαλα δωματια αλλα χωρις επιπλα,ενα αγορακι το οποιο ειναι γνωστο σε μενα…γιος του συναδελφου κ ενα κοριτσακι αγνωστο!ομορφα και υγιη μωρα κ τα δυο…καποια στιγμη ειδα τη μαμα του αγοριου γνωστη κ αυτη σε μενα να καπνιζει στο μπαλκονι κ εγω ειχα αφησει τα μωρα απο τα χερια κ τρομαξα κ τα εψαξα αλλα τοτε ξυπνησα…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
    • Φωτογραφία του/της Ντόρα Απάντηση
      Τρίτη, 26 Απρίλιος 2016 ,10:36 πμ

      Καλημέρα Αννα!!!Άννα η γνωστή γυναίκα στην ουσία είσαι εσύ!!Είναι όνειρο υποσυνείδητου!!!Το τσιγάρο συμβολίζει την στεναχώρια!!Το όνειρο σου σημαίνει ότι στεναχωριέσαι που ακόμη δεν έχεις αποκτήσει παιδάκι!!
      Μην αγχώνεσαι Άννα μου..ο θεός όλα τα έχει δρομολογήσει!!Ίσως δεν έχει έρθει ακόμη η ώρα!!Όλα καλά θα πάνε αρκεί να μην αγχώνεσαι!!

      VN:F [1.9.22_1171]
      Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
      • Απάντηση
        anna_hurricane
        Τρίτη, 26 Απρίλιος 2016 ,12:13 μμ

        ευχαριστω για την ανταποκριση!νιοπαντρη ειμαι κ εχουμε δρομολογησει τον ερχομο ενος μωρου μετα το καλοκαιρι…χωρις να εχω αγχος γι αυτο ακομα…εκτος αν το υποσυνειδητο μου λεει αλλιως!ευχομαι να ναι καλος οιωνος !τελευταια κλονιστηκε η σχεση μου κ σιγουρα εχουν μαζευτει πολλα!ευχαριστω για τα καλα σου λογια!καλο Πασχα να εχουμε!

        VA:F [1.9.22_1171]
        Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
        • Φωτογραφία του/της Ντόρα Απάντηση
          Τρίτη, 26 Απρίλιος 2016 ,1:03 μμ

          Τότε Αννα μου αυτόν τον κλονισμό ανίχνευσε η ψυχή σου!Οποτε η στεναχώρια αφορά αυτόν τον κλονισμό!!Μου έδωσες την λέξη κλειδί!!
          Καλό Πάσχα να έχεις και καλή ανάσταση!!Και σου εύχομαι να πάνε όλα καλά!!!Σύντομα να γίνεις μανούλα!!

          VN:F [1.9.22_1171]
          Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  3. Απάντηση
    Νίκος
    Σάββατο, 16 Απρίλιος 2016 ,10:57 πμ

    Καλημέρα! Σήμερα το όνειρο είχε ως εξής: Είμαι στο σπίτι μου και χτυπάει το κουδούνι, ανοίγει η μητέρα μου και μπαίνει μέσα μια γνωστή μας με την κόρη της ψάχνοντας για κάτι στο γραφείο μου που είχαν ξεχάσει εδώ και πολύ καιρό. Μαζί ήταν και ένα πολύ μικρό μωρό (ούτε ενός έτους). Το παίρνω στην αγκαλιά μου, το κρατάω, ήταν πολύ ευχάριστη αίσθηση, το ρωτάω πως το λένε μου λέει Τιμολέων, του κάνω τι ωραίο και διαφορετικό όνομα. Το κρατάω στην αγκαλιά μου, χαρούμενο αυτό, το πηγαίνω στην μητέρα μου και της το δίνω. Αυτό τώρα είναι καλό ή κακό;

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
    • Φωτογραφία του/της Ντόρα Απάντηση
      Σάββατο, 16 Απρίλιος 2016 ,11:54 πμ

      Καλημέρα Νίκο!!Αν το μωρό υπάρχει στην πραγματικότητα τότε θα λάβουμε υπόψη το όνομα του…οποτε το όνομα Τιμολέων σημαίνει έναν ισχυρό άνθρωπο με κλειστό χαρακτήρα αλλά φιλόδοξο!!Άρα το μωρό και το όνομα του δείχνει τον χαρακτήρα σου!!
      Αν το μωρό δεν υπάρχει τότε το όνειρο σου σημαίνει ότι θα αντιμετωπίσεις κάποιο πρόβλημα ή στεναχώρια αλλά λόγω του χαρακτήρα σου θα το ξεπεράσεις!!

      VN:F [1.9.22_1171]
      Βαθμολογία: +1 1 ψήφος
  4. Απάντηση
    Κικη
    Σάββατο, 12 Μάρτιος 2016 ,4:06 μμ

    Εγω ειδα οτι μια γυναικα με παρακαλουσε να παρω το μωρο της που ηταν πεντε μηνων διοτι εκεινη δεν το ηθελε και δεν μπορουσε να το αναθρεψει(εμενα μου φανηκε οτι ηθελε να το ξεφορτωθει)και αμα το επερνα δεν θα με ξανα ενοχλουσε αρκει να το παρω…(ετσι μου ειπε)οταν της ανακοινωσα οτι μαλλον θα μπορεσω να το παρω ητανε πολυ χαρουμενη και το πηρα για λθγο στην αγκαλια μου και αυτο αποκοιμηθηκε στην αγκαλια μου(ητανε αγορι κιολας) μετα το αφησα παλι απο εκει που το πηρα που ητανε κι αλλα μωρα εκει σαν ορφανοτροφειο μου φανηκε οτι ηταν το μερος αυτο…μετα πηφα σε ενα δωματιο που μαλλον ητανε δικο της(και εμενε και εκεινη εκει για να το βλεπει μεχρι να βρεθει καποιος να το παρει και της εδωσα τον αριθμο του κινητου μου και μετα εφυγα!!!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
    • Φωτογραφία του/της Eagle Απάντηση
      Σάββατο, 12 Μάρτιος 2016 ,7:10 μμ

      Πέρασε μια σκέψη απο το μυαλό μου και θελω να μου πεις πριν απαντησω,πως ηταν αυτή η γυναικα.την προσεξες εμφανισιακά?την γνωρίζεις?αν την γνωρίζεις,μπορείς να μας πεις το μικρο της όνομα?

      VN:F [1.9.22_1171]
      Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
      • Απάντηση
        Κικη
        Σάββατο, 12 Μάρτιος 2016 ,10:52 μμ

        Δεν την γνωριζα εγω καθολου και δεν θυμαμαι αν μου ειχε πει το ονομα της(που μπορει και να μου το ειπε δεν ξερω)…ητανε νεα οπως εγω…εμφανισιακα δεν την θυμαμαι πολυ αλλα ητανε κοντουλα λεπτουλα και με μαυρα μαλλια(μαλλον) και λιγο ασχημη…αυτα θυμαμαι.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
        • Φωτογραφία του/της Eagle Απάντηση
          Κυριακή, 13 Μάρτιος 2016 ,10:28 πμ

          Ωραία με βοηθησες.Αυτή η γυναικα είναι ο τροπος με τον οποίο εκφράζεται στην ψυχή σου η αρνητικη πλευρα της ζωής.είναι η μητέρα αλληγορικά της στεναχωριας.Νιώθεις λοιπον οτι η ζωή σου προσέφερε επίμονα μια στεναχώρια(μωρο) και για κάποιο λογο πιστεψες οτι θα είναι η τελευταια στεναχώρια που θα σου προσφέρει.παίρνοντας το μωρο,ουσιαστικά αφουγγραζεσαι αυτήν την στεναχώρια.την βιωνεις.το θετικό εδώ είναι η συνειδητοποίηση της ψυχής σου οτι δεν σου ανήκει και οτι δεν θες να την κρατήσεις.
          Το ορφανοτροφείο στο οποίο άφησες το μωρο,αποτελείται απο όλες τις στεναχώριες της ψυχής σου τις οποίες απομακρυνες και άφησες εξω απο την ζωή σου.εχεις εναν τροπο να αναγνωριζεις υποσυνειδητα τι πρεπει να διωξεις.ηταν λάθος ομως να δόσεις το τηλέφωνο σου σε αυτήν την γυναικα.αν δεν της το εδινες,θα έδειχνε οτι η ζωή σου απο εδώ και πέρα θα είναι στρωμένη με ροδοπέταλα χωρίς καμια στεναχώρια.Ποιανού όμως η ζωή είναι έτσι?όλοι έχουν που και που προβλήματα.η αρνητικη πλευρα της ζωής καραδοκεί και περιμένει ολους μας να υιοθετήσουμε ενα μωρο.το αν θα το κάνουμε καποιες φορες είναι αναπόφευκτο αλλες φορες όχι…!!!!

          VN:F [1.9.22_1171]
          Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  5. Απάντηση
    magda
    Παρασκευή, 26 Φεβρουάριος 2016 ,11:52 πμ

    Γεια σας, ειδα στο ονειρό μου ότι είχα αποκτήσει μωρό αλλά χωρίς να το περιμένω καθώς δεν είχε φουσκώσει η κοιλιά μου παρα πολύ για να το καταλαβω. Γενικά δεν είμουν χαρούμενη για το μωρό γιατί ο σύντροφός μου μου έλεγε ότι έπρεπε να το σκοτώσω τώρα που γεννήθηκε για να μη μαθευτεί και να το πετάξω και εγω στεναχωριόμουν πολύ γιατί δεν ήθελα να κάνω κάτι τέτοιο γιατί είχα ξανακάνει υποτίθεται το ίδιο και προηγούμενη φορά πάλι σχίζοντας το νεογέννητό μου μωρό. Παράξενο όνειρο καθώς την προηγούμενη μέρα είχα δει όνειρο ότι ήμουν κάπως σαν νηπιαγωγός και έπαιζα με παιδιά προσχολικής ηλικίας και τα πρόσεχα και είμουν πολύ χαρούμενη στο όνειρο σε σχέση με το σημερινό. Δεν ξέρω αν έχουν κάποια σχέση μεταξύ τους..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
    • Φωτογραφία του/της Νεκταρία Απάντηση
      Νεκταρία
      Παρασκευή, 26 Φεβρουάριος 2016 ,1:00 μμ

      Κατάλαβα ότι δεν έχει καμιά σχέση το επάγγελμά σου με τα παιδιά. Είναι περίεργο να είσαι νηπιαγωγός και να μην δεις παιδιά στα όνειρά σου. Το ένα έχει σχέση με το άλλο, αλλά είναι επαναλαμβανόμενο. Διάβασε για τα όνειρα αυτά στα είδη ονείρων.

      VN:F [1.9.22_1171]
      Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  6. Απάντηση
    πελλυ
    Τετάρτη, 18 Νοέμβριος 2015 ,10:15 πμ

    καλημερα!ειδα οτι ενας γιατρος μ εδωσε ενας βρεφος νεογεννητο και εψαχνα μεσα στο μαευτηριο να το δωσω καπου γιατι δεν ηταν δικο μου και απορρησα με αυτη την κινηση του, νομιζω ηταν φιλης μου δεν θυμαμαι ακριβως αλλα δεν το εδωσα..μηπως επηρεαστηκα απο το γεγονος οτι η ξαδελφη μου ειναι εγκυος κ το εμαθα προσφατα?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
    • Φωτογραφία του/της Νεκταρία Απάντηση
      Νεκταρία
      Τετάρτη, 18 Νοέμβριος 2015 ,10:18 πμ

      Αυτό είναι. Το βρήκες. Καλά που το είπες γιατί θα σου έλεγα κάτι άλλο που μπορεί τελικά να μην ισχύσει στην δική σου περίπτωση. Όμως, αυτό ήταν.

      VN:F [1.9.22_1171]
      Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  7. Απάντηση
    Χρύσα
    Πέμπτη, 10 Σεπτέμβριος 2015 ,1:27 πμ

    Καλησπερα! Εδω και κανα δυο μερες ειδα συνεχομενα στον υπνο μου οτι κρατουσα ενα μωρο στην αγκαλια μου (διαφορετικο μωρο σε καθε ονειρο). Τα δυο ονειρα ηταν σχεδον ιδια. Τα μωρα ητανε παρα πολυ χαρουμενα, μου γελουσανε με αυτο το αξιαγαπητο και τοσο γλυκο γελιο των μωρων και απλα το μονο που θυμαμαι ειναι πως τα ειχα καθ’ολη την διαρκεια στην αγκαλια μου και ημουν κι εγω ευτυχισμενη αν δεν κανω λαθος. Το ενα μωρο εμοιαζε λιγο με τον εαυτο μου οταν ημουν κι εγω στην ηλικια του.
    Ειναι πολυ κακο ετσι?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
    • Απάντηση
      eagle
      Πέμπτη, 10 Σεπτέμβριος 2015 ,11:04 πμ

      Καταρχήν ανήκει στα επαναλαμβανόμενα όνειρα.διάβασε γι αυτά το άρθρο της Νεκτάριος στα ειδη ονείρων! Δεν είναι απαραίτητα κακό όνειρο.εχεις την επιθυμία να γίνεις μητέρα?είναι κάτι που το σκέφτεσαι έντονα?ειδικα επειδή σου έμοιαζε το μωρο,παει το μυαλό μου σε όνειρο επιθυμίας.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Βαθμολογία: +1 1 ψήφος
  8. Απάντηση
    Eva
    Τετάρτη, 19 Αύγουστος 2015 ,11:47 πμ

    Γεια κι απο εμενα. Ειμαι 26 χρονων, ανυπαντρη. Ειδα στο ονειρο μου πως γεννησα εφταδυμα αλλα προς μεγαλη μου λυπη ηταν ολα νεκρα, σκουρα, σαν ψευτικα και σχεδον ιδια ολα στην οψη. Τι μπορει να σημαινει;

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
    • Απάντηση
      Ντορα
      Παρασκευή, 21 Αύγουστος 2015 ,12:06 μμ

      Καλησπερα Ευα!!!!!Δεν ειναι πολυ καλο ονειρο…βασανα,πικρες και στεναχωριες!!!!!!Υπομονη Ευα………

      VA:F [1.9.22_1171]
      Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
      • Φωτογραφία του/της Νεκταρία Απάντηση
        Νεκταρία
        Παρασκευή, 21 Αύγουστος 2015 ,12:16 μμ

        Όχι, αντίθετα είναι καλό το όνειρο. Αν τα παιδιά ήταν ζωντανά θα ίσχυε αυτό που λες Ντόρα μου. Άρα, θα απαλλαγεί από τα επτά κακά της μοίρας της και μια καλύτερη ζωή την περιμένει.

        VN:F [1.9.22_1171]
        Βαθμολογία: +1 1 ψήφος
        • Απάντηση
          Eva
          Τρίτη, 25 Αύγουστος 2015 ,5:37 μμ

          Εύχομαι να είναι όντως έτσι, γιατί πραγματικά ήταν απίστευτα ζωντανό το όνειρο. Περνάω μια περίεργη φάση και δεν ήξερα αν το όνειρο ήταν απόρροια της ψυχολογίας μου ή σημαδιακό, αλλά το πόσο έντονα το έζησα με έκανε να σας γράψω. Εύχομαι να είμαστε όλοι οι άνθρωποι καλά και δυνατοί, για να μπορούμε να βοηθάμε και τους γύρω μας. Σας ευχαριστώ, να είστε καλά μεσ’ απ’ την καρδιά μου για την ανακούφιση που μου δώσατε.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Βαθμολογία: +1 1 ψήφος
          • Φωτογραφία του/της Νεκταρία Απάντηση
            Νεκταρία
            Τρίτη, 25 Αύγουστος 2015 ,5:47 μμ

            Χαίρομαι που σε βοήθησα και ανακούφισα τον πόνο σου. Εύχομαι να είσαι πάντα καλά. Βλέπω ότι έχεις διάθεση να βοηθάς τους ανθρώπους. Θα ήθελες να γίνεις σύμβουλος στην κουβεντούλα; Θα βοηθάς τους πονεμένους. Γράφεις πολύ όμορφα, στην σύνταξη και ορθογραφία παίρνεις άριστα. Αυτό θα το κάνεις όσο και όποτε θέλεις. Δεν είσαι υποχρεωμένη να είσαι συνεπής. Θα είσαι το έκτο μέλος. Απλά, θα διαβάζεις τις ερμηνείες που δίνουμε εμείς οι ονειρομάντεις και θα επιλέγεις ένα όνειρο που θεωρείς ότι θέλει περαιτέρω συζήτηση. Θα έχετε το ρόλο ψυχολόγου κατά κάποιο τρόπο. Δεν θα λέμε πια αν θέλεις πες το θέμα σου στην κουβεντούλα. Απλά θα προτείνουμε. Οι ονειρομάντεις, θα έχουν δικαίωμα να απαντάνε στις συζητήσεις που θα ανοίγουν οι σύμβουλοι, ή να προτείνουν σε κάποιο σύμβουλο να ανοίξει την συζήτηση που έχουν επιλέξει. Π.χ. στο όνειρο της Μαρίας ο αετός προτείνει να γίνει συζήτηση. Το διαβάζεις εσύ ή η Παρασκευή ή η Κυριακή ή η Εύη ή η Πασχαλία ή η Μαρία (μέλος) και ανοίγει κάποια από σας τη συζήτηση. Επίσης, αν κάποιος θέτει κάποιο προβληματισμό στην κουβεντούλα θα λες από κάτω την άποψη σου. Πως σου φαίνεται αυτό; Αν όμως ξέρεις από όνειρα, είναι άλλο θέμα. Ενημέρωσέ με σχετικά. Ξέχασα να πω ότι αν κάποιος δεν θέλει να συνεχιστεί η συζήτηση στο πρόβλημά του μπορεί να το πει και η συζήτηση παύει εκεί.

            VN:F [1.9.22_1171]
            Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  9. Απάντηση
    Γιαννα
    Σάββατο, 18 Ιούλιος 2015 ,11:17 πμ

    @Νεκταρία @eagle
    Ειδα αυτον που μαρεσει με την κοπελα του στο σπιτι μου και αυτος δεν ηταν καλα και κρατουσε ενα μωρο στην αγγαλια του ενω εγω κρυβομουν να μην με δει…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: +1 1 ψήφος
  10. Απάντηση
    Τετάρτη, 1 Ιούλιος 2015 ,12:21 πμ

    Ο αγαπημένος μου ονειρευτικε στον ύπνο του εμάς και εγώ να κραταω στην αγκαλιά μου ενα μωρό βρισκομασταν σε ενα σπίτι…τι σημαίνει αυτο???

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
    • Απάντηση
      eagle
      Τετάρτη, 1 Ιούλιος 2015 ,7:56 μμ

      Αν στην πραγματικοτητα ο αγαπημένος σου θέλει να κάνετε ενα μωρο, τοτε είναι όνειρο επιθυμίας. Αν όχι, τοτε το όνειρο δείχνει κάποιο πρόβλημα που ενδεχομένως να γεννηθει.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
      • Φωτογραφία του/της Νεκταρία Απάντηση
        Νεκταρία
        Πέμπτη, 2 Ιούλιος 2015 ,1:02 μμ

        Το δεύτερο ειναι φίλη μου. Υπάρχει φόβος να χωρίσουν. Να προσέξουν πολύ. Κινδυνεύει η σχέση τους. Αν δεν έβλεπε τη σύντροφό του θα ήταν όνειρο επιθυμίας.

        VN:F [1.9.22_1171]
        Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
        • Απάντηση
          eagle
          Πέμπτη, 2 Ιούλιος 2015 ,4:37 μμ

          Ουψ!είχα την εντύπωση οτι στα ονειρα επιθυμιας μπορούμε να δουμε τον συντροφο μας και ετσι εκανα λαθος!

          VA:F [1.9.22_1171]
          Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
          • Φωτογραφία του/της Νεκταρία Απάντηση
            Νεκταρία
            Σάββατο, 18 Ιούλιος 2015 ,1:42 μμ

            Την πιάσαμε την Ξένια αετέ. Πρότεινέ της να γίνει μέλος στην ομάδα μας. Είναι κομμάτι από το δικό σου όνειρο. Εσύ την αντιλήφθηκες, εσύ την εντόπισες. Αυτό το όνειρο σε επηρέασε. Επιτέλους, το βρήκαμε!!!

            VN:F [1.9.22_1171]
            Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
            • Απάντηση
              eagle
              Σάββατο, 18 Ιούλιος 2015 ,2:01 μμ

              Συνήθως δεν προσέχω τα ονόματα των ονειρευομενων!κοιταω μονο αν είναι άντρες η γυναικες!!!το υποσυνείδητο μου ίσως συγκράτησε το όνομα της κοπέλας!
              Ξένια είχα δει ενα όνειρο οπου μια Ξένια,ανηκε στην ομάδα μας εδώ στον ονειροκριτη και παραιτήθηκε!αυτό σαν αντίθετο ονειρο,δείχνει οτι μια Ξένια θα μπει στην ομάδα μας!
              Αν το θέλεις,μπορείς να έρθεις στην παρέα μας!γενικά σε ενημερωνω οτι δεν πληρώνεις,δεν πληρώνεσαι,δεν δεσμεύεσαι για το ποτε θα απαντας(δηλαδή απαντάς μονο όταν θέλεις και μπορείς)!!! Επίσης αν δεν εχεις ικανότητες όνειρομαντικής ώστε να ερμηνεύεις όνειρα,μπορείς να γραφείς μέλος ώστε να γραφεις άρθρα και τέλος μπορείς να λειτουργεις σαν σύμβουλος στην κουβεντουλα!εκεί μας γράφουν όσοι αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα και τους δίνουμε την συμβουλή μας!!!

              VA:F [1.9.22_1171]
              Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  11. Απάντηση
    dreamer
    Τρίτη, 19 Μάιος 2015 ,11:02 πμ

    Γεια σας. Ονειρεύτηκα ότι κρατούσα στα χέρια μου ένα αγοράκι (μωρό) όμορφο ζουμπουρλούδικο και χαμογελαστό. Το είχα συνέχεια αγκαλιά και μου γέλαγε και με φιλούσε. Το έπαιρνε αγκαλιά και η μητέρα μου. Το όνειρο μου άφησε μια γλύκα. Τι σημαίνει? Ευχαριστώ πολύ.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
    • Απάντηση
      Ντορα
      Τρίτη, 19 Μάιος 2015 ,9:53 μμ

      @dreamer, Καλησπερα Dreamer!!Το ονειρο σου δειχνει την στεναχωρια,που θα σου αφησει μια πικρα!!Η στεναχωρια μπορει να αφορα ολους τους τομεις της ζωης σου!!!!

      VA:F [1.9.22_1171]
      Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
    • Φωτογραφία του/της Νεκταρία Απάντηση
      Νεκταρία
      Τρίτη, 23 Ιούνιος 2015 ,8:42 μμ

      Αν επιθυμεί όμως να αποκτήσει παιδί δεν έχει πάντα αυτή την εξήγηση.

      VN:F [1.9.22_1171]
      Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
      • Απάντηση
        maraleta
        Παρασκευή, 20 Μάιος 2016 ,11:58 πμ

        Ειδα χθες στον υπνο μου οτι ειχα στο κρεβατι μου ξαπλωμενο ενα μαυρο(εγχρωμο) μωρακι και το κανακευα και το χαιδευα με τα χερια μου αυτο εκλεινε τα ματακια του μουρμουριζε εμοιαζε πολυ μικρο σαν βρεφος το κουλο ειναι οτι μετα ειδα το αγορακι(δεν ξερω πως γινεται αυτο) να μετατρεπεται σε μωρο ζωακι παντα αυτο το ασπρομαυρο αρκουδακι και επισης το χαιδευα…τι σημαινει;

        VA:F [1.9.22_1171]
        Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
        • Φωτογραφία του/της Eagle Απάντηση
          Δευτέρα, 23 Μάιος 2016 ,10:05 πμ

          Το μαύρο μωρακι δείχνει την στεναχώρια που βρίσκεται στο κρεβάτι σου δηλαδή στον ερωτικό τομέα της ζωής σου. Την στεναχώρια αυτή αντί να την απομακρύνεις,την κανακευεις αλληγορικά δηλαδή την διατηρεις διοτι νιώθεις ότι το άτομο το οποίο στην προκαλεί,είναι τρυφερό και χαριτωμένο όπως τα ζωάκια πάντα.Αν το σκεφτείς όμως πιο βαθυα,όσο χαριτωμένα και αν είναι αυτά τα ζωάκια,έχουν το εξής ισχυρό χαρακτηριστικό.Φοβούνται τους ανθρώπους και έχουν την τάση να εξαφανιζονται μέσα στο δάσος.Δύσκολα τα βρίσκει κανείς…

          VN:F [1.9.22_1171]
          Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
          • Φωτογραφία του/της Νεκταρία Απάντηση
            Πέμπτη, 9 Ιούνιος 2016 ,8:11 μμ

            Αυτή η ερμηνεία που έδωσες εδώ ή παρόμοιες ερμηνείες που δώσαμε στο λήμμα νέγρος, έκανε μια κοπέλα να αντιδράσει. Το θεώρησε ρατσιστικό. Έστειλε ένα υβριστικό μήνυμα και το απέρριψα. Ήθελα να στο πω, αλλά δίσταζα, όμως θεωρώ ότι έπρεπε να το ξέρεις. Κάλύτερα να λες μια υπόθεση δύσκολη ή κάτι που δεν είναι δικό μας ή ξένο. Όχι κακό, στεναχώρια ή πρόβλημα. Κατάλαβες; Θίγονται οι άνθρωποι της μαύρης φυλής. Δυστυχώς, έτσι μας έχουν διδάξει οι αλφαβητικοί ονειροκρίτες. Το μήνυμα αυτό βρίσκεται στη σελίδα 2 των διεγραμμένων μπορείς ακόμα να το δεις, αν δεν το έχουν σβήσει μέχρι να μπεις. Άλλωστε, ολα τα ωραία έχουν κακή ερμηνεία στα όνειρα. Το ξέρετε αυτό.

            VN:F [1.9.22_1171]
            Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
            • Φωτογραφία του/της Eagle Απάντηση
              Κυριακή, 12 Ιούνιος 2016 ,6:07 μμ

              Έχουμε πει άπειρες φορές ότι η γλώσσα των ονείρων δεν αντιστοιχεί απαραίτητα στην γλώσσα της πραγματικότητας.Για μένα όλοι ίδιοι είμαστε.Που ξερει οτι εγω ειμαι ασπρη η οχι???Ή διαφορά μας έγκειται στην ψυχή μας και στις πράξεις μας.Η κοπέλα που έγραψε το σχόλιο αυτό προφανώς Αν γνώριζε απο ονειρα,θα καταλάβαινε ότι το μαύρο δηλώνει την θλίψη.Το μωβ το πένθος,το κίτρινο την ζήλια,το κόκκινο το πάθος το πορτοκαλί την προσοχή κτλ.Δεν θα αλλάξω παγιωμένες απόψεις μου για την ερμηνεία ονείρων επειδή κάποια που δεν ξέρει από ονειρα είχε όρεξη να τσακωθεί.Τα μωρακια είναι αξιαγαπητα αλλά δηλώνουν την στεναχώρια στο όνειρο.Είναι ωραίο να βλέπουμε στο όνειρο να μας φίλα ο σύντροφός μας όμως αυτό σημαίνει χωρισμό.Τι να κάνουμε???
              Ας διευρύνουν λίγο την σκέψη τους πριν κρίνουν τα λεγόμενα κάποιου.
              Ουδεμία σχέση έχει η ερμηνεία μου με ρατσιστική επίθεση νομίζω είναι ξεκάθαρο για τους πολλούς.Από εκεί και πέρα αυτό που μπορώ να κάνω είναι να εξηγω ότι δεν είναι θέμα ρατσισμού αλλά συμβολισμού.Αυτό θα το κάνω μόνο και μόνο για να μην προσπαθήσουν ούτε καν να βρουν πάτημα για ψευδείς κατηγορίες.

              VN:F [1.9.22_1171]
              Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
              • Φωτογραφία του/της Νεκταρία Απάντηση
                Δευτέρα, 13 Ιούνιος 2016 ,8:59 πμ

                Κάνε όπως νομίζεις. Εγώ απλά όφειλα να σε ενημερώσω. Ελπίζω να μην σε στεναχώρησα. Εγώ όλα αυτά τα γνωρίζω. Όμως αυτό δεν το κάνουν όλοι. Είναι σωστά όσα λές, έχεις δίκιο. Τα παιδιά όμως δεν είναι πάντα στεναχώρια. Έχουν κι άλλες ερμηνείες. Αν σε ενδιαφέρουν μπορώ να σου τις πω.

                VN:F [1.9.22_1171]
                Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
                • Φωτογραφία του/της Eagle Απάντηση
                  Δευτέρα, 13 Ιούνιος 2016 ,10:31 πμ

                  Αυτό που με στενοχώρησε είναι η κλειστομυαλυα που διακατεχει κάποιους.Δεν γίνεται να τους αφήνουμε να μας κρινουν χωρίς να μας ξέρουν.Ας έψαχνε τον τρόπο που απανταω σε αλλους και μετά ας μίλαγε.Έχω ρωτήσει πολλά τους ονειρευόμενους.Δεν έχω ρωτήσει ποτέ το χρώμα τους.Πολύ ασχοληθηκαμε.Ξέρω ότι εσύ δεν με βλέπεις έτσι και έκανες καλά που με ενημερωσες για να το διαβάσουν όλο αυτό κάποιοι και να ξεκαθαρίσουν 2-3 πράγματα.
                  Ναι περιμένω οπότε μπορεσεις την ερμηνεία των παιδιών στο φροντιστήριο.Σ ευχαριστώ.

                  VN:F [1.9.22_1171]
                  Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  12. Απάντηση
    Κωνσταντίνα
    Τετάρτη, 13 Μάιος 2015 ,10:00 πμ

    Καλημέρα σας, είδα χθές βράδυ στον ύπνο μου, το μωρό από μία γνωστή μου που στην πραγματικότητα δεν το έχει δει ακόμη, αλλά την Κυριακή θα πάω στη βάπτισή του. Ήταν όμορφος, ξανθός, με πάρα πολύ ωραία ρουχαλάκια και χαμογελούσε όλη την ώρα,επίσης ήταν γύρω στους 6 -7 μήνες και ήταν πολύ αναπτυγμένος ( όπως και στην πραγματικότητα από φωτογραφίες που έχω δει.)! Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι με κοίταζε και γελούσε συνέχεια και δεν ξέρω όμως γιατί δεν τον πήρα αγκαλιά. Πάντως ένιωσα τέτοια χαρά που τον έβλεπα, αφού ξύπνησα με μία διάθεση φροντίδας?αγάπης?αισιοδοξίας? δεν μπορώ να το εκφράσω το συναίσθημά μου.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
    • Απάντηση
      Ντορα
      Τετάρτη, 13 Μάιος 2015 ,11:43 πμ

      @Κωνσταντίνα, Καλημερα Κωνσταντινα!!!!!!Κωνσταντινα το ονειρο σου συμβολιζει την χαρα που θα ερθει αλλα εσυ παρολο που εισαι ευδιαθετη θα κρατησεις καπως αρνητικη σταση!!!Μεσα σου δηλαδη θα χαρεις αλλα θα εισαι καπως μαζεμενη!!!!!

      VA:F [1.9.22_1171]
      Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  13. Απάντηση
    Valina
    Σάββατο, 9 Μάιος 2015 ,2:14 μμ

    Καλησπέρα σας! Είδα ένα όνειρο και θα ήθελα τη βοήθειά σας! Είδα στο όνειρο ότι κρατούσα στην αγκαλιά μου δύο μωρά ένα πολύ μικρό και ένα μεγαλύτερο το μικρό κοιμόταν και το μεγαλύτερο απλά καθόταν ήρεμο. Και ξαφνικά βρίσκομαι σε ένα νοσοκομείο και το δικό μου μωρό που είναι πολύ μικροσκοπικό είναι άρρωστο και το εγχειρίζουν! Εγώ κλαίω στην αγκαλιά του πατέρα του παιδιού που στο όνειρο είναι κολλητός μου και είμαι ερωτευμένη μαζί του αλλά εγώ όπως και αυτός έχουμε με άλλα άτομα δεσμό. Να σας πω επίσης ότι όλη αυτή η σχέση μεταξύ εμένα του κολλητού μου και των γύρω μας ισχύει και στην πραγματικότητα αλλά χωρίς τα μωρά!! Τι μπορεί να σημαίνουν όλα αυτά?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
    • Απάντηση
      Ντόρα
      Σάββατο, 9 Μάιος 2015 ,4:20 μμ

      @Valina, Καλησπέρα Βαλινα!Το όνειρο δεν είναι και τόσο καλό ούτε για σένα ούτε για τον κολλητό σου!!Καλό θα ήταν να προσέχετε!!

      VA:F [1.9.22_1171]
      Βαθμολογία: +1 1 ψήφος
  14. Απάντηση
    Νικολέττα
    Παρασκευή, 1 Μάιος 2015 ,5:20 μμ

    Καλησπέρα σας! θα ήθελα να σας ρωτήσω για το όνειρό που είδα.
    Είδα οτι ήμουν στο τρένο(νομίζω) μαζι με καποιον μαζι και ενα παιδακι ετρεχε πανω κατω και μας πείραζε οταν ενοχλήθηκαν μερικοί απο γύρω σηκώθηκα το πήρα αγκαλιά και το κοίμησα, κοιμήθηκε αμέσως στην αγκαλιά μου μετά ρωτησα αυτον που ηταν μαζί μου που να το βάλω να κοιμηθεί και με έδιξε ενα περίεργο καθησμα πισω κολλητά απο εκει που καθόμασταν και το ακούμπησα εκει αλλα φοβομουν μην πέσει μετά απο ώρες στα ξαφνικά χτύπησε ενα τηλεφωνο-ξυπνητηρι (μέσα στο ονειρο) και ετρεξα γρηγορα στο μωρο μην ξυπνησει και το πηρα παλι αγκαλια . Το παιδί ενω στην αρχή του ονείρου ηταν παιδάκι που ετρεχε ζωηρό κατα την μέση του όνειρου που το πηρα αγκαλιά σαν να μίκρυνε σε ηλικία και να έγεινε οπως τα βρέφη .
    Αυτό είδα.
    Είμαι νέα και όχι παντρεμένη.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
    • Φωτογραφία του/της Νεκταρία Απάντηση
      Νεκταρία
      Πέμπτη, 7 Μάιος 2015 ,8:06 μμ

      @Νικολέττα,

      Μια κατάσταση που θα σε εκνευρίσει στην πορεία της ζωής σου, θα γίνει μικρή και αντιμετωπίσιμη όσο περνά ο καιρός και θα συμβιβαστείς μ’ αυτήν.

      VN:F [1.9.22_1171]
      Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  15. Απάντηση
    ΔΕΣΠΩ
    Τετάρτη, 8 Απρίλιος 2015 ,1:30 πμ

    Είδα όνειρο ότι κάποιος διευθυντής μου, που δεν ξέρω γιατί αλλά μου την μπαίνει άσχημα, γέννησε κι άλλο παιδί. Τι μπορεί να σημαίνει αυτό για μένα?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
    • Απάντηση
      eagle
      Τρίτη, 5 Μάιος 2015 ,12:00 πμ

      @ΔΕΣΠΩ, δυστυχως θα βρει ακόμη εναν λογο να σε τσιτωνει και να σε στεναχωρει ο διευθυντής σου…κάτι θα σκαρφιστει….

      VA:F [1.9.22_1171]
      Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
      • Φωτογραφία του/της Νεκταρία Απάντηση
        Νεκταρία
        Τρίτη, 5 Μάιος 2015 ,1:19 μμ

        @eagle,

        Άψογη ερμηνεία.

        @ΔΕΣΠΩ,Η γέννηση παιδιών στην εργασία να ξέρεις δηλώνει ότι θα σου βάλει περισσότερες αρμοδιότητες ή βαρύ φόρτο εργασίας προς τέρψην του. Κάπως έτσι θα καταφέρει να σε τσιτώσει και να σε στεναχωρήσει, όπως σωστά είπε η Eagle.

        VN:F [1.9.22_1171]
        Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  16. Απάντηση
    Χρύσα
    Πέμπτη, 19 Φεβρουάριος 2015 ,10:29 μμ

    Γεια σας, ειδα πριν λιγες μερες στον υπνο μου ενα παραξενο ονειρο. Δεν θυμαμαι παρα πολυ καλα τι γινοταν. Ημουν αρχικα στην Μονεμβασια, ενα μερος στην Πελοποννησο, με την μητερα μου και μια καθηγητρια εκθεσης(η οποια δεν μου κανει μαθημα, την ξερω μονο φατσικα) απο το φροντιστηριο που παω και καναμε μπανιο στη θαλασσα η οποια ηταν παρα πολυ ηρεμη και καθαρη και κοιτουσαμε με μια αδιαβροχη καμερα ενα τσιγαρο ποθ βρισκοταν μεσα στην θαλασσα το οποιο ουτε επεπλεε ουτε ειχε βουλιαξει. Μετα ως δια μαγειας βρεθηκαμε σε μια αιθουσα που εμοιαζε με μια του φροντιστηριου (χωρις τη μαμα μου) και αρχισαμε να βγαζουμε φωτογραφιες μαζι με αλλους καθηγητες και μαθητες. Το δωματιο ειχε κοκκινους τοιχους οπως και στην πραγματικοτητα αλλα ηταν και καπως σκοτεινο. Το σημειο που τραβηξε το ενδιαφερον μου στο ονειρο ηταν οτι καποια στιγμη ετσι οπως βγαζαμε ολοι μαζι φωτογραφιες ενιωσα καποιον να μου πιανει το χερι και οταν γυρισα – εσκυψα το κεφαλι μου για να δω ποιος ηταν ηταν ενα μικρο παιδακι γυρω στα δυο το οποιο ηταν ιδιο με εμενα οταν ημουν σε αυτην την ηλικια μονο που ηταν αγορακι. Φορουσε παρομοια ρουχα με μενα σε μια φωτογραφια οταν ημουν σε αυτη την ηλικια και οταν γυρισα και το κοιταξα μου χαμογελασε πολυ ζεστα και ομορφα. Μετα νομιζω πως το πηρα αγγαλια αλλα δεν ειμαι σιγουρη. Τι μπορει να σημαινει;

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
    • Φωτογραφία του/της Νεκταρία Απάντηση
      Νεκταρία
      Τρίτη, 24 Φεβρουάριος 2015 ,2:56 μμ

      @Χρύσα,

      Αυτό δείχνει ότι είσαι πολύ κουρασμένη από τα μαθήματα. Είσαι αγχωμένη και θέλεις διακοπές, να ηρεμήσεις. Όλο αυτό σκοτίζει το υποσυνείδητό σου που ζητά μια αλλαγή παραστάσεων, διότι έχει βαρεθεί την μόνιμη κατάσταση που του υποβάλλεις καθημερινά. Άρα, χρειάζεσαι διακοπές.

      VN:F [1.9.22_1171]
      Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  17. Απάντηση
    pepy
    Τρίτη, 10 Φεβρουάριος 2015 ,11:25 πμ

    Ειδα στον υπνο μου χθες οτι ειχαμε στο σπιτι μου με την οικογενεια μου ενα μικρο και πολυ ομορφο βρεφος δεν θυμαμαι πως το αποκτησαμε αλλα λεει ηταν πολυ ομορφο ειμασταν χαρουμενοι που το βλεπαμε ηταν πασρα πολυ μικρουλι και το βλεπαμε και το θαυμαζαμε το πιαναμε απαλα και το περιποιουμασταν…τι σημαινει;;

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
    • Φωτογραφία του/της Νεκταρία Απάντηση
      Νεκταρία
      Δευτέρα, 16 Φεβρουάριος 2015 ,8:44 μμ

      @pepy,

      Είναι κάτι καινούριο που θα αποκτήσετε. Ένας νέος γάμος, μια νέα δουλεια. Κάτι καινούριο που θα σας δώσει μεγάλη χαρα. Κάθετι καινούριο λοιπόν το περιποιούμαστε, όπως ένα γλυκό μωράκι. Υπάρχει ένα ποσοστό 20% να είναι προφητικό όνειρο. Δηλαδή κάποιος από το περιβάλλον σου ή εσύ η ίδια να αποκτήσεις παιδί.

      VN:F [1.9.22_1171]
      Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  18. Απάντηση
    όλγα
    Πέμπτη, 18 Δεκέμβριος 2014 ,12:16 μμ

    Ειδα στον υπνο μου οτι ημουνα καπου σε μια θαλασσα και ειδα την παλια μου κολλητη 18 χρονια που με εχει πληγωσει και μετα βρεθηκα στο κτημα του αγοριου μου…Εκει ειχα ενα μωρο δικο μου ενα κοριτσακι δυο-τριων μηνων και ητανε χαρουμενο συνεχεια…Μετα απο λιγο πλακωσανε συγγενεις δικοι του στο σπιτι (αν σημαινει κατι αυτο) και στο τελος μαλωσα με εναν αστυνομικο που βρεθηκε και αυτος απο το πουθενα εκει….τι σημαινει αυτο το ονειρο? ( α και καποιος μου εδωσε ενα μπουκαλακι με μελανι πενας μπλε)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  19. Απάντηση
    κατια
    Δευτέρα, 20 Οκτώβριος 2014 ,12:59 μμ

    Γεια σας ειδα ονειρο οτι η συννεφαδα μου ειχε ενα αγορακι,η οποια δεν εχει ακομα παιδακι, και το ειδα πολυ αδυνατο με παραξενο κεφαλι και το πηρα στην αγκαλια μου και ηταν σαν πουπουλο ελαφρυ και αυτη ανησυχουσε γιατι δεν μεγαλωνε και της ελεγα να το πηγαιναμε σε γιατρο για να το εξετασουνε. Τι σημαινει αυτο?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
    • Φωτογραφία του/της Νεκταρία Απάντηση
      Νεκταρία
      Τρίτη, 21 Οκτώβριος 2014 ,9:32 πμ

      @κατια,

      Ευτυχώς που δεν έχει. Θα είχε κακιά εξήγηση ότι το μωρό της θα αρρωστήσει σοβαρά με την κακιά αρρώστια μηνιγγίτιδα. Είδες από τι γλίτωσε; Τυχερή ήταν. Το όνειρο όμως στην περίπτωση που δεν έχει παιδί δηλώνει ότι έχει αυτό τον καημό να αποκτήσει παιδί. Αυτός ο καημός την τρώει. Φοβάται μήπως μείνει άκληρη. Θα το καταφέρει, φτάνει να πολεμήσει γι’ αυτό. Αν δει ότι γέννησε και το μωρό ήταν μια χαρά, τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να αποκτήσει. Όχι όμως τώρα.

      VN:F [1.9.22_1171]
      Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  20. Απάντηση
    Στέλλα
    Δευτέρα, 28 Ιούλιος 2014 ,1:13 μμ

    Γειά σας.Ειδα οτι κρατούσα ένα θηλυκό μωρο το οποίο δεν γέννησα εγώ αλλά ήταν δικό μου. Δεν έκλαιγε αλλά γελούσε κ εγώ ένιωθα καλά που την κρατούσε κ μερικές φορές λέει παραλίγο να μου πέσει απο τα χέρια αλλά τελευταία στιγμή την έπιανα. Τι σημαίνει αυτό?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  21. Απάντηση
    ΝΙΚΟΣ
    Παρασκευή, 4 Ιούλιος 2014 ,7:36 μμ

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟ ΤΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΗΝΑ ΟΝΕΙΡΑ ΒΓΕΝΟΥΝ?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
    • Φωτογραφία του/της Νεκταρία Απάντηση
      Νεκταρία
      Πέμπτη, 10 Ιούλιος 2014 ,1:04 μμ

      @ΝΙΚΟΣ,
      Αν είσαι από τα άτομα που δουλεύεις το πρωί και κοιμάσαι το βράδυ και ξυπνάς το πρωί για να πας στη δουλειά σου όχι, τα απογευματινά όνειρα είναι ενύπνια άνευ σημασίας βγαλμένα από το μυαλό. Δεν συνεργάζεται το υποσυνείδητο, αλλά αυτό δεν ισχύει στα άτομα που ο κανονικός τους ύπνος είναι ο πρωινός και ξυπνούν το βραδάκι για να πάνε στη βραδινη τους δουλειά. Τότε, τα απογευματινά όνειρα βγαίνουν κανονικά. Αν ειδικά κοιμηθούν για μια λιγόωρη σιέστα και οι δύο περιπτωσεις ατόμων, βλέπουνε ενύπνια και όχι όνειρα. Αν ο νυχτοφύλακας όμως βρει πρωινή δουλεια και αλλάξει ο κύκλος του, τότε το σώμα αργεί να προσαρμοστεί στη νέα του κατάσταση και ο οργανισμός του βλέπει πολλά ενύπνια, εφιάλτες και έχει αυπνίες και βραχνάδες, μέχρι να συνηθίσει τη νέα του κατάσταση. Κάποτε αυτό γίνεται, αλλά το άτομο υποβάλλεται σε ταλαιπωρία. Ένα άτομο, επίσης, που ταξιδεύει συχνά και πηγαίνει σε μέρη με διαφορετικές ώρες υποβάλλει τον εαυτό του σε σύγχυση, μέχρι να συνηθίσει το νέο ωράριο. Άρα, για τον άνθρωπο που ξυπνά το πρωί κανονικά τα απογευματινά όνειρα δεν έχουν σημασία, όπως αντίστοιχα για τον άλλο τα βραδυνά δεν έχουν. Ανάλογα τι άτομο είσαι λοιπόν και σε τι ωράρια κοιμάσαι θα βρεις και την ανάλογη απάντηση που σου ταιριάζει.

      VN:F [1.9.22_1171]
      Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  22. Απάντηση
    αλεξπαν
    Πέμπτη, 5 Ιούνιος 2014 ,10:04 πμ

    Γεια σας.ειδα στν υπνο μου την κορη μου που ειναι 7 μηνων να εχει μεγαλωσει 20 χρονων και να ετοιμαζεται να παντρευτει.τι σημαινει?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
    • Φωτογραφία του/της Νεκταρία Απάντηση
      Νεκταρία
      Πέμπτη, 10 Ιούλιος 2014 ,8:49 μμ

      @αλεξπαν,

      Μη με παρεξηγήσεις είσαι μια χαζομαμά. Όλες το ίδιο βλέπουν φίλη μου όταν έχουν μωράκι. Είναι ένα συνηθισμένο όνειρο για μια μαμά όταν είναι το πρώτο της παιδί. Αναρωτιέται πως θα είναι στα είκοσι και βλέπει αυτό το όνειρο. Άλλες μαμάδες βλέπουν τα σταδια ανάπτυξης του μωρού. Από εδώ και πέρα όλα σου τα όνειρα θα έχουν πρωταγωνίστρια την πριγκίπισσά σου. Αν όμως είσαι άνδρας να ξέρεις ότι τα ίδια και χειρότερα ισχύουν για τους χαζομπαμπάδες. Να σου ζήσει και να τη χαρείς νυφούλα.

      VN:F [1.9.22_1171]
      Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  23. Απάντηση
    Σωτηρης
    Τετάρτη, 2 Απρίλιος 2014 ,2:39 μμ

    Kalimera. ua uela mia eksigisi dto xtesino efialti / oneiro.
    hmoun me ton aderfo mou kai thn ginaika tou se enan dromo kai pigainame aerodronmio, alla en kinisei to autokinhto eprepe na mpoun mesa. den ta katafernan omos opote blepontas tous apo to kanthrepsti ekopsa na mpoun ekeinh thn ora eida oti mazi tous einai h ginaika mou kai to neogenito koritsaki mas kai erxontai mazi tou. i mikri omos ekeinh thn ora tous ksefeygei kai den thn blepoun eno ego enagonios tous fonazo to paidi to paidi alla den akoun . ekeinh tin ora eno exei mpei sthn dipla lorida pernaei ena autokinhto kai thn skotonei. ego entromos blepo oti ekeini tin ora pigainoun na doun gia thn mikrh kai ego kano anastrofi kai tromagmenos kai sokarismenos pao pros to meros tou atyxximatos. ekei blepo oloi na psaxnoun kai o odigos tou autokinhtou pou thn skotose einai pappas. i mikrh den tin blepoume pouthena alla ola deixnoun oti pethane. ekeinh thn ora ksipnao kai htan toso alithino pou etreksa sthn kounia ths na thn do.

    euxaristo.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
    • Φωτογραφία του/της Νεκταρία Απάντηση
      Νεκταρία
      Πέμπτη, 3 Απρίλιος 2014 ,10:11 πμ

      @Σωτηρης,

      Έχεις ξεπεράσει το όριο των greeklish. (μέχρι 10 γραμμές). Γράψε το στα ελληνικά για να λάβεις απάντηση.

      VN:F [1.9.22_1171]
      Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
      • Απάντηση
        Σωτήρης
        Παρασκευή, 4 Απρίλιος 2014 ,9:05 μμ

        @Νεκταρία,

        Καλησπέρα, θα ήθελα μια εξήγηση για το προχτεσινό όνειρο εφιάλτη.
        Ήμουν με τον αδερφό μου και την γυναίκα του σε έναν δρόμο και πηγαίναμε αεροδρόμιο, αλλά έπρεπε να μπουν εν κινήσει στο αυτοκίνητο που οδηγούσα εγώ .
        Δεν τα κατάφερναν όμως οπότε βλέποντας τους έκοψα για να με φτάσουν. Εκείνη την ώρα είδα από τον καθρέπτη τον δεξί ότι μαζί τους ήταν η γυναίκα μου και το μικρό μας κοριτσάκι ετών ενάμιση , η μικρή όμως εκείνη την ώρα τους ξεφεύγει ( ενώ στην πραγματικότητα δεν περπατάει ακόμα )και δεν την βλέπουν, ενώ εγώ εναγωνίως τους φωνάζω <> αλλά δεν ακούν.εκείνη την στιγμή ενώ μπήκε στην δίπλα λωρίδα περνάει ένα διερχόμενο αυτοκίνητο και την σκοτώνει . Εγώ έντρομος βλέπω ότι εκείνη την ώρα πηγαίνουν να δουν για την μικρή και εγώ κάνω αναστροφή και τρομαγμένος και σοκάρισμένος πάω να δω στο χώρο του δυστυχήματος. Εκεί βλέπω ότι ο οδηγός του αυτοκινήτου που την χτύπησε είναι Παππάς. Η μικρή δεν την βλέπουμε πουθενά αλλα το αίσθημα είναι ότι πέθανε. Εκείνη την ώρα ξυπνάω και ήταν τόσο αληθινό που μέσα στην νύχτα τρέχω στην κούνια να δω αν είναι καλά.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
        • Φωτογραφία του/της Νεκταρία Απάντηση
          Νεκταρία
          Δευτέρα, 7 Απρίλιος 2014 ,6:12 μμ

          @Σωτήρης,

          Θα πρέπει να προσέξεις διότι το κοριτσάκι σου κινδυνεύει. Όχι να πεθάνει. Αποκλείεται αυτό, αλλά γενικά κινδυνεύει. Αυτό τον καιρό πρέπει να την προσέχετε. Πάντως το καλό είναι ότι θα ζήσει πολλά χρόνια. Το κακό είναι ότι την χτύπησε παπας και όπως ξέρεις ο παπάς δεν έχει καλή εξήγηση στο όνειρο.

          VN:F [1.9.22_1171]
          Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  24. Απάντηση
    Βάσια
    Τετάρτη, 11 Δεκέμβριος 2013 ,7:34 μμ

    Γειά σας,
    Είδα χτες βράδυ ένα περίεργο όνειρο και έχω αναστατωθεί! Είδα ότι είχα κάτι ενοχλήσεις στο στήθος/κοιλιά και στη συνέχεια είδα στον καθρέφτη ότι ήμουν έγκυος αλλά με τη διαφορά ότι ΔΕΝ είχε φουσκώσει η κοιλιά μου, αλλά το ένα μου στήθος (μάλιστα,το μωρό διαγραφόταν μέσα από το ένα μου στήθος, μπορούσα να δώ τα χαρακτηριστικά του). Στη συνέχεια (αφού γέννησα/χωρίς να δώ τη γέννα) ενημερώθηκα ότι το μωρό ήταν παραμορφωμένο και ότι ΔΕΝ είχε χέρια αλλά κάτι σαν πορτοκαλί/χρυσά μικρά φτερα αντι για χέρια! Γνωρίζετε μήπως τι σημαίνει?
    Ευχαριστώ πολύ!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
    • Φωτογραφία του/της Νεκταρία Απάντηση
      Νεκταρία
      Σάββατο, 22 Μάρτιος 2014 ,2:38 μμ

      @Βάσια,

      Επειδή ήταν μέσα στον καθρέπτη όλα αυτά δηλώνει ότι ποτέ δεν θα γίνουν αυτά τα φριχτά πράγματα στην πραγματικότητα. Είναι απλοί φόβοι.

      VN:F [1.9.22_1171]
      Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  25. Απάντηση
    dimi
    Παρασκευή, 8 Νοέμβριος 2013 ,6:14 μμ

    καλησπερα,εγω ειδα στο ονειρο μου τον προσφατα
    πεθαμενο πατερα της κολλητης μου να σκοτωνει ενα μωρο…τι σημαινει αυτο;σας παρακαλω απαντηστε μου

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  26. Απάντηση
    Αντζι
    Δευτέρα, 23 Σεπτέμβριος 2013 ,9:09 μμ

    geia sas!! h mhtera mou eide oth eixa genhsei ena koritsaki kai eixa paei spiti mou me to mwro stin agalia mou… th sumenei auto…???????? sas parakalw apanthste mou giati 8a trela8w

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  27. Απάντηση
    Stephanie
    Κυριακή, 23 Ιούνιος 2013 ,3:18 μμ

    geia sas. i mitera mou ide oneiro pws kratouse stin agkalia tis ena vrefos,agoraki,ksatho me mple matia kai pws itan to eggoni tis. ti simenei auto?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  28. Απάντηση
    Εμμι
    Σάββατο, 22 Ιούνιος 2013 ,10:54 πμ

    Kalhmera!Eida pws apoktisa mwro(den eida omws oti hmoun egyos) ena para poly omorfo mwro.To kratousa sthn aggalia mou kai katalavena mesa ston upno mou to sunesthima pws to agapousa polu kai to thaumaza gt htan polu omorfo.Tous dikous mou tous eida se trapezi na trwne kai tous phga to paidi gia na to doun kai to poernane sunexeia aggalia (parolo pou exw sxesh den ton eida kapou mesa sto oneiro,san na to eixa monh mou)to thema einai omws oti to mwro arxise na megalwnei grigora ekei pou to eblepa neogennhto meta htan kapou 6mhnwn kai meta kapou 2-3 xronwn mou milouse kiolas alla den thimamai tpt apo auta pou mou elege….Auth h allagh ti shmainei?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  29. Απάντηση
    katerina
    Τετάρτη, 27 Φεβρουάριος 2013 ,6:46 μμ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ!ΕΙΔΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΕΓΚΥΟΣ(ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ 7 ΜΗΝΩΝ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΑΓΟΡΑΚΙ) ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΕΙΧΑ ΦΟΥΣΚΩΜΕΝΗ ΚΟΙΛΙΑ,ΚΟΙΜΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΞΥΠΝΑΩ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΜΟΥ ΙΣΗ ΤΗΝ ΠΙΑΝΩ Κ ΕΙΠΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?ΜΕ ΕΙΠΕ ΓΕΝΝΗΣΕΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙΠΟΤΑ?ΛΕΩ ΟΧΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙΠΟΤΑ Κ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΩΡΟ?ΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ Κ ΕΙΠΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΗΤΑΝ ΣΚΕΠΑΣΜΕΝΟ ΜΕ ΚΟΥΒΕΡΤΑ ΕΠΑΙΞΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΡΤΑ Κ ΠΑΩ ΝΑ ΞΕΣΚΕΠΑΣΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΜΩΡΟ ΤΗΝ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΡΤΑ Κ ΒΛΕΠΩ ΕΝΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΑΓΟΡΑΚΙ ΜΟΥ ΧΑΜΟΓΕΛΟΥΣΕ ΠΟΛΥ!!!ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ!!!
    ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΟ ΝΕΟ!! :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
    • Απάντηση
      Νεκταρία Γ.
      Πέμπτη, 28 Φεβρουάριος 2013 ,11:33 πμ

      @katerina,

      Όχι, είναι υπέροχο σου εύχομαι πολύ γρήγορα να το αποκτήσεις. Καλή λευτεριά. Επειδή είσαι πραγματικά έγκυος έχει καλή εξήγηση. Σε άλλες περιπτώσεις η εξήγηση δεν είναι καλή. Στο βάθος έχεις φοβίες. Φοβάσαι ότι δεν θα πάνε καλά. Σε βεβαιώνω ότι θα γεννήσεις έναν παίδαρο.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  30. Απάντηση
    ANTI
    Τρίτη, 20 Νοέμβριος 2012 ,2:44 μμ

    Τοτε ζητω συγνωμη!!Αλλα με αυτον τον τροπο,ο κοσμος μπερδευετε και ειδικα αυτοι που τα πιστευουν ακραδαντα!!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
    • Φωτογραφία του/της Η ομάδα του Ονειροκρίτη Απάντηση
      Τρίτη, 20 Νοέμβριος 2012 ,7:45 μμ

      @ANTI, Οι εξηγήσεις είναι στην ουσία «λαϊκή σοφία», δεν είναι απόλυτες και δεν χρειάζεται να υπάρχει λόγος ανησυχίας. Δοκίμασε να γράψεις κάποιο σχόλιο στην «ονειροπαγίδα» μας, μπορεί κάποιος από τους χρήστες μας να σε βοηθήσει σε αυτό που ψάχνεις. Σε ευχαριστούμε που μας προτιμάς.

      VN:F [1.9.22_1171]
      Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  31. Απάντηση
    xenia
    Δευτέρα, 19 Νοέμβριος 2012 ,10:42 μμ

    Geia sas! H mhtera mou eide sto oneiro tis oti hmoun 8 mhnwn,me kratouse aggalia kai m eide toso ka8ara wste n 3upnhsei taragmenh! Egw eimai 20! M eipe oti auto einai laxtara kai n prosexw alla apo oti diavazw apo tis ermhneies den isxuei.!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
    • Απάντηση
      Νεκταρία Γ.
      Πέμπτη, 28 Φεβρουάριος 2013 ,11:36 πμ

      @xenia,

      Απλά η μητέρα σου σε βλέπει ακόμα σαν το μωρό της. Δεν έχει συνειδητοποιήσει ότι έγινες γυναίκα. Δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας. Αν το έβλεπες αυτό το όνειρο εσύ, δηλώνει ότι είσαι άτομο που παλιμπαιδίζει και συμπεριφέρεται σαν μωρό, πράγμα που δεν ισχύει.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  32. Απάντηση
    ΑΝΤΙ
    Δευτέρα, 19 Νοέμβριος 2012 ,3:52 μμ

    Μας δουλευετε ψιλο γαζι,η αλλη εξηγηση που εχετε μεσα στο site…λεει ακριβως τα αντιθετα..ελεος!!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
    • Φωτογραφία του/της Η ομάδα του Ονειροκρίτη Απάντηση
      Δευτέρα, 19 Νοέμβριος 2012 ,4:02 μμ

      @ΑΝΤΙ, Αγαπητή οι πληροφορίες που βλέπεις σε αυτή την ιστοσελίδα είναι από διάφορες πηγές και πολλές φορές οι εξηγήσεις δίνονται εντελώς διαφορετικά. Έχουμε δώσει την δυνατότητα σχολιασμού για να γίνεται συζήτηση για τις εξηγήσεις και ο καθένας να δίνει την άποψή του. Δεν δουλεύουμε κανένα, η ιστοσελίδα είναι εδώ και είναι δωρεάν για τον καθένα να την χρησιμοποιήσει όπως θέλει.

      VN:F [1.9.22_1171]
      Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
    • Απάντηση
      Νεκταρία Γ.
      Πέμπτη, 28 Φεβρουάριος 2013 ,11:28 πμ

      @ΑΝΤΙ,

      Εγώ ειδικά λίγες φορές συμβουλεύομαι τον ονειροκρίτη. Προσπαθώ με διαίσθηση ή έμπνευση να ερμηνεύσω κάποιο όνειρο. Βλέπω το όνειρο, συγκεντρώνομαι πάνω σ’ αυτό και μοιάζει σαν να ανοίγει ένα κανάλι και μου δίνει την ερμηνεία ουρανοκατέβατα, αλλά αυτό δεν γίνεται με όλα τα όνειρά σας. Γι’ αυτό κάποια δεν παίρνουν απάντηση άμεσα. Αν συμφωνεί ή διαφωνεί με ένα όνειρο είναι συμπτωματικό. Βλέπετε ότι έχω άλλου είδους τακτική, δουλεύω με άλλο σύστημα. Μην επηρεάζεσαι από κανένα, παρά μονάχα τη ζωή σου, που εκείνη εύχομαι να σου τα φέρει όπως επιθυμείς.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  33. Απάντηση
    Ευαγγελία
    Κυριακή, 23 Σεπτέμβριος 2012 ,10:54 μμ

    Είμαι έγκυος 7 μηνών και 14 ημερών αλλά είμαι στο νοσοκομείο εδώ και 18 ημέρες.
    ο άντρας μου ονειρεύτηκε ότι κρατήσουσε στα χέρια του ένα μωρό κοριτσάκι στο υπνοδωμάτιο μας με μαύρα μαλλιά πήγε να του πέσει αλλά το κράτησε τελικά.
    εγώ κυοφορώ αγόρι
    Τί σημαίνει αυτό ?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  34. Απάντηση
    Χρὐσα
    Τετάρτη, 29 Αύγουστος 2012 ,10:23 πμ

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!ΕΙΔΑ ΕΝΑ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΟΝΕΙΡΟ. ΗΜΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΓΕ ΕΝΑ ΜΩΡΑΚΙ-ΑΓΟΡΑΚΙ, ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΔΩΣΕ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΑΩ ΚΑΙ ΕΓΩ. ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΙΔΑ ΝΑ ΦΛΕΡΤΑΡΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΚΟΠΕΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΔΩΣΑ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ ΤΟΝ ΜΠΕΜΠΗ. ΣΗΚΩΘΗΚΑ ΚΑΙ ΕΦΥΓΑ. ΜἈΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΠΙΑ,ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣΕΙ!!!ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΤΕ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ??

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  35. Απάντηση
    Ελενη
    Παρασκευή, 20 Ιούλιος 2012 ,4:17 μμ

    Εχθες το βραδυ ειδα οτι ξαφνικα ημουν ετοιμη να γεννησω.Οταν γεννησα εκανα δυο κοριτσακια και τα θυλασα.Οταν τελιωσε το ενα κοριτσακι μου εκανε εμετο …..Μπορειτε να μου απαντησετε παρακαλω το ονειρο με εχει ταραξει πολυ. Ευχαριστω

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
    • Απάντηση
      koriiiiiiiiiiiiiiii
      Κυριακή, 9 Σεπτέμβριος 2012 ,1:43 πμ

      kalispera
      oneireytika oti evgena apo to kipo kai piso mou itan ens koritsaki 2 3 eton kai me akolouthoyse forouse ena roz polixromo forema eixe spasta mallia kastana san ta dika mou kai piasmena sti mesi gkriniaze kai tis elega pigene sti mama sou kai mou pe anastasia me lene (ego thelo na vgalo ti kori mou natalia kai exo dio agoria den exo kori oute eimai egkios )

      VA:F [1.9.22_1171]
      Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  36. Απάντηση
    ρενα
    Παρασκευή, 6 Ιούλιος 2012 ,9:15 πμ

    ειδα ενα πολυ παραξενο ονειρο, μια φιλη μου ηταν εγγυοσ(στην πραγματικοτητα γεννησε πριν τεσσερισ μηνεσ)δεν ειδα την κοιλια της φουσκωμενη παρα μονο το βρεφος το οποιο εβγαζε και εβαζε ξανα στην κοιλια της. το μωρο ηταν 7 μηνων. δεν εβλεπα την διαδικασια πως βαζει ξανα το μωρο στην κοιλια αλλα υποτιθεται οτι το εκανε και με ανεση.το μωρο γελαγε και φαινοταν σαν 2 μηνων.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  37. Απάντηση
    Μαρία
    Πέμπτη, 14 Ιούνιος 2012 ,8:22 μμ

    Είδα στον ύπνο μου πως καθόμουν στο τζάκι του σπιτιού μου και πως άξαφνα μες τις φλόγες καιγόταν ένα μωρό και πάλευα να βγάλω αλλά δεν μπορούσα γινόταν, το έβλεπα να καιγόταν απλώς καθώς προσπαθούσα να το βγάλω από τις φλόγες, μετά όταν κάηκε καθόμουν και μάζευα τις στάχτες του και έκλαιγα… τι μπορεί να σημαίνει αυτό;; Από εκείνη την ώρα έχω ένα κακό προαίσθημα…! :/

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  38. Απάντηση
    mariannaa
    Σάββατο, 9 Ιούνιος 2012 ,9:48 μμ

    eida oti i fili ekinou p agapousa genise na moro kai den to i8ele kai to megalona ego me ton agapimeno tis ton opio agapo ti simainei afto???

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  39. Απάντηση
    axileas
    Παρασκευή, 13 Απρίλιος 2012 ,2:00 μμ

    Eida oti gennousa averta mwra ta opoia htan kakasxhma kai bgainontas mas brizan kai me dagkwnan.etrexa na glitwsw alla to agori m me kratouse gt ta h8ele kai 3afnika metamorfwnetai se monokero kai shkwnetai leei sta duo podia kai mou dinei mia…xamos..kai meta ekei pou etrexa, o steven hawkins anoi3e mia skoulikotrupa sto xrono kai mphka kai gurisa pisw prin arxisw na gennaw kai autoktonhsa kaerfwnontas sthn koilia m ena katana.sas parakalw e3hghste mou ti mporei na shmainei auto..euxaristw.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  40. Απάντηση
    Βικουλα 
    Τρίτη, 10 Απρίλιος 2012 ,10:33 πμ

    Καλημέρα.είμαι παντρεμένη κ έχω κ δυο παιδια αγόρι κ κορίτσι το δεύτερο..είδα στο ονειρο ότι είχα δυο παιδια(αγόρι, κορίτσι) στην κοιλιά μου κ το πρώτο(κορίτσι αλλα δεν είμαι 100%σίγουρη)το γέννησα κανονικά κ μετα πρωσπαθουσα να γέννησω το δεύτερο (μάλλον αγόρι)αλλα μάταια γιατί δεν έβγαινε κ οι γιατροί μου είπαν ότι είναι νεκρο γίαυτο δεν βγαίνει το μωρό κ απο την άλλη ότι είναι ψευτοκυηση(το 2 παιδι) αλλα έβλεπα την κοιλιά μου πρησμενη ακόμη κ έλεγα «αποκλείεται εγω έχω κίαλλο παιδι μέσα μου».απαντησες μου σας παρακαλώ.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  41. Απάντηση
    maria
    Δευτέρα, 19 Μάρτιος 2012 ,12:19 πμ

    eida sto oneiro mou oti jennisa ena moro moni mou entelws kai to pira kai to eplyna apo ta aimata kai einai ena panemorfo moraki.eimai apla se sovari sxesi.ti simainei?den jipnisa me poli kali dia8esi

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  42. Απάντηση
    δημητρα
    Παρασκευή, 10 Φεβρουάριος 2012 ,10:08 πμ

    ειδα στον υπνο μου οτι ειχα ενα μωρο στην αγκαλια μου οτι το ειχα γεννησει εγω και δεν ειχα να το ταισω και αυτο εκλεγε και καποια στιγμη ειδα οτι ειχε κανει τα κακα του καιλιγο λεροθικα εγω τι συμενει το ονειρο?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  43. Απάντηση
    Elena
    Τετάρτη, 4 Ιανουάριος 2012 ,2:12 μμ

    Είδα ότι ήμουν στο σπίτι μιας φίλης μου κ στο κρεβατι της είχε ενα μωρακι νεογεννητο.
    Και ρωταω μια αλλη φιλη μου που ημασταν μαζι, καλα αφου δουλευει τοσες ωρες που το αφηνει το μωρο;
    Και μου απανταει οτι το αφηνει μονο του στο σπιτι και τοτε της ειπα οτι μπορει να το κραταει η μητερα μου οταν λειπει.

    Σημ. δεν το κραταγε κανεις αγκαλια το μωρο.

    τι σημαινει;

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  44. Απάντηση
    ritsa
    Σάββατο, 31 Δεκέμβριος 2011 ,4:38 μμ

    eida oneiro oti eixa genisei ena polu omorfo mwro! mia kori ! kai tin thilaza! kai eniwtha oti itan i pio omorfi kai xalari stigmi tis zois mou! ti simainei afto? eimai egkios kai akoma den kseroume to fulo tou mwrou mas :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  45. Απάντηση
    ΣΜΑΡΑΓΔΑ
    Δευτέρα, 5 Δεκέμβριος 2011 ,11:39 πμ

    ειδα στο ονειρο μου το μωρο μου νεκρό.η μορφη του ηταν αλοιωμενη (δεν εμοιαζε με το κοριτσακι μου). περισσοτερο εμοιαζε με γατακι νεκρο και ειχε μεγαλα μπλε ματια. τι σημαινει αυτό? ειναι ανυσηχητικο?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  46. Απάντηση
    Ιωάννα
    Κυριακή, 4 Δεκέμβριος 2011 ,10:14 μμ

    Καλησπέρα, με ειδε η αδερφή μου στον υπνο της οτι έκανα μωρο με τον πρωην άντρα μου, ένα αγοράκι, και ήταν πάρα πολύ όμορφο και ερχοταν κοσμος σπίτι και εγω έμενα συνεχεια με το μωρο, δεν πηγαινα εκει που ήταν ο κόσμος.
    Εμεις στην οικογενεια μου το αγόρι το έχουμε για στεναχωρια και το κοριτσι για χαρα. Εσείς τι λέτε????

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  47. Απάντηση
    Εύα
    Παρασκευή, 4 Νοέμβριος 2011 ,10:09 μμ

    ειδα 1 μωρο .. που καποια στιγμη τ πηρα στην αγκαλια μ .. μετα απο λιγο το αφησα στην κουνια τ .. μεσα στην οποια ειδα μαζι με τα παιχνιδια του ενα πλαστικο …πεος.. κ μαλιστα μ εκανε εντυπωση .. τι σημαινει αυτο ???

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  48. Απάντηση
    δεσπω
    Παρασκευή, 2 Σεπτέμβριος 2011 ,7:59 πμ

    είδε ο αντρας μου τον εξης εφιαλτη:
    Είμασταν στο σπιτι των γονιων του στην Λεμεσσο, είδε θάνατο και το σπιτι περιτρυγιρισμενο απο κακο, ενα μωρο με αιμα που στεγνωσε, το μωρο ηταν αμιλητο και ακινητο αλλα ζωντανο. και φαντασματα τα οποια δεν τα εβλεπες αλλα τα ενιωθες οτι ηταν εκει.

    Τι μπορει να σημαινει?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  49. Απάντηση
    Κατερίνα
    Παρασκευή, 26 Αύγουστος 2011 ,8:08 πμ

    Είδα στον ύπνο μου ότι μία φίλη μου η Ελευθερία μου έφερε σπίτι ένα μωρό το οποίο στον ύπνο μου γινόταν χελώνα.Το είχα αγκαλίτσα και το έπαιζα αλλά μετά το μωρό ήταν μισό μωρό μισό χελώνα.Είμαι έγκυος μήπως θα πάθω κάτι?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  50. Απάντηση
    elena
    Σάββατο, 20 Αύγουστος 2011 ,10:08 μμ

    eida pws imoun mesa se ena aytokinito sto pisw kathisma kai kratousa sta xeria mou ena mwro 3 xronwn peripou pou omws den itan diko mou alla eixa tin eythini tou.itan sovaro polu kai mou eipe kapoia stigmi mi me afineis! enw tou eixa pei pws de tha to afisw ekeini ti stigmi irthan kapoia atoma pou mou elegan na pame na diaskedasoume se mia paralia kai epsaxna aformes na paw xwris na to kserei!parolayta eniwtha truferotita gia ayto

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  51. Απάντηση
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    Τρίτη, 19 Ιούλιος 2011 ,11:19 πμ

    eida ston ypno mou thn anipsia mou poy einai neogenniti kai pire to onoma tis miteras mou pou eixe peuanei edv kai 16 xronia. itan sta xeria kapoiou kai gelouse kai enoiotha pos einai h mhtera mou ti mporei na einai ayto?????eyxaristv ek ton proteron

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  52. Απάντηση
    William
    Κυριακή, 17 Ιούλιος 2011 ,9:51 πμ

    Geia sas. Eida sto oveiro mou oti briskomouv sto spiti tns giagias mou pou exei pe8avei kai pou eivai adeio apo epipla kai briskomouv sto xwro tou saloviou. To patwma ntav kalumevo me xartovia kai ksafvika ekei pou stekomouv stn mesn tou dwmatiou paratnrnsa treis mikrous swrous sav lekedes sto patwma. Ka8ws plnsiasa se evav apo tous lekedes sto patwma va dw ti akribws eivai, paratnrnsa pws ntav mikroi swroi apo polu mikra kokkiva keramidi fidia (emoiazav perissotero me megala skoulikia). Arxika fobn8nka mias kai fobamai ta erpeta ala siga siga paratnrnsa episns pws emoiazav malov vekra giati apla koitovtav stous mikrous swrous akivnta , perixumeva se eva ugro sav zele. Eva apo auta, to opoio eixe kai mia asprn kummatistn grammn kata mnkos tou ksafvika prospa8nse va kouvn8ei kai tevtw8nke ligo pros to meros mou ala meta emeive akivnto. Ksafvika, mpnke mesa sto dwmatio mia sugkevns mou kai me phre gia va fugoume apo to spiti. 8a mporouse kaveis va mou eksngnsei ti snmaivei?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  53. Απάντηση
    άννα
    Κυριακή, 17 Ιούλιος 2011 ,1:05 πμ

    είδα στον ύπνο μου τον νεκρό αδελφό μου να κρατάει το μωρό της κόρης μου…. τι μπορεί να είναι αυτό?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  54. Απάντηση
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    Παρασκευή, 15 Ιούλιος 2011 ,7:13 μμ

    ΕΙΔΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΩΡΟ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΜΟΥ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΤΟΥ ΕΛΕΓΑ… ΧΑΜΟΓΕΛΩΝΤΑΣ ΓΛΥΚΑ.. ΕΝΤΟΜΕΤΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ 6 ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 5 ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΑ ΚΙΟΛΑΣ(ΑΛΗ8ΙΝΑ) ΕΙΜΑΙ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΙ 15 ΧΡΟΝΟΝ.. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ??

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  55. Απάντηση
    ΓΙΩΤΑ
    Πέμπτη, 30 Ιούνιος 2011 ,9:05 πμ

    Ειδα στον υπνο μου ότι η αδελφή μου κρατούσε ένα μωρό κοριτσάκι και το τάιζε, όμως το μωρό ήταν της κόρης μου που είναι αρραβωνιασμένη. Εγώ προσπαθούσα να του μιλήσω για να πει μπαμπα αλλα μυ φαινόταν παράξενο που το μωρό ήτων της κορης μου γιατί δεν την ειχα δει λεει έγκυο αλλα ούτε και είχε γίνει γάμος.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  56. Απάντηση
    anta
    Τρίτη, 28 Ιούνιος 2011 ,11:25 πμ

    eida oti gennisa ena panemorfo agoraki pou emoiaze polu ston desmo m… alla itan ligo xontrouli……… ti simainei???

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  57. Απάντηση
    kamelia
    Σάββατο, 18 Ιούνιος 2011 ,10:01 πμ

    ida oniro oti kratousa ena moro pano mou den itan diko mou ke prospathousa na kanoniso kati doulies pou itan gia ton gio mou ospou vrika ena gnosto mou ke tou to edosa ti simeni

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  58. Απάντηση
    ΝΕΚΤΑΡΙΑ
    Τρίτη, 31 Μάιος 2011 ,2:26 μμ

    Είδα πως αποκτήσα ένα παίδι αλλα χώρις να δω την γέννα.Το είχα αγκαλιά συνέχεια. Δεν θυμάμαι και πολλά μόνο ότι μεγάλωνε γρήγορα. Τι μπόρει να σημένει?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  59. Απάντηση
    Νατασα
    Κυριακή, 29 Μάιος 2011 ,10:57 πμ

    Kalimera. eida xthes ston upno mou oti hmoun se ena mieutirio kai gennisa ena koritsaki poli omorfo,to opoio eixe ta xaraktiristika ta dika mou kai tou agoriou mou. hmoun leei poli xaroumenh kai auto otan to krathsa sthn agkalia mou htan xaroumeno kai mou xamogelase. ti mporei na shmainei auto??

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  60. Απάντηση
    evaki eva
    Τρίτη, 17 Μάιος 2011 ,4:14 μμ

    eida oti gennisa ena agori.eida kanonika tin genna.ponesa polu.episis eida oti itan polu asximo k den to ithela.k oti ithele na to anagnwrisei o prwin m.oti na nai?ti simainei?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  61. Απάντηση
    ζωντανό πτώμα
    Τρίτη, 3 Μάιος 2011 ,10:00 μμ

    basika evlepa kati,kai sta ksekarfota blepo na briskomai giro apo kosmo kai na agaliazo ena moro kai na xeretai kai auto p t agkaliaza. K oloi osoi itan trigiro m,tous fenotan periergo auto p evlepan me emena k to moro,to opio prepei na itan agori kai ntimeno sta aspra.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  62. Απάντηση
    betty
    Δευτέρα, 14 Μάρτιος 2011 ,12:23 μμ

    Ειδα την ξαδερφη μ που ειναι 3 να πεθαινει και εμεις να την θαβουμε στο υπογειο του σπιτιου μας που ηταν σαν νεκροταφειο.Μετα καπως νιωθαμε το πνευμα της και προσπαθουσαμε να επικοινωνησουμε μαζι της,εγω συγκεκριμενα της εξυνα τν πλατη.Και σε καποια φαση του ονειρου ειδα κατω τραπουλοχαρτα και τα μαζευα.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  63. Απάντηση
    νεκταριος
    Πέμπτη, 3 Μάρτιος 2011 ,10:57 πμ

    eimai pantremenos 2misi xronia kai eida pws katoysa sta xeria moy to gio moy (den exw akoma) kai eixa paei sto xwrio na dw toys goneis ti shmainh to oneiro

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  64. Απάντηση
    eirhnh
    Τρίτη, 1 Μάρτιος 2011 ,7:11 πμ

    eida oti hmoun egkuos kai ekana didima ena agori kai ena koritsi htan polu omorfa an kai polu mikrokamomena kai den mporousa na vro gala an kai htan sto nosokomeio leei kai ta eixa agkalia kai den ta afhna ta edosa ta onomata xristos kai marina eidh exo tria koritsia polu entona sineshimata xaras eniosa ti shmainei;

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  65. Απάντηση
    μαρια
    Παρασκευή, 25 Φεβρουάριος 2011 ,6:52 μμ

    eide to agori mou oti imastan kapou kai kaname volta me to mixanaki kai eixe polles anifores kai katifores kai kapoia stigmi stamatisame se mia paralia kai kati egine ekei kai me epnikse..kai ekeinos gurise pisw kai ekane oti dn gnwrizei tipota kai telika me brikan nekri…auto thumate..sas parakalw peite mou ti simainei auto?????

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  66. Απάντηση
    kate
    Τρίτη, 11 Ιανουάριος 2011 ,2:40 μμ

    egv eida thn mhtera mou na kanei mwro autoo ti shmainei?????????

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  67. Απάντηση
    Venice
    Σάββατο, 8 Ιανουάριος 2011 ,6:36 μμ

    είμαι ελεύθερη και Είδα πως θυλαζα ένα μωρό και αυτό ρουφουσε το γάλα με όρεξη. Επίσης ένιωσα πως είχαμε και κάποιου είδους βαθύτερης επικοινωνίας χωρίς να του μιλάω. Επίσης δεν εκλαιγε αλλά ήταν χαρούμενο. Τι σημαίνει;

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  68. Απάντηση
    eirhnh
    Πέμπτη, 2 Δεκέμβριος 2010 ,4:15 μμ

    eida n m maxairon0on ?? t sumenei

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  69. Απάντηση
    marios
    Κυριακή, 21 Νοέμβριος 2010 ,10:38 μμ

    eixa dei oti kapios kratuse ena mwro neogenito kai ithele na t t dosi na t kratisw sta xeria kai ego arniomoun k ekana pisw…
    afto ti simeni???

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  70. Απάντηση
    Μάρθα Κυπριανού
    Σάββατο, 28 Αύγουστος 2010 ,7:27 πμ

    eida oti eimun egkios k fovomun na to pw tis miteras mu gt eimun eleftheri.meta omws pou to emathe xarike. sti sinexia gennisa to mwro itan agoraki k o antras pou ekana to mwro mazi tu itan enas proin mu

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  71. Απάντηση
    sofia g
    Σάββατο, 10 Ιούλιος 2010 ,9:14 πμ

    eida oti eixa ena moro pou itan agori.mas kinigousan k mou epese apo ta xeria alla den epathe tipota

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  72. Απάντηση
    m
    Τετάρτη, 7 Ιούλιος 2010 ,2:00 μμ

    eida tin parea m 2 agoria 3 koritsia 11 eton,eimastan se ena aeroplano o kollitos m (pou eimoun egyos mazi t)kai kratousa st xeria mou ena moro logika diko mou

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  73. Απάντηση
    Τρίτη, 1 Ιούνιος 2010 ,1:50 μμ

    eida pos ih mitera m gennise tridyma

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  74. Απάντηση
    Τρίτη, 1 Ιούνιος 2010 ,1:48 μμ

    ego eida pos h mhtera m gennise tria tridima koritsakia kai pos ta taiza mporite na m ejigisete to oneiro

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  75. Απάντηση
    Παρασκευή, 30 Απρίλιος 2010 ,3:53 μμ

    eida ena brikolaka antra na krataei ena brefos p nmz pws kanonika proorizotan na einai to paidi m sto mellon !!! ti shmainei phte m ? plz :'(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  76. Απάντηση
    Scorpion
    Δευτέρα, 19 Απρίλιος 2010 ,8:56 πμ

    Kali mera!ego vasika exo dei oti eixa ena moro …eida kapia fasi ts genas oxi oli….meta ta xaraktiristika t morou opou k emiaze se emena k ston filo m.8imame oti eimun poly eytixismeni ….sas parakalo apantiste m..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  77. Απάντηση
    Σάββατο, 20 Φεβρουάριος 2010 ,1:52 μμ

    egw pali pou eida oti imoun eggios egw kai tris files mou akomi !!ektos auto __to ide to idio oneiro kai i kolliti mou!!!!kai ta pragmata den mas pane kala auto ti leei oti 8a einai mia euxaristi periodos???8a trela8oume dld!!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  78. Απάντηση
    ΕΙΡΗΝΗ
    Σάββατο, 6 Φεβρουάριος 2010 ,10:40 πμ

    ΕΙΔΑ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΟΝΕΙΡΟ:
    ΠΗΓΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΗΓΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΩΡΟ. (ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ 14 ΧΡΟΝΩΝ).ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ ΣΤΑ 100€.ΓΥΡΙΣΑΜΕ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΛΑΜΕ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ(ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 27 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ).ΕΓΩ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΘΟΜΟΥΝ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.ΤΟ ΒΡΕΦΟΣ ΜΟΛΙΣ ΞΥΠΝΗΣΕ ΗΡΘΕ ΜΠΟΥΣΟΥΛΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΥ.ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΗΡΘΕ Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΙΠΑΜΕ ΠΟΣΟ ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ…Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΗΓΕ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ..ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΤΕ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  79. Απάντηση
    vasiliki
    Κυριακή, 24 Ιανουάριος 2010 ,10:02 πμ

    ap’oti kserw ekshgeitai me vash to fyllo tou mwro!!! to koritsi einai xara!!! k to agori einai dyskolies!!!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  80. Απάντηση
    Ζωή
    Σάββατο, 23 Ιανουάριος 2010 ,4:27 μμ

    Είδα να κρατάω στα χέρια μου ένα μωρό αλλά δεν το είχα γεννήσει εγώ.. τι σημένει?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι
  81. Απάντηση
    Παναγιώτης
    Τετάρτη, 9 Δεκέμβριος 2009 ,4:38 μμ

    Είδα τον εαυτό μου μωρό! Τι σημαίνει;

    VA:F [1.9.22_1171]
    Βαθμολογία: 0 0 ψήφοι

Πριν αφήσετε κάποιο σχόλιο διαβάστε τα εξής:
  • Τα σχόλια σας θα πρέπει να εγκριθούν από τους διαχειριστές της ιστοσελίδας πριν δημοσιευτούν.
  • Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε Ελληνικούς χαρακτήρες, σχόλια γραμμένα σε greeklish δεν θα εγκρίνονται.
  • Περιγράψτε ένα όνειρο ανά σχόλιο, σχόλια με παραπάνω από ένα όνειρο δεν θα εξηγούνται.
  • Όνειρα που βλέπετε Σάββατο βράδυ προς ξημερώματα Κυριακής δεν θα εξηγούνται.

    Leave a Reply